Hop til indhold

Endnu en dårlig oplevelser - dårlig lugt

Featured Replies

Skrevet

Man må vel anerkende, at kvinder på visse tidspunkter oplever naturens kald.

• Svar 53
  • Visninger 3.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg har edermame godt nok nok tit tænkt det samme😅.. Jeg kan jo lugte mig selv så forstår ikke når andre folk ikke kan lugte sig selv🫣.. Det er netop en af grundene til jeg ALTID bader når min gæst e

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg er sku ikke så god til det der så jeg sørger normalt altid bare for at have parfume på håndleddene og holde en hånd tæt på ansigtet🤷🏼‍♀️😂..

• Camilla sexy milf
    Camilla sexy milf

Hmmmm nogen a mine gæster tager også bad når de kommer for lige at vaske sig, og ja pikken både dufter og smager godt meeeen, så spreder de benene lidt og så kommer der bare en “duft” a sur røv/gammel

Postede billeder

Skrevet
Refresh skrev, den 24.8.2026 at 14:43:

Hmmm...

Jeg har heldigvis aldrig oplevet det.

Har få gange oplevet frisk urinlugt, men det går hurtigt over og så sart er jeg heller ikke.

Nej, det er jo bare at slikke igennem, så forsvinder urin lugten hurtigt. Bedre end at drikke en Heineken, den bliver ved med at smage af pis 😜 undskyld for joke, men mener det faktisk. Lidt friskt tid har aldrig skadet nogen...

Redigeret af FlemmingP

Skrevet
Camilla sexy milf skrev, for 12 timer siden:

Jaahhhh man kan godt være sippet, for seriøst så mener jeg at man skal sørge for at være ren og dufte dejligt til hver mand der kommer ind a døren og har en pige fået skede katar som det hedder hvis man stinker a fisk så gør noget ved det.. og sig det som mand, der er forskel på at lugte en smule a “fisse” eller disideret lugte a fisk!!! Og Ps. Mænd…. Skedekatar kan smitte🆘😅

Jeg er enig. Og der er forskel på lugt, fx Pixie Pulsar (inaktiv p.t.) med kraftig behåring, jo det lugter lidt af kvinde, men naturligt.

På danske bordeller (de få) synes jeg det værste er den tydelige svedlugt, iblandet stress sved ( lugter rigtigt grimt) når telen lige har presset lidt for mange aftaler ind, og de er 20 minutter bagud. Et strøg med vådservietter er ikke nok. Er sket flere gange.

Har i et andet tilfælde ved fingerleg gjort opmærksom på hvidt 'snask'. Pigen tilbød at gå i bad. Tredje oplevelse - røde fingre på gaden - den tid var kommet.

Den værste skånes i for her (Laursen ville nok bare have nydt det, selv om det ikke lugtede helt friskt).

Skrevet
Refresh skrev, for 16 timer siden:

Den almindelige bakterielle skedekatar smitter vidst ikke, kun den sjældne Thricomonas (eller hvordan pokker det staves) parasit.

Hvis altså min AI ven ikke lyver for mig igen!

Siden jeg så Camilla’s “SOS” skilt rødt og alarmerende…

Har jeg ledt efter et sted hvor det stod specifikt og forståeligt,

Men det bedste jeg kan finde er også et AI svar som ikke alle ser som helt pålideligt, ingen andre steder finder jeg det skrevet samlet et sted.

Men vedhæfter billedet, da det stemmer godt overens med hvad min læge siger. Uden jeg dog yderligere kan bevise eller underbygge den påstand.

Den smitterisiko der er fra skedekatar, sker yderst sjældent.

Mht. parasitten, er det “ualmindeligt i Danmark”

Så ser ingen grund til at skabe panik, ja lugten er træls, men derudover er det mest kvinden der er/bliver generet af det, hvis det udvikler sig og bliver slemt, i stedet for at selv regulere og gå væk.

Ydermere, den smitte der er tale om er ikke smitte i den forstand at mænd får skede (1, 2 eller 3) da I ingen skede har 😉

Men derimod en, irritation / “allergisk reaktion” af bakterierne. Det vil højst være en kløende rødme, en udvendig tilstand I hurtigt opdager og som let behandles med creme.

Det burde ske så hurtigt, at chancen for I når at have sex med en anden kvinde inden i opdager det er minimal.

Det er min viden om det, så må I selv forholde jer til om I finder samme info og er enige/uenige.

IMG_0477.png

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.