Hop til indhold

Gammel og fed, hvor tager du hen.?

Featured Replies

Skrevet

Jeg tænker, har du et forslag til en Thai / GP, der rent faktisk kan lide gamle overvægtige mænd ?

Jeg oplyser altid alder og overvægt ved henvendelser, og kun få gange får man ingen svar, eller " desværre, har ingen ledige tider".

Og selv om mange gør en stor indsats for at yde en god service, kan man godt mærke at hun ikke finder det attraktivt, og kunstig indlevelse,..

Har i andre ældre mænd et forslag??

Skrevet

Jeg har da også med årene fået et spæklag på maven, men jeg har aldrig oplevet, at jeg er blevet afvist eller har mødt animositet af den grund. Derimod har jeg truffet piger, der synes godt om bamsefartypen.

Jeg kan derfor ikke give dig noget forslag til det efterlyste, men tror du ikke, at du er for selvkritisk? Du skriver jo selv: kun få gange får man ingen svar, eller "desværre, har ingen ledige tider".

Skrevet

Hvis du læser de mange tråde herinde om GPer og deres motiver, så er det først og fremmest et job - hvis de ønskede sig en kæreste, ville de være på Tinder.

De yder en intim service, der ofte forbindes med stigmatisering, nedgøring etc., så derfor vil de alle gerne mødes med venlighed og respekt - som i alle livets forhold, men ekstra vigtigt her.

Derudover bør du ankomme velsoigneret, ren og vellugtende. Du holder dine aftaler, og du argumenterer ikke om prisen.

Kan du leve op til ovenstående vil du for 80%-90% af pigerne være en god kunde.

Der er selvfølgelig dem, der har en stærk præference for flotte, sexede, supercharmerende mænd, de holder som regel ikke lang tid i branchen (de færreste kunder er superlækre lover boys på 32, selvom de da findes).

Mit input er baseret på pillow talks og mange gamle tråde. På de danske bordeller, der før Corona var ret dominerende på markedet, var det ofte en del af mutters rådgivning til nye GP'er - hvis de ville holde længe i jobbet.

Redigeret af FlemmingP

Skrevet
  • Author
HNK6 skrev, for 2 timer siden:

Hvor gammel er gammel?

Og hvor "fed" er fed?

70 120

Skrevet
Milner skrev, for 3 timer siden:

kan man godt mærke at hun ikke finder det attraktivt,

Jeg er helt enig i ovenstående kommentarer!

Forslag: find en GP/Thai du synes ser godt ud og virker sød. Derefter bliver du hendes stamkunde, hvorfor hun bliver mere tryg ved dig. Så er jeg overbevist om at hun til sidst falder dig om halsen og giver alle tiders service. For mange Thai betyder respekt, velpejenhed og tryghed ALT.

Milner skrev, for 3 timer siden:

kan lide gamle overvægtige mænd

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.