Hop til indhold

🔥BB new hot thai girl 🔥Glostrup - nogen besøg?

Featured Replies

Skrevet

Synes også hun ser meget interessant ud.

Med hensyn til billederne så er det helt sikkert den samme pige på alle sammen. Læg mærke til de 3 modermærker hun har over sine bryster. Et lige over højre bryst (til venstre på billedet) og 2 forskudt lidt længere oppe over det venstre bryst. Mindst et af disse modermærker er tydelige på alle hendes billeder. Hvis det er er fake så tager jeg hatten af for det gode arbejde.

image.png

Håber nogen vil anmelde hende da jeg også er virkelig interesseret.

Hr. Tudse.

Skrevet

Jeg har været der. Hun er en sød og lidt genert yngre dame. Jeg tror alderen passer (25 år). Hun startede med at tilbyde mig et bad, hvilket jeg skyndte mig at sige ja til, da badeværelset så indbydende ud. Hun gik med under bruseren og vaskede lille-filla som glædede sig over al opmærksomheden fra en smuk ung thai kvinde. Hun gik helt i sort og fnisede og grinte af dens størrelse - ja når man er en ung thaikvinde der lige er ankommet hertil er det da ok - men det efterlod sådan et indtryk af "læreren og eleven" som jeg egentlig ikke rigtig er så glad for. Selvom jeg synes det er frækt med de der stramme ungmøer foretrækker jeg faktisk milf segmentet 35-45 års alderen. Det føles mindre akavet. Jeg må da snart lære det.... Men til gengæld (det skal jo nævnes) , hold nu KÆFT nogle lækre små faste og 100% ægte bryster hun havde. Røven var også rigtig god. Ingen tatoveringer. Ingen strækmærker. Ingen ar eller implantater. Bare en smuk velskabt ung kvinde.

Inde på boreplatformen fik jeg et yderst usikkert og "overfladisk" blowjob, men med den frækkeste øjenkontakt imens. Og så skulle der smøres - hun havde allerede iført sig glidecreme (åbenbart på vej ud af badeværelset) men jeg bed den beske smag i mig og slikkede hendes rigtig lækre lille indbydende fisse. Og så var det først missionær, og du godeste hun var godt nok stram at bore i. Jeg begyndte at skyde en hvid pind efter muligheden for to udløsninger. For det første var hun umulig at "kneppe" i den forstand, mere sådan prime lidt imens hun jamrede og holdt mig fast med hænderne. Jeg vendte hende om på alle fire hvor hun lagde sig på den der "jeg skyder ryg" måde, som bare er dømt til dårlig sex. Men jeg fik hende trukket op til mig og trykkede mit lem ind mellem hendes lår, så hun sad lidt som heksen på vej til bloksbjerg. Det var nok egentlig højdepunktet af vores samvær, idet jeg kunne mærke at det tændte hende bare at gnide løs. Og så blev hun langsomt klar til at jeg kunne glide ind i hendes saftige og snævre fisse. Det blev heller ikke de dybe stød i denne stilling og for at trække tiden lidt ud, vendte jeg hende om på ryggen igen, og så mit snit til at få mine arme om på den rigtige side af hendes ben så jeg havde hende fanget i en meget åben position. Jeg vil ikke sige jeg "kneppede" , men jeg prøvede at bolle hende lidt dybere og jeg kunne godt se og mærke at det måske var lidt i overkanten. Jeg spurgte hende om det gjorde ondt og hendes svar var sådan "a little bit....". Det var mit cue, så jeg skød kanonen af i kondomet og fik det overstået til begges lettelse. Hun var glad over det var overstået - det var jeg sådan set også - og hun belønnede mig med 5 minutters massage før vi fik en ny skylder og derefter i tøjet mens alarmen gik på hendes telefon. Den halve time var nu på magisk vis forvandlet til endnu et ret forglemmeligt minde...

Så altså: Sød og virkelig køn ung thai, ca 165 cm høj og slank og naturlig. Du kan vælge at glemme kondomet for +500 kr hvilket jeg ikke følte mig fristet til. En måneds usikkerhed og den grusomme vatpind er ikke det værd...

Skrevet
Brunfilla skrev, den 4.8.2026 at 01:27:

Røven var også rigtig god. Ingen tatoveringer. Ingen strækmærker. Ingen ar eller implantater. Bare en smuk velskabt ung kvinde.

Jeg tror Brunfilla har gloet lidt for meget på røven for hun har en stor tato oppe henover ryggen 😀

Det er hende med 3 små modermærker på brystet. Billederne ligner ikke så godt, det bedste er det hvor hun sidder på sengen med rødligt hår selvom hun er sorthåret nu.

Ellers enig med det meste. Hun var meget imponeret over min middel størrelse pik, men ville gerne slutte i doggy så hun må være nogenlunde redet til nu.

Kys og tungekys blev helt afvist, man måtte godt tungekysse missen, det kunne hun godt lide så det må være det de mener i annoncen 😀

Jeg tog hende meget forsigtigt og lige pludselig begyndte hun at støde imod så den kom helt ind og i bund. Så vær søde ved hende.

Genbesøg: Næppe, men hvis hun havde snavet mig ja, for hun er sød og dejlig.

Skrevet

Jeg vil ikke kategorisk afvise at jeg kan have overset en “stor tavoring på ryggen” da der var svag belysning i værrelset og min opmærksomhed ganske rigtigt var fokuseret på hendes lækre røv. Men…! Deter nu alligvel ret underligt at jeg ikke har bemærket den. Sad den oppe ved skuldrene eller på lænden eller midt på som et vægmaleri ?

Jeg lagde heller ikke mærke til nogle modermærker på de smukke bryster

Vedr kys, så tungekyssede hun mig men det var ikke dybt eller specielt naturligt for hende (det er det egentlig sjældent med thaier generelt).

Skrevet

Ca 5 cm høj tato henover ryggen oppe mellem skuldrene. Tag ud til hende igen og lok hende med i bad, så skal se😀

Modermærkerne er dem som blev bemærket på billederne. Hun havde de samme 3 prikker, så pigen man møder er den samme som på billederne selvom der er forskel

Skrevet

Hej brødre,

Så var jeg også forbi BB i dag i en time og jeg tror ikke jeg kommer igen.

Først og fremmest er det ikke hende man skriver med på dansk, men en eller anden booker, der lover en masse, som ikke kommer til at ske når man ankommer. Bad om hun kunne have et af de undertøjssæt på fra et af billederne. Det havde hun ikke. Spurgte også på WhatsApp om hun havde ekstra ydelser der ikke var nævnt i annoncen. Jeg fik at vide, at det kunne vi aftale når jeg kom. Da jeg så kom forbi på en knap så diskret adresse i Glostrup (tagterrasse med 22 lejligheder ud til terrassen), så kunne hun knap snakke engelsk og forstod slet ikke hvad jeg mente med ekstra ydelser. 😈

Selve pigen er hende på billederne og ja, hun har en stor tatovering hen over skulderbladene. Jeg vil dog sige at billederne nok er 5-10 år gamle. Hun har stadig en pæn krop, små ungpigebryster (A eller B cup) og en glat og alt for stram mis.

Jeg havde booket en time og tog chancen uden kondom, da jeg foretrækker at mærke hende hele vejen op. Hun gav et ok bj, men ikke noget fantastisk og hun kiggede ikke mig i øjnene, som en anden ellers skrev. Fik lov at slikke hende, men kun tantekys. Selv om hun var våd efter mit slikkeri, hvor hun stønnede falsk, så skulle hun have glidecreme smurt ind. Hun pev ret meget over lillemanden på 20 cm og lavede alverdens grimasser. Vi prøvede tre stillinger, men hun pev i alle, selvom jeg tog det stille og roligt. Hun ville bare have mig til at komme og jeg kunne ikke få de lovede to ture. Da jeg var ved at komme, fik jeg at vide, at jeg ikke måtte komme op i hende, da hun ikke ville blive gravid. 😂 Undskyld, men hvorfor knalder hun så uden kondom? 🤔

Jeg fik efterfølgende en ok thaimassage, men hun havde det meste af tiden travlt med både at ringe og skrive med sin booker, da hun åbenbart skal være ude af lejligheden i morgen og flytter til et andet sted. Men ret irriterende, at jeg betaler for en fuld time med to udløsninger, men ender med at få massage de sidste 20 min med mere eller mindre én hånd, da hun ikke ville knalde mere og så prøvede hun også at snyde mig for 10 min. til sidst.

Så alt i alt giver jeg 5 ud af 10.

Skrevet
Knabe79 skrev, for 2 timer siden:

Spurgte også på WhatsApp om hun havde ekstra ydelser der ikke var nævnt i annoncen. Jeg fik at vide, at det kunne vi aftale når jeg kom. Da jeg så kom forbi på en knap så diskret adresse i Glostrup (tagterrasse med 22 lejligheder ud til terrassen), så kunne hun knap snakke engelsk og forstod slet ikke hvad jeg mente med ekstra ydelser. 😈

Ja fik også indtrykket af, at det er "nogle" bagmænd/damer der sidder og tørrer hende godt og grundigt. For det første ved at lyve om og pynte på hendes ydelser. For det andet betaler pigebarnet seriøs overpris for det lille værelse - vi snakkede en del, da jeg er velkendt i thaiverdenen og også kan lidt thai. Det er ikke første gang jeg render på en yngre kvinde som virker uerfaren og hverken har begreb om ydelser, kunder, priser eller noget som helst andet (bortset fra risikoen for at blive gravid, når det er uden gummi ???). Så det er bekymrende. Jeg håber hun er ok.

Skrevet

Når i oplever den slags, er der ingen der overvejer at anmelde det??

Skrevet
Milner skrev, for 24 minutter siden:

Det eneste du opnår er pigen bliver sendt retur til Thailand uden nogen mulighed for at kunne betale den gæld hun evt. må have. Det er heller ikke unormalt at piger, der ikke er så gode til Dansk/engelsk har nogen til at hjælpe med telefonen.

Men du har ret i, hvis pigen ikke ønsker dette, skal hun selvfølgelig tilbydes hjælp, og det er der også mulighed for.

Admin: dette er ikke ment som afsporing af tråden, men information til debat i tråden

Skrevet
Milner skrev, for 27 minutter siden:

Anmelde ? Det kan man godt glemme, i hvert fald det første stykke tid, da hendes visum sikkert er godt nok. Politiet interesserer sig på ingen måde for bagmænd og alfonseri trods det er dybt kriminelt. Deres fokus vil være på at snuppe en pige med udløbet visum hvorefter hun sættes på et fly hjem til thailand.

Skrevet
Lars40 skrev, for 1 minut siden:

Det er heller ikke unormalt at piger, der ikke er så gode til Dansk/engelsk har nogen til at hjælpe med telefonen.

Det her lyder forkert Lars. En hver form for "hjælp" som man tilbyder til prostitution vil blive tolket som alfonseri. Det er nu engang sådan loven er. ISÆR hvis der er penge involveret, hvad der tydeligvis er, når pigebarnet betaler flere tusinde om dagen for at låne en lillebitte lejlighed på en svalegang i glostrup. Hun ville have absolut 0 chance for at klare sig i Danmark på egen hånd. Tror du fx hun pakker pengene sammen i sin håndtaske og forsøger at smule danske kroner med hjem til thailand ?

Skrevet

Måske er vi afsporet vi lidt , men er nødt til at kommentere. Var på et tidspunkt kæreste med thaipige der var tidligere prostitueret i DK. De gør det selvfølgelig af nød, og det er en kæmpe konkurrence , så de springer ud i ting de ikke er glade for, sex uden, tungekys, og CIM, fordi det numera forventes , og de skal få penge hjem til familien. Bagmændene (eller kvinder, oftest Thai med opholdstilladelse i DK og gift med dansker) scorer kassen. Halvdelen går til dem, og tænk jer at ha 4-5 piger arbejdende og møde mellem 3-8 mænd per dag. Bliver mange penge. Men vi skal ikke tro de nyder det, de gør alt for at kunden skal vende tilbage. Har været på jag på en af de få Thai piger jeg simpelthen ikke kunne glemme, men tager det mere stille og roligt, og er slet ikke aktiv. Fordi fik simpelthen dårlig samvittighed.

Skrevet

Hun er her vist kun 14 dage endnu. Så inden politiet når at gøre noget, hvis det bliver anmeldt, så er hun hjemme igen. Men der er noget jeg ikke forstår, hun er fra Bangkok, så hvorfor rejse helt til Danmark for at tjene lidt penge (hvis halvdelen vitterlig går til en bagkvinde), hvis de kan lave det samme “arbejde” i Bangkok? 🤔

Skrevet
Knabe79 skrev, 1 time siden:

Hun er her vist kun 14 dage endnu. Så inden politiet når at gøre noget, hvis det bliver anmeldt, så er hun hjemme igen. Men der er noget jeg ikke forstår, hun er fra Bangkok, så hvorfor rejse helt til Danmark for at tjene lidt penge (hvis halvdelen vitterlig går til en bagkvinde), hvis de kan lave det samme “arbejde” i Bangkok? 🤔

I Bangkok er konkurrence endnu større, og pigerne får ikke nærheden af hvad de tjener i DK. Hvis hun kan tjene 30,000 DKK på 14 dage er det modsvarende 150,000 baht. En barpige i Pattaya tjener måske 30,000-40,000 baht på en måned. Så de tager tour rundt om i verden, arbejde et par uger af gange, for at ikke blive taget a politi. Men de fleste er her 3 måneder eller mere.

Skrevet

Jeg har også været forbi, prøver at finde et godt fast sted og det bliver ikke der, synes hun er sød nok, der er nogen som har skrevet hendes annonce uden at ? Bb selv har sagt hvad man kan forvente for 1 time for 1300

• 3 weeks later...
Skrevet

Meget sød pige, men ikke en jeg vil besøge igen.
Hvis hun var mere indlevende og havde mere udholdenhed hvad BJ angår, ville jeg vende retur.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.