Hop til indhold

Skøn amatør i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Har været på et dejligt besøg hos en skøn pige i Aarhus. Hun er fra Sydamerika, taler ikke dansk, men fint engelsk. God kommunikation, fint sted (privat).

Super smuk pige - sidst i 20’erne, virkelig skøn og slank krop.

Alt i alt en virkelig dejlig oplevelse.

Tak til kbhmanden for at skabe kontakten.

(Og nogle vil måske spørge, så her kommer det: afregning direkte til pigen og et par frække snaps til kbhmanden undervejs med alles samtykke)

Skrevet
AarhusM skrev, for 50 minutter siden:

Har været på et dejligt besøg hos en skøn pige i Aarhus. Hun er fra Sydamerika, taler ikke dansk, men fint engelsk. God kommunikation, fint sted (privat).

(Og nogle vil måske spørge, så her kommer det: afregning direkte til pigen og et par frække snaps til kbhmanden undervejs med alles samtykke)

Har skrevet PB

Skrevet
AarhusM skrev, for 58 minutter siden:

Kryptisk anmeldelse. Skal jeg skrive en kode for at vide, hvem hun er?

Skrevet
udinaturen skrev, for 23 minutter siden:

Kryptisk anmeldelse. Skal jeg skrive en kode for at vide, hvem hun er?

Du skal kontakte hendes pimp, og du er så heldig, at han er omtalt her i anmeldelsen af hans anden pige:

Skrevet
Julius skrev, for 14 timer siden:

Du skal kontakte hendes pimp, og du er så heldig, at han er omtalt her i anmeldelsen af hans anden pige:

Nu bliver dette jo desværre en afsporing af tråden, men nu har du i flere tråde kaldt mig Pimp.

Det fik mig til at undersøge hvad Pimp egentlig betyder og jeg kan jo konstatere at det er en ret hård anklage du dermed retter imod mig.

Så lad mig blot gentage: der er intet økonomisk incitament for mig i dette, jeg synes det er frækt at hjælpe kvinderne, hvis fyren og kvinden synes det er frækt at snappe til mig undervejs, så synes jeg også det er frækt - men det er også det.

Så det med at kalde mig pimp har absolut ingen gang på jord.

Skrevet
KbhManden skrev, 1 time siden:

Ok - Pimp.

Skrevet
KbhManden skrev, for 2 timer siden:

Jeg kalder dig pimp, fordi jeg synes, alfons lyder så gammeldags, men det er samme betydning!
Jeg kender ikke loven til bunds, men du har sikkert selv adgang til google:

En pimp (på dansk kaldet en alfons) er en person, der kontrollerer sexarbejdere, skaffer kunder til dem og tager en del af deres indtjening.
Man er en alfons, når man tjener penge på andres prostitution, typisk ved at udnytte, kontrollere eller formidle kontakten for en sexarbejder.
Formidling (Rufferi): Man arrangerer kunder, lokaler eller annoncering for sexarbejderen mod betaling eller skaffer fordel ud af, at en anden har seksuelle ydelser mod betaling.

Du karakteriseres som en alfons, hvis du opfylder ét eller flere af følgende punkter:
Formidler kontakten: Du fungerer som mellemmand og skaffer kunder eller arrangerer aftalerne.
Tjener penge på andres sexsalg: Du tager en del af eller hele den prostitueredes indtægt.
Du styrer, overvåger eller tvinger en person til at udbyde seksuelle ydelser.

Er vi enige om:
At du annoncerer her på EG?
At du skaffer kunder?
Formidler kontakten?
Er mellemmand?
Skaffer fordel?
Overvåger?

Skrevet

Jeg tænker også at for 2000 kr er der satme mange andre muligheder jeg langt hellere ville foretrække end at Pimpen kan ligge hjemme og onanere til free snaps og hvad han ellers får ud af det.

Skrevet

Jeg tænker ikke der er så meget yderligere at gøre i denne tråd for mig og med initiativet i det hele taget.

Det er egentlig bare seksuel leg mellem voksne mennesker, på respektfuld og ordentlig vis.

Der er ikke penge involveret, der er heller ikke krav til pigen, men ja, ganske rigtigt synes nogle mænd at det er frækt at kunne snappe og efterfølgende selv se de snaps - det samme gør pigerne og det samme gør jeg - gør det mig til en alfons, så er jeg ganske rigtigt det.

Men vi trækker følehornene lidt, ønsker ikke at få folks pis i kog på den måde - det var ikke intentionen med ‘projektet’

Skrevet

Men vi trækker følehornene lidt, ønsker ikke at få folks pis i kog på den måde

Tja, pimps og alfonseri har det altså med at få ordentlige folks pis i kog - så det burde ikke komme som en overraskelse.

på respektfuld og ordentlig vis.

Der er intet respektfuldt eller ordentligt ved alfonseri.

Skrevet
KbhManden skrev, for 6 timer siden:

Jeg tænker ikke der er så meget yderligere at gøre i denne tråd for mig og med initiativet i det hele taget.

Det er egentlig bare seksuel leg mellem voksne mennesker, på respektfuld og ordentlig vis.

Der er ikke penge involveret, der er heller ikke krav til pigen, men ja, ganske rigtigt synes nogle mænd at det er frækt at kunne snappe og efterfølgende selv se de snaps - det samme gør pigerne og det samme gør jeg - gør det mig til en alfons, så er jeg ganske rigtigt det.

Men vi trækker følehornene lidt, ønsker ikke at få folks pis i kog på den måde - det var ikke intentionen med ‘projektet’

“Der er ikke penge involveret”? Øhh hvad så med de 2000 kr? Og nej jeg tror ikke på at du gør det for dine blå øjnes skyld og en snap i ny og næ! Godt nok tænker vi mænd herinde ikke altid klart pga liderlighed men så naive er de fleste sgu heller ikke.

Skrevet
Mrking skrev, for 3 timer siden:

“Der er ikke penge involveret”? Øhh hvad så med de 2000 kr? Og nej jeg tror ikke på at du gør det for dine blå øjnes skyld og en snap i ny og næ! Godt nok tænker vi mænd herinde ikke altid klart pga liderlighed men så naive er de fleste sgu heller ikke.

Mellem pigen og jeg, troede egentlig den pointe var åbenlys. De penge går til pigen.

Men helt i orden du har dannet dig dine konklusioner, heldigvis er der brødre herinde der godt forstår setuppet.

At du mener jeg lyver er jo dit valg og så kommer vi nok ikke så meget videre i dialogen

Skrevet
KbhManden skrev, for 4 timer siden:

Mellem pigen og jeg, troede egentlig den pointe var åbenlys. De penge går til pigen.

Men helt i orden du har dannet dig dine konklusioner, heldigvis er der brødre herinde der godt forstår setuppet.

At du mener jeg lyver er jo dit valg og så kommer vi nok ikke så meget videre i dialogen

Ok pimp

Skrevet

Jeg tror det så blev understreget endnu engang, at vi ikke kommer så meget videre i dialogen.

Tak for dit indspil.

Skrevet

Skal vi ikke lukke den her? Jeg synes det er godt, at der ikke længere modereres så skrapt i indlæggene. Bare så det ikke vender tilbage med karantæne osv , så bør vi selv undlade diskussioner, som kører i ring. Og undlad gerne at give mig ret eller det modsatte i et skriftligt svar, men nøjes med at vælge en glad eller sur smiley ved at klikke på hjertet nederst til højre, hvis man mener at have noget på hjerte 😉

Redigeret af Lasse1111

Skrevet

Nej, jeg syntes derimod vi skal udnytte chancen til at få en indsigt i hvordan det foregår på den anden side af tæppet.

Nu når du (kbhManden) påstår du kun gør det for dine blå øjnes skyld så indvi os skeptikere (og dine “brødre”) i, hvordan man så får kontakt med glædespiger som de to jeg har læst du har et “samarbejde” med?? Og hvordan fik du lavet aftaler med dem? Den ene er så vidt jeg kan læse jo ikke engang dansk men fra Sydamerika tror jeg det var. Og er i Århus.

Fortæl fortæl jeg er i hvert fald meget nysgerrig….

Skrevet
Mrking skrev, for 5 timer siden:

Nej, jeg syntes derimod vi skal udnytte chancen til at få en indsigt i hvordan det foregår på den anden side af tæppet.

Nu når du (kbhManden) påstår du kun gør det for dine blå øjnes skyld så indvi os skeptikere (og dine “brødre”) i, hvordan man så får kontakt med glædespiger som de to jeg har læst du har et “samarbejde” med?? Og hvordan fik du lavet aftaler med dem? Den ene er så vidt jeg kan læse jo ikke engang dansk men fra Sydamerika tror jeg det var. Og er i Århus.

Fortæl fortæl jeg er i hvert fald meget nysgerrig….

Er du Panser ?

Skrevet

Næh men jeg venter stadig spændt på svar.

Er du en af brødrene ??

Skrevet

Altså en ligeværdig debat kræver også en vis form for åbenhed overfor hinanden, det er jeg usikker på om vi har her - men lad mig prøve.

Det sydamerikanske: Hun har boet i dk i et par år, hun kom hertil for at studere - det er ganske normalt at udlændinge gør det.

Hvor jeg mødte dem: den ene mødte jeg på scor, det var fælles seksuelle interesser der dragede os mod hinanden. Den anden mødte jeg i byen og så har det udviklet sig.

Aftalerne om at afprøve dette, er kommet på baggrund af de snakke jeg har haft med dem - og er baseret på deres egne fantasier.

Skrevet
KbhManden skrev, for 55 minutter siden:

Altså en ligeværdig debat kræver også en vis form for åbenhed overfor hinanden, det er jeg usikker på om vi har her - men lad mig prøve.

Det sydamerikanske: Hun har boet i dk i et par år, hun kom hertil for at studere - det er ganske normalt at udlændinge gør det.

Hvor jeg mødte dem: den ene mødte jeg på scor, det var fælles seksuelle interesser der dragede os mod hinanden. Den anden mødte jeg i byen og så har det udviklet sig.

Aftalerne om at afprøve dette, er kommet på baggrund af de snakke jeg har haft med dem - og er baseret på deres egne fantasier.

Tyv tror hver mand stjæler, som man siger...

Deres fordomme siger mere om dem end om dig.

Der foregår en del af det du beskriver her i swingermiljøet, så jeg kan slet ikke se hvorfor det skulle være urealistisk og hvis jeg havde evnerne til at komem i kontakt med kvinderne, så kunne jeg sagtens se mig selv i den rolle du beskriver.

Og så kan alle andre kalde det præcis hvad de vil!

Skrevet
Julius skrev, den 31.8.2026 at 10:13:

Du karakteriseres som en alfons, hvis du opfylder ét eller flere af følgende punkter

Reglerne er bevidst meget restriktive for at undgå smuthuller. Det er faktisk et ret stort problem i branchen fordi meget af det der giver "ordnede forhold" på klinikkerne strengt taget også er rufferi.

Hensigten med loven er at ingen må kontrollere eller presse kvinder til at sælge sex. Ikke at man ikke må hjælpe en kvinde med at udleve en fræk fantasi.

Det er intet midre en plat at betegne det som alfonseri.

Fair nok at stille spørgsmålstegn ved om forholdene er som beskrevet, men det synes jeg nu egentlig at @KbhManden har været mere end villig til at indgå i en fornuftig diskussion om.

Skrevet
Refresh skrev, for 5 timer siden:

Tyv tror hver mand stjæler, som man siger...

Deres fordomme siger mere om dem end om dig.

Der foregår en del af det du beskriver her i swingermiljøet, så jeg kan slet ikke se hvorfor det skulle være urealistisk og hvis jeg havde evnerne til at komem i kontakt med kvinderne, så kunne jeg sagtens se mig selv i den rolle du beskriver.

Og så kan alle andre kalde det præcis hvad de vil!

Og så vælger du at slynge om dig med nedladende udtryk. Flot!

At du sluger råt hvad kbhManden kommer med i sin meget spage forklaring er op til dig! Og gerne vil berette om hvad du kunne finde på er også helt fint.

MEN du skal ikke begynde at sætte mig i bås med alfonser eller pådutte mig nogen som helst fordomme!!

Jeg vil undlade at skrive hvad jeg tænker om dig. Dog vil jeg tillade mig at bruge et ord. NAIV!!

Redigeret af Mrking

Skrevet
Mrking skrev, for 3 minutter siden:

Og så vælger du at slynge om dig med nedladende udtryk. Flot!

At du vælger at sluge råt hvad kbhManden kommer med i sin meget spage forklaring er op til dig! Og gerne vil berette om hvad du kunne finde på er også helt fint.

MEN du skal ikke begynde at sætte mig i bås med alfonser eller pådutte mig nogen som helst fordomme!!

Jeg vil undlade at skrive hvad jeg tænker om dig. Dog vil jeg tillade mig at bruge et ord. NAIV!!

Synes da det er fint hvis du gerne vil have man undlader at være nedladende, men det burde vel også gælde for dig så?

Hvad er det du ikke har fået svar på? Det her handler vel mest om at du konkluderer en masse uden at vide noget om det, og så antyder du bare at jeg lyver når jeg svarer på det.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.