Hop til indhold

Den Anden Fredagsbar SEPTEMBER - Fredag 18/9 kl. 17-23 holder vi atter hygge-fest med Blowjob Bingo og halløj HURRA! Denne gang i VALBY

Featured Replies

Skrevet
DenAndenFredagsbar skrev, for 6 timer siden:

Da jeg har trukket mig fra at være en del af DenAndenFredagsbar fremadrettet, idet mit fokus ligger andetsteds,

Hej Eva,

Nu hvor du trækker dig, er der nogen måde man kan komme i kontakt med dig? Skriv evt. en PM hvis det kan lade sig gøre.

mvh

Bear

• Svar 88
  • Visninger 5.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Du vil blive savnet.

• Camilla sexy milf
    Camilla sexy milf

Måske jeg sku ta chancen en dag😍🙏🏼

• Pink Peach
    Pink Peach

Det er også sådan jeg bedst kan lide opmærksomheden. Alene kvinde ombejlet af mænd med stive pikke 🥹🤤 lidt prima donna nykker har man vel 🥹 Men jeg har dog planer om snart at dele opmærksomheden med e

Postede billeder

Skrevet

Ugh der kunne være

Heras bar

SmækBar (er måske mere hvis det var bdsm tema ))

Heras cocktail bar evt cock'n'tail bar

Skrevet
kvinde 1966 skrev, for 1 time siden:

Ønsker jer alle en rigtig god aften 🙂 Jeg kommer ikke denne aften, og deltager heller ikke fremover.

Du vil blive savnet.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Ja Hera er også teknikmongol🤣.. I skulle have hørt hendes panik i stemmen da hun forsøgte at få den til at slår hendes kommentar op😂🤪..

Synes it mongol ville være bedre ord valg da jeg synes personligt hun har godt styr på teknikerne 😉😜 om ikke andet i sengen og med pisken 😍

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Ja Hera er også teknikmongol🤣.. I skulle have hørt hendes panik i stemmen da hun forsøgte at få den til at slår hendes kommentar op😂🤪..

Der er INTET at udsætte på hendes tekniske færdigheder... Skulle jeg hilse og sige 🤪

Skrevet
  • Author
Mister12 skrev, den 29.8.2026 at 13:05:

Ja har nu modtaget besked fra "Valby Connie" om jeg kan deltage i fredagsbaren 😂

Da det nu er et "nyt sted" regner jeg ikke med at de deltagende forventer kage 😋

En af mine bekendte fra meget gamle dage i swinger-miljøet sagde altid når nogen spurgte til arrangementer han havde deltaget i og spørgsmålet lød fra nogle af dem der ikke havde været heldige at få en invitation:
"Nå... og var det godt?"
og hans svar var hver gang:
"Det er altid godt når jeg er med."

Du kunne jo bage kage fremover også og så kan din replik blive:
"Der er altid kage når jeg er med" ❤️

Kærligst, Eva

PS: Nu hvor vi er igang med afsløringer og exits, så kan jeg vel godt afsløre at den rigtige årsag til at jeg trækker mig fra Fredagsbar er at jeg er blevet afhængig af Mister12's brownies, og har ikke selvdisciplin nok til ikke at spise det halve kilo der er tilbage efter Fredagsbar fordi han bager dobbelt portion (på bestilling). Så jeg ser ingen anden udvej. Det er enten det eller GLP-1 om et par kilo, hvis det bliver ved på den måde. Patværket og alt andet har allerede tyngekraften at slås med, de ekstra kilo har indtil videre holdt sig væk, men det bliver nok ikke ved med at være sådan. Jeg må undlade situationer og folk der frister mig over evne 😜

Redigeret af DenAndenFredagsbar

Skrevet
  • Author

[email protected] skrev, for 5 timer siden:

Alt andet kan vel tages over pb i tilfældet af at der er nogle overdragelses informationer.

Ja det ville være lidt fedt hvis den idé var opstået for en rum tid siden, Honey 🤣
Jeg læser dog ikke PMs men du har haft mit nummer i nogle år efterhånden ❤️
Tror faktisk du har op til flere af dem. Ellers er det der var mit booking-nummer 42940075+108+42 indtil jeg også lukker det nummer ned 😜

Bear skrev, for 5 timer siden:

Hej Eva,

Nu hvor du trækker dig, er der nogen måde man kan komme i kontakt med dig? Skriv evt. en PM hvis det kan lade sig gøre.

mvh

Bear

Jeg vil så længe jeg spræller altid kunne finde på noget at sælge til dig.
Her er dit skræddersyede tilbud der gælder så længe jeg kan huske hvad jeg hedder:
Kaffeslabberas og gramsekram på hjemmekontoret på Frederiksberg i bytte for en Toblerone og en dåse Pepsi Max.
En signeret tændstikmand tegning der måske næsten ligner dig er nok også indenfor dit budget som add-on. Den bliiver sat til salg på dba.dk igen snart, ellers. Bente og Jørgen har været interesserede længe 😎
Andre add-ons kan vi tale om når du skriver en sms til det nummer Anja fik ovenfor ❤️

Gramsekram og pustekys og turboflirt og blink.
Eva

PS: Til alle andre end Bear:
Nej du kan ej. 😎
Dette tilbud gælder KUN til @Bear der er et særligt hit og har været min faste betalende elsker - altså hvert tiende år i snit - siden jeg startede i tidernes morgen 😍

Skrevet

Ej Eva altså, det var hyggeligt så længe det varede, go’ vind fremover 🥰🥰

Skrevet
  • Author
Hans69 skrev, Lige nu:

Ej Eva altså, det var hyggeligt så længe det varede, go’ vind fremover 🥰🥰

Ej... du må også gerne komme til kaffeslabberas og gramsekram på hjemmekontoret for en Toblerone og en Pepsi Max. Men ingen add-ons. Det er kun Bear. Jeg er nemlig stoppet med det der tilbud du var ret glad for med at bygge pude-fort imens vi spiste de dyreste og bedste jordbær man kunne få i København. Det er nu mest fordi puderne også blev solgt på dba.dk (dog ikke til Bente og Jørgen) og lokaliteterne i dag bruges til noget helt andet.

Gramsekram og pustekys også til dig. Og i lige måde ❤️
Kærligst, Eva

Måske skulle jeg oprette en farvel-tråd andetsteds hvor jeg kan skrive fra min personlige profil.
Det havde jeg nu tænkt mig at vente med til efter denne Fredagsbar, men nu er katten jo ude af sækken, så jeg tænker at dette bliver sidste tilbud fra mig i denne tråd 😇

Skrevet
DenAndenFredagsbar skrev, for 3 minutter siden:

Det er nu mest fordi puderne også blev solgt på dba.dk (dog ikke til Bente og Jørgen)

Altså..dem der havde fået "saft" et par gange?

• 2 weeks later...
Skrevet

Hej med jer. 🥰😘

Jeg overvejer rigtig stærkt at komme for det sociale. Jeg vil rigtig gerne... Men tvivler nok lidt..

Har tænkt på det rigtige meget.

Det er vidst også altid en tour fra Jylland...

Men det var så hyggeligt...

AmmaRose🌹

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.