Hop til indhold
Gæst

Hvordan har i med at en kvinde sprøjter..er det go eller no go for jer mænd

Recommended Posts

Det er da tærskelækkert, at selve livets kilde i den grad springer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hos mig er det "no go", sengen bliver så klistret... :geek:

Sengen?????

Så skulle du da bare prøve at få spulet kontaktlinsen ud af Miss H :P :P :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aldrig prøvet Så svært at svare på.  :oops:

Det må så være næste trin :).

Du har godt af at se, at du ikke er den eneste, der kan fyre kanonen af :D :D :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Sengen?????

Så skulle du da bare prøve at få spulet kontaktlinsen ud af Miss H :P :P :P

Arh haha ha ha Det er sgu go humor X. Hold nu kæft mand for et billed jeg fik i mit hoved da jeg læste det. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Absolut det mest fantastiske at mærke disse lækre safter vælte ud af en kvinde, specielt når pikken samtidig glider ind og ud af fissen eller røven...... ( ja undskyld sproget, men det var de ord som straks dukkede op når det handlede om dette emne).......

Har et par yndlingsstillinger som hjælper sprøjteorgasmer rigtig godt på vej, men dem holdet jeg for mig selv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig prøvet det, men regner stærkt med at Jasmin gerne vil være den første :-)

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gerne. Hvis Jasmin er frisk :-)

Solen skinner, der er en frygtelig lækker piger der triller rundt på rulleskøjter foran min lejlighed, i verdens korteste shorts og en stram tshirt. ( . ) ( . )!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gerne. Hvis Jasmin er frisk :-)

Solen skinner, der er en frygtelig lækker piger der triller rundt på rulleskøjter foran min lejlighed, i verdens korteste shorts og en stram tshirt. ( . ) ( . )!!!

Det må da være sexchikane! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

altid til tjeneste :) i hvert fald tirsdage *gg*

Der står også fredag på din annonce på voksenlisten. Har du udvidet åbningstiden, eller er det pga, indeklemte fredage?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der står også fredag på din annonce på voksenlisten. Har du udvidet åbningstiden, eller er det pga, indeklemte fredage?

det er fordi jeg ind i mellem har muligheden - det er nemlig ikke hver eller hver anden uge  - det er når jeg er heldig *gg*

tirsdage kan jeg fast - det andet udnytter jeg vildt og voldsomt når jeg har muligheden *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er fordi jeg ind i mellem har muligheden - det er nemlig ikke hver eller hver anden uge - det er når jeg er heldig *gg*

tirsdage kan jeg fast - det andet udnytter jeg vildt og voldsomt når jeg har muligheden *gg*

Uha. Stakkels gæster ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha. Stakkels gæster :wink:

haha - meget aprospos at åbne for sluserne *gg* gad vide om Oraljoy syntes han var stakkels... han nød godt af en fredag jeg havde tid *gg*

længe leve vådlagner :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan på det varmeste anbefale Jasmin, hvis du er tænder på at en pige ejakulere. Selv er jeg voldsomt fascineret af fænomenet og føler enorm glæde ved at se en pige sprøjte. Har prøvet en del varianter gennem tiden, men fra Jasmin flød de dejligste safter nærmest konstant og man er ikke et sekund i tvivl om at hun nyder hvert et øjeblik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...