Hop til indhold

Tantra Gitte i Åbenrå - blandet fornøjelse

Featured Replies

Skrevet

Har netop besøgt “Gitte”, som pludselig var blevet til Sofia og var en voksen dame 😉 fra Spanien. 

Under aftale processen var alt kommunikation på flydende Dansk, men den Sofia der lukkede op kunne ikke to ord på Dansk. Tantra massage var der heller ikke meget af, hun forsøgte at marinere mig i olie mens hun kælede lidt for bagsiden, efter 10 min vendte hun mig om og gik direkte ombord 😉 Skal skynde mig at pointere at sexen intet fejlede, hun var ganske fræk og indlevende, men det har ALDRIG været Tantra.

Hvis det er lækker tantra man søger skal man finde noget andet, for det her er bare et lidt dyrere skrald 😬

https://annoncelight.dk/showad/465338

Skrevet
spinningmand skrev, for 10 timer siden:

Hvad er alderen ca ? Hvordan var kroppen ?

Kan vi ikke blive enige om at annoncer der fører os kunder bag lyset ved at vi møder noget helt andet end annoncen siger, dem ignorerer vi alle og holder os langt væk fra.

Ellers kommer vi aldrig af med det uvæsen der hedder FAKE annoncer.

Skrevet
weber skrev, for 47 minutter siden:

Kan vi ikke blive enige om at annoncer der fører os kunder bag lyset ved at vi møder noget helt andet end annoncen siger, dem ignorerer vi alle og holder os langt væk fra.

Ellers kommer vi aldrig af med det uvæsen der hedder FAKE annoncer.

Hørt!
Et godt sted at starte er ved annoncer med "tantra" i overskriften, efterfulgt af et dansk navn f.eks. Gitte, Rikke, Helle osv. Støder man på disse annoncer bør man lige konsultere sin kritiske sans en ekstra gang inden besøg..

Skrevet

Nogle tip.

• En fuld tantra massage tager ca 2 timer.

• Der indgår ikke seksuelle ydelser i tantra massage, gør pigen det, er der stor mulighed for, hun bare har sat tantra på menu for det lyder smart.

• kan hun fremvisning diplom på sin tantra massør uddannelse?

• Hav en telefon samtale, så i kan høre om hun taler dansk.

Skrevet
Coco Darling skrev, for 4 timer siden:

Nogle tip

Nja, jeg er ikke helt enig
Tantra massage er blot en betegnelse for berøringsdelen af tantra

Groft sagt er der 2 typer massage

Tantra behandling. Her heeler giveren kropslige og fysiske traumer hos modtager

Tantra møde. Dette er en tovejs aktion, hvor den ene dog er styrende. Her drejer det sig om berøring, om at nyde at blive berørt og at berøre. Kønnet inddrages på lige vis med resten af kroppen.
Om der forekommer en forening af kønsorgane (rædsom beskrivelse :) ) afhænger helt af relationen mellem modtager og giver, og stemningen i rummet.

Jeg har været i mange tantra møder. Nogle uden penetration andre med. Formålet med penetrationen er ikke at nå hen til orgasme, men at gå fra hovedet ned i kroppen. Altså evne at udelukkende alt omkring dig. Jeg har oplevet tantra møder på 2-3 timer hvor jeg efterfølgende havde lidt svært ved at forstå hvor jeg befandt mig, og at der i øvrigt kun var gået et kvarters tid fra vi startede.

Så de tantra massager hvor der er berøring, envejs og hvor modtagers køn ikke indgår, kan vel beskrives som et tantra møde, hvor der stadig er forbudte zoner, og det vil jo forhindre at man får den fulde nydelse, fordi kroppen higer efter berøring over det hele.

Redigeret af Voiggodrengen

Skrevet

Tantra= flere penge.

"Tantra" er det nye guld -hos massagesteder/gp/sexsælger.

Kvaliteten/forståelsen af hvad tantra er -er ligegyldig i den sammenhæng -mænd er glade, når bare det følger sex med -og så hvorfor ikke lade dem betale og tro de får "tantrasex"

Skrevet
Voiggodrengen skrev, for 2 timer siden:

Groft sagt er der 2 typer massage

Hvis man læser de mange annoncer som tilbyder tantra, virker det til at der ret mange forskellige opfattelser af hvad betegnelsen dækker over.

Voiggodrengen skrev, for 2 timer siden:

Tantra behandling. Her heeler giveren kropslige og fysiske traumer hos modtager

Hvad betyder kropslige og fysiske traumer?

Skrevet
Den erfarne skrev, for 49 minutter siden:

Hvis man læser de mange annoncer som tilbyder tantra, virker det til at der ret mange forskellige opfattelser af hvad betegnelsen dækker over.

Hvad betyder kropslige og fysiske traumer?

Det var mig der ævlede
Kropslige og psykiske traumer

Kropslige traumer. Det kan for eksempel være at en kvindes skede lukker når der er en pik på vej. Det kan der være mange årsager til, som ikke nødvendigvis relaterer sig til vold. Det kan være hun var sammen med en fyr hun var glad for, men som ikke forstod at åbne hende før han stak den ind. Det gjorde ondt på hende, men hun sagde ikke fra, eller hendes protester blev ikke hørt

Psykiske traumer: Det kan være samme pige som ovenfor, som mentalt fryser når hun ser eller mærker en pik.

For nogle piger hjalp tantra behandlingen, men ikke alle.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.