Hop til indhold
Gæst

Hvordan har i med at en kvinde sprøjter..er det go eller no go for jer mænd

Recommended Posts

Jasmin, du må gerne lege brandhane hver gang jeg er i nærheden... det var en sindssyg fræk og lækker oplevelse... jeg skal nok komme forbi til en repetition eller tre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvis jeg var typen der blev genert ville jeg have røde kinder nu... i er søde :) og jeg er altid frisk på at åbne for hanerne.... i to havde altså også pænt meget styr på teknikken meget meget hurtigt :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Solen skinner, der er en frygtelig lækker piger der triller rundt på rulleskøjter foran min lejlighed, i verdens korteste shorts og en stram tshirt. ( . ) ( . )!!!

Gamle gris :D :D :D:mrgreen: :mrgreen:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes sprøjteorgasmer er frækt nok - men ikke ligefrem en fetish for mig. Men jeg vil faktisk sætte pris på en lille advarsel, særligt hvis pigen sprøjter som en geyser - da det kan blive noget værre gris ;)

Nu er jeg ikke sart, men bare lige så man kan forberede logistikken, og måske lige på pustet sin redningsflåde op :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg ikke sart, men bare lige så man kan forberede logistikken, og måske lige på pustet sin redningsflåde op :D

Hey Monte.

Håber da ikke det er sådan du møder en pige så  :D  :D  :D  :D

1338995492480_8457938.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

hvis jeg var typen der blev genert ville jeg have røde kinder nu... i er søde :) og jeg er altid frisk på at åbne for hanerne.... i to havde altså også pænt meget styr på teknikken meget meget hurtigt :)

Hej Jasmin,

Det her er muligvis et dumt spørgsmål, men sprøjter du kun ved at man anvender "teknikken" eller sprøjter du på må og få?

Jeg var engang sammen med en kvinde (privat) der sprøjtede hele tiden, ved almindelig samleje, ved at jeg slikkede hende osv osv. Det var ikke noget hun altid havde gjort, men efter hun "lærte" at sprøjte, så gjorde hiun det hele tiden også selv om hun ikke ønskede det ... Det var i hvert fald det hun sagde :lol:

Ekspertviden modtages meget gerne ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg må komme med et lille indskud:

Jeg har oplevet disse fascinerende sprøjteorgasmer ved en enkelte lejlighed.

Det var hos tidligere nævnte Miss H på Nørrebro i august 2012. På en halv time fik hun hele seks af slagsen, og det var rene kaskader. Hun kunne nærmest – sådan oplevede jeg det – udløse dem ved tankens kraft.

Hun leverede dem som perler på en snor, og her var der ikke noget med, at man skulle bikse med fingrene oppe ved g-punktet samtidigt med, at man trykkede på skambenet. De kom ved en ganske almindelig og meget kort stimulation.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bkg1394

Ha ha min borende ven!

Den glemmer du aldrig?

Men kan kun tilslutte mig - det SKAL prøves; det er sindsygt frækt. Har selv prøvet det 2 gange med Miss H, som desværre ikke arbejder mere ( så vidt jeg ved ) Jeg er brillebærer så har ikke prøvet at på linserne skyllet ud, men 4. gang hun "kom" røg brillerne på halv stang, og da vinduesviskeren til briller vist endnu ikke er opfundet ( var den ihvertfald ikke dengang ), valgte jeg at smide dem til den 5. udladning... kors jeg blev plasket til!

Go for it boys!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Jasmin,

Det her er muligvis et dumt spørgsmål, men sprøjter du kun ved at man anvender "teknikken" eller sprøjter du på må og få?

Jeg var engang sammen med en kvinde (privat) der sprøjtede hele tiden, ved almindelig samleje, ved at jeg slikkede hende osv osv. Det var ikke noget hun altid havde gjort, men efter hun "lærte" at sprøjte, så gjorde hiun det hele tiden også selv om hun ikke ønskede det ... Det var i hvert fald det hun sagde :lol:

Ekspertviden modtages meget gerne ;)

jeg kan nogengange  - det kommer an på manden... hvad vej hans pik vender, størrelsen og hans bevægelser...  

jeg kommer definitivt ikke af fransk til mig... hverken på den ene eller den anden måde... 

jeg kommer MEGET (alm orgasmer) under alm og anal sex - der er det perler på en snor

og hvis man leger med g-punktet, fister mig eller knepper mig på den måde der virker - så kommer jeg inden for ca 30 sek med væske ud over det hele (var det ikke ca 30 sek du sagde Oraljoy?? - i må undskylde - min tidsfornemmelse ryger totalt fløjten under kraftige orgasmer) 

hvis man ikke ønsker at sprøjte kan man til enhver tid lade være.. det er noget sludder at det kan ske ufriviiligt, for lige som at i kan holde det tilbage, så kan vi også... vi skal bare slappe af i bækkenet - så er der zero bonus uanset hvad i laver... og vi skal kunne give slip dvs kunne "aktivere" de muskler der får væsken til at pisse ud på det rigtige tidspunkt - kan vi ikke overvinde følelsen af at skulle tisse - så sker der heller ikke noget

så hvis nogen siger til mig at de ikke kan lade være med at sprøjte vil jeg nok trække kraftigt på smilebåndet og undlade kommentarer :) 

men hvis nogen siger til mig at de har kontrol nok over det til at de kan med den mindste stimulation og hele tiden - så vil jeg spørge om der er nogen tricks de vil dele ud af for så har de stået længere fremme i køen end mig da gud uddelte sprøjte-teknikker og så vil jeg gerne uddannes :) der er ganske få der kan hele tiden og ved alle stimuli - og de har en gave jeg håber de sætter pris på .. 

de er gudsbenådet heldige hvis man spørger mig :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg kan nogengange - det kommer an på manden... hvad vej hans pik vender, størrelsen og hans bevægelser...

jeg kommer definitivt ikke af fransk til mig... hverken på den ene eller den anden måde...

jeg kommer MEGET (alm orgasmer) under alm og anal sex - der er det perler på en snor

og hvis man leger med g-punktet, fister mig eller knepper mig på den måde der virker - så kommer jeg inden for ca 30 sek med væske ud over det hele (var det ikke ca 30 sek du sagde Oraljoy?? - i må undskylde - min tidsfornemmelse ryger totalt fløjten under kraftige orgasmer)

hvis man ikke ønsker at sprøjte kan man til enhver tid lade være.. det er noget sludder at det kan ske ufriviiligt, for lige som at i kan holde det tilbage, så kan vi også... vi skal bare slappe af i bækkenet - så er der zero bonus uanset hvad i laver... og vi skal kunne give slip dvs kunne "aktivere" de muskler der får væsken til at pisse ud på det rigtige tidspunkt - kan vi ikke overvinde følelsen af at skulle tisse - så sker der heller ikke noget

så hvis nogen siger til mig at de ikke kan lade være med at sprøjte vil jeg nok trække kraftigt på smilebåndet og undlade kommentarer :)

men hvis nogen siger til mig at de har kontrol nok over det til at de kan med den mindste stimulation og hele tiden - så vil jeg spørge om der er nogen tricks de vil dele ud af for så har de stået længere fremme i køen end mig da gud uddelte sprøjte-teknikker og så vil jeg gerne uddannes :) der er ganske få der kan hele tiden og ved alle stimuli - og de har en gave jeg håber de sætter pris på ..

de er gudsbenådet heldige hvis man spørger mig :)

Jeg er meget fascineret.

Må hellere huske at tage noter undervejs...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha ha min borende ven!

Den glemmer du aldrig?

Men kan kun tilslutte mig - det SKAL prøves; det er sindsygt frækt. Har selv prøvet det 2 gange med Miss H, som desværre ikke arbejder mere ( så vidt jeg ved ) Jeg er brillebærer så har ikke prøvet at på linserne skyllet ud, men 4. gang hun "kom" røg brillerne på halv stang, og da vinduesviskeren til briller vist endnu ikke er opfundet ( var den ihvertfald ikke dengang ), valgte jeg at smide dem til den 5. udladning... kors jeg blev plasket til!

Go for it boys!!

Hej bkg, gamle ven.

Det var jo på din gode anbefaling på Gimel, at jeg forsøgte mig. Og det har jeg aldrig fortrudt. Du skulle næsten genoptrykke din anmeldelse af besøgene herinde. Herlig læsning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er også selv ret facineret af de Quindelige safter og prøvede det for førstegang hos et privat par for ca 10 år siden. Nyder synet og smagen af de mest intime safter og det er nok også blevet en lille isme og gerne i kombination med et lak/ latex lagn så alt bliver vådt når man elsker sammen og intet går til spilde elller bliver opsuget af håndklæder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin ...... Min kæreste sprøjter i stort set alle stilliger, både alm. og analt, fingre, fist, dog ikke ved oral. Og der er ingen sprøjt uden orgasme, graden af orgasmen kan dog variere.

Hun har aldrig tidligere i sit 36 årige liv sprøjtet og mener selv at det for hende handler om følelser og at hun er 100 % tryg i vores sex og med mig, dvs. at hun slapper af og har absolut ingen forstyrrende tanker som påvirker hende. Så i hendes tilfælde handler det altså for en stor del omkring følelser og tryghed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som jeg forstår er det ikke alle kvinder som nødvendigvis for en orgasme når de sprøjter...... Nogen med viden omkring dette ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som jeg forstår er det ikke alle kvinder som nødvendigvis for en orgasme når de sprøjter...... Nogen med viden omkring dette ?

Nææh, ikke særligt.

Men jeg har hørt, at det skulle være en utrolig stærk følelse, der ikke ligner noget andet :-P .

Af gode grunde har jeg jo ikke selv prøvet det :mrgreen: :mrgreen:.

Flere piger hævder, at de ikke kan sprøjte, men sexologer mener, at 95% af kvinderne faktisk kan :!::wink: :wink:. Eller kan lære det.

Fagre nye verden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Æhhhh for ca en 5-6 år siden anede jeg ikke at der var noget der hed sprøjte orgasme. Fik besøg af et par og skulle duske kvinden imens manden så på. Alt imens jeg slikkede kvinden sprøjtede hun mig ind i fjæset. Kun huske at jeg tænkte, hva faen skal du pisse mig i hovedet. :P I stedet for at sige noget valgte jeg at hoppe i redningsvesten og kysse lidt med hende face to face.

Det var min første erfaring med sprøjte orgasmer.

Kh Sunny :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes det er fedt, første gang er en oplevelse man ikke glemmer ;-) de andre gange er meget forskellige nogle bedre end første gang andre omvendte, og så er der nogle der bare kan blive ved og ved og ved, små sprøjt der bare tvinger en til at blive ved og ved - små belønninger, der fortæller at man gør det rigtigt..

Jeg glemmer det ind imellem, selvom pigerne reklamere med det ... :-( rigtig dårlig stil, ved det - sorry tøsser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

men skøn og dejlig at bare falde ned i ens orgasme og mærke englerne synge :shock:

Redigeret af Pink Lady

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

jeg kan skam selv få¨det til at sprøjte.. så mig kan i ikk lære tricks. me like it.. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg kan skam selv få¨det til at sprøjte.. så mig kan i ikk lære tricks. me like it.. :-P

Nej, men måske du kunne indvie nogle fyre?

Jeg er sikker på, at de vil sætte pris på det og tænke tilbage på dig med taknemlighed :-P :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er rigtigt - jeg får ikke en orgasme i almindelig forstand når jeg sprøjter - jeg får nogle meget voldsomme spasmer men de er slet slet ikke så specifikke som når jeg kommer almindeligt...  og er ikke begrænset til små "veer" 

og det er super at din kæreste har fået ro nok til at det lykkes hele tiden - det er jo lige sådan man ønsker det skal være... tilfredsstillelse hele vejen igennem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gamle gris :D :D :D:mrgreen: :mrgreen:

Hovhov... Tag det tilbage.

Jeg er ikke gammel :-)

Og så er det med vilje hun tirrer. Vi har flirtet og små bollet den sidste måneds tid. Hun flytter til jylland og skal studere her til sommer, så hun ville lige have mig ud af systemet :-).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...