Hop til indhold

Hvilken løgn fortæller du dig selv?

Featured Replies

Skrevet

Der har været nogle tråde her hvor påstande som "jeg er ikke utro, det er bare et håndjob i forlængelse af en massage" eller "jeg er ikke en beskidt prostitutions kunde, jeg er Sugardaddy" har fået mig til at smile.

Efter at have smilet lidt, blev jeg ramt af selv indsigt, for jeg lyver også over for mig selv... dagligt - hvilket fik mig til at tænke, gad vide hvad folk ellers render rundt og lyver for sig selv om.

Jeg starter!

Jeg har et billede af mig selv som rummelig over forskelligheder og lidt en menneske kender, sandheden er nok nærmere at jeg er intolerant og arrogant i rigtigt mange af mine relationer, i sær de professionelle.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Min standart er “i dag gå jeg i seng inden klokken 01.00”🤷🏼‍♀️😂😂..

Den er altid før 01.00, så længe man ikke nævner en dato! 🤭😉

Skrevet

Bare lige den her gang.....

Og så skal der gå mindst 4 uger inden jeg booker en ny aftale igen !!

Skrevet
Voksen55 skrev, for 33 minutter siden:

Bare lige den her gang.....

Og så skal der gå mindst 4 uger inden jeg booker en ny aftale igen !!

Kender det så godt.

Lukker alle de frække sider ned, også eroguide, for så 2 dage efter bladre jeg løs herinde og på annoncelight igen.

Skrevet

Jeg får af og til den tanke at jeg ikke er perfekt...

Men så får min kone mig heldigvis på bedre tanker! 🤣🤣🤣

Skrevet
McAllister skrev, for 7 timer siden:

Der har været nogle tråde her hvor påstande som "jeg er ikke utro, det er bare et håndjob i forlængelse af en massage" eller "jeg er ikke en beskidt prostitutions kunde, jeg er Sugardaddy" har fået mig til at smile.

Jeg har et billede af mig selv som rummelig over forskelligheder og lidt en menneske kender, sandheden er nok nærmere at jeg er intolerant og arrogant i rigtigt mange af mine relationer, i sær de professionelle.

Man skal som udgangspunkt have et selvhadende billede af at være "kunde" før påstand 2 kan være korrekt. Jeg synes der mangler rigtig mange nuance i den måde at stille det op, men nuancer er sjældent noget der sættes pris på her inde.

Og ja, du er arrogant, men for helvede, nogen skal være det og de andre er for dumme.

Skrevet

Misunder at mine naboer har noget, jeg ikke har: Gode naboer.

Skrevet

Jeg siger til mig selv, at de skønne thai kvinder har ret, når de siger: Åh, hvor er den stor🍆

😂😂

Skrevet

Jeg kan godt huske hvad jeg skal købe, behøver ikke skrive en indkøbsseddel

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.