Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Efter 3 besøg af forskellig kvalitet hos Nadia i Roskilde vil jeg komme med mine betragtninger herom og med det samme sige at det var fra lidt under middel til godt over middel.

The last day before long holiday💋Sweet Nadia Roskilde 💋

Jeg besøgte Nadia første gang i Søborg, Dyssegård inden hun rykkede til Roskilde og der synes jeg at jeg kunne være tilfreds med besøget. Nadia er som man kan se på billederne ikke en petit model, men nærmere til den buttede side, med nogle helt fantastiske bryster. Jeg synes hun er vældig pæn og med en god krop. Mine lyster svinger mellem slank til tider til mere på sidebenene og bløde og større bryster.

I Søborg var der fri adgang til at kysse og slikke overalt på kroppen og hun tog imod da jeg slikkede hende og det er noget jeg har det godt med. Der blev krammet og kysset bryster og også blæs til mig som var ok. Desværre var der ingen kys, som jeg ellers er ret glad for og egentlig er det lidt en ting der kan få mig til ikke at komme på besøg igen, for det betyder meget for mig.

Men ikke desto mindre var de bryster altså en særdeles god oplevelse, så jeg måtte besøge hende igen. Det blev så i Roskilde. Denne tur var over middel hvor der var de gode kysseture og ret god sex og flere stillinger og tiden gik rimelig hurtigt. Det gjorde så at jeg måtte besøge hende igen.

3 besøg var også i Roskilde og det var lidt en mere kedelig oplevelse. Hun var sød nok men akten i sengen var noget anderledes end de foregående 2 gange. Denne gang var der så ingen kys og ikke meget smil og godt humør. Hovedet var holdt til siden og med kinden op af. Ingen blæs og ikke rigtigt noget hygge. Jeg fik gjort mig færdig og det var vel egentlig det.

Jeg opførte mig ikke anderledes end jeg plejer og er altid venlig osv. Jeg kommer altid frisk fra badet og sagde også ja til et brus.

Hun har sikkert haft en mindre god dag den 3. gang jeg besøgte hende, men det er alligevel ærgerligt at komme ud for det som kunde og have brugt tæt på 40 minutter på at køre til Roskilde (og 40 retur) og nogle vil sikkert sige at det må man regne med kan ske. Jeg har bare ikke lige så mange penge som dem der kunne finde på at skrive det - tværtimod da jeg bliver nødt til at tænke over min økonomi. Så kunne man måske have fået en bedre oplevelse et andet sted.

Det var så min beretning om Nadia og efter det 3 besøg har jeg besøgt Anna (som mange kender) også i Søborg, Dyssegård og der kommer et skriv snart om dette besøg.

Skrevet

Som du selv er lidt inde på er det flere faktorer der kan spille ind 🤷🏼‍♂️

Vi andre har jo også dage hvor man ikke lige er så oplagt som andre dage , men lige her rammer det bare mere fordi det er en servicebranche vi benytter os af

Selvom det er en trist oplevelse viser det også at pigerne også er mennesker og det må vi have respekt for…… Også selvom vi kan få følelsen af at tid og penge er spildt 😬🤷🏼‍♂️🤷🏼‍♂️

Skrevet
  • Author

Jeg har fuld respekt for at man kan have en dag hvor man er uoplagt. Det oplever jeg også selv og så bliver jeg hjemme.

Og ja - så er der det med at de også skal tjene penge og så videre og så videre og det skal alle andre timelønnede og akkordlønnede også.

Men nu er det ikke et oplæg til debat om ydelser/penge/indstilling m.m. Så jeg vil blot anmode om at det er anmeldelsen om sexdelen der bliver kigget på )

Skrevet
jegtilthai skrev, for 10 timer siden:

Men nu er det ikke et oplæg til debat om ydelser/penge/indstilling m.m.

Fair nok, men da netop din oplevelse under, alle tre besøg, fokuserer ret meget på hvordan Nadia var/opførte sig under hver enkelt besøg, og du endvidere sammenligner Nadia´s humør/væremåde fra besøg til besøg, så lægger du det jo netop op til debat, om end at det nok er ubevidst fra din side. Når det er sagt, så er det da fedt at du havde i hvert fald 1-2 dejlige besøg.

Jeg vil da se frem til et godt review, efter dit besøg hos Anna, især sexdelen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.