Hop til indhold

Endnu en dårlig oplevelser - dårlig lugt

Featured Replies

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 39 minutter siden:

Ren nysgerrighed. Er dit bad indlagt i den tid de betaler for?

Eller starter tiden først når du kommer ud af badet?

Ved første mulighed betaler de jo for det, ligesom historien med den store mand der betalte 500kr.

Ved anden mulighed kan mændene vel ramme en bagkant, når de først er færdige kl 15.40 i stedet for 15.30?

Tiden starter når jeg kommer tilbage i værelset efter mit bad og faktisk sådan liiige inden jeg smider mig i sengen med gæsten☺️.. Vil gæsten have et bad så starter tiden når han kommer tilbage i værelset💃..

Jeg gå altid ud fra at man har nævnt det hvis man har en bagkant sååå tæt på at man ikke har 5 minutter efter sit besøg til evt forsinkelser/dårlig trafik eller whatever😋..

Jeg har kørt det på den måde i fleeeere år og endnu ingen har klaget💁‍♀️.. Måske de gæster der har travlt bare selv vælger at rejse sig de 5 minutter før tid og sige farvel det skal jeg selvfølgelig ikke kunne kloge mig på men jeg har endnu kun oplevet en eller to gange hvor en fortravlet gæst har bedt mig droppe badet fordi han bare skal have en quicky og ærligt så bryder jeg mig ikke om de gæster der bare leder efter en “gokkesok/bolledukke” så det hjælper mig samtidig til at sorterer den type gæster fra☺️.. Eller de sorterer måske automatisk mig fra who knows🤪🤷🏼‍♀️..

Det er hændt at jeg er kommet ind i værelset og har sagt “Sååå kunne jeg være her” og gæsten har sagt “troede helt du havde glemt mig” men jeg regner med resultatet af deres ventetid (frisk fra badet kvinde der føler sig sikker på sig selv og uden jag) gør op for evt ubelejlighed for det er endnu ikke nævnt negativt i anmeldelser eller personligt til mig😅🤣..

• Svar 53
  • Visninger 3.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg har edermame godt nok nok tit tænkt det samme😅.. Jeg kan jo lugte mig selv så forstår ikke når andre folk ikke kan lugte sig selv🫣.. Det er netop en af grundene til jeg ALTID bader når min gæst e

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg er sku ikke så god til det der så jeg sørger normalt altid bare for at have parfume på håndleddene og holde en hånd tæt på ansigtet🤷🏼‍♀️😂..

• Camilla sexy milf
    Camilla sexy milf

Hmmmm nogen a mine gæster tager også bad når de kommer for lige at vaske sig, og ja pikken både dufter og smager godt meeeen, så spreder de benene lidt og så kommer der bare en “duft” a sur røv/gammel

Postede billeder

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Tiden starter når jeg kommer tilbage i værelset efter mit bad

Tak for svar. Man kan jo kun blive klogere af at høre hvordan andre gør.

Jeg er i bad lige inde de kommer og de bliver også tilbudt et bad og tiden starter når de er tilbage.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Men ja jeg er bare nok også “overtænksom”

Det tror jeg er mildt sagt!!!

Jeg kan afsløre at han kom igen og tydeligt udtrykte taknemmelighed.

En mand i hans situation vil normalt enten blive afvist eller udholdt og det er ingen tjent med.

Hun tænkte ud af boksen og fandt en løsning som få ville have gjort og som gav ham en unik mulighed for et ægte intimt møde!

Du er med på at vi taler om rigtig svær overvægt, når man ikke kan gøre sig selv ren ikke? Det er jo altså ikke 10 min. let petting under bruseren der er taler om, det er mindst 30 min. decideret skuren imellem hudfolderne.

Jeg synes faktisk at hendes håndtering var super betænksom og meget ærlig... Noget branchen i den grad kunne tage ved lære af.

Redigeret af Refresh

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 9 timer siden:

Kan se der er mange kommentarer til renligheden her. Lad mig lige understrege, at det ikke er sved, eller "ikke tørre sig ordentligt" lugte jeg var ude for. Det er simpelthen lugten af fisk og sur fisse. Jeg VED, at det ofte er noget med ph balancen osv., og forstår derfor ikke at de piger der lider af det, ikke gør noget ved det.

Det gør det næsten kun endnu mere underligt at jeg aldrig har oplevet det, for jeg synes godt nok jeg får brugt nogle timer imellem kvindelår!

Skrevet

Der er vi nok også bare forskellige @Refresh.. Men ja jeg bryder mig egentlig ikke om at stille spørgsmålstegn eller “kritiserer” hvordan andre piger gør.. Vi er alle forskellige så jeg vil egentlig ikke uddybe mere synes jeg😅.. Det kan komme til at virke som om jeg pudser min egen glorie og det ønsker jeg ikke🤣🫣..

Men jeg kender godt virkelig overvægt.. Jeg har barn med en mand i den størrelsesorden så det måske derfor jeg er overfølsom😋..

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 9 timer siden:

Kan se der er mange kommentarer til renligheden her. Lad mig lige understrege, at det ikke er sved, eller "ikke tørre sig ordentligt" lugte jeg var ude for. Det er simpelthen lugten af fisk og sur fisse. Jeg VED, at det ofte er noget med ph balancen osv., og forstår derfor ikke at de piger der lider af det, ikke gør noget ved det.

Det er altså ikke skide nemt🤷🏼‍♀️.. Nogen ting kan ikke fikses bare lige sådan desværre.. Jeg ved at jeg smager meget anderledes når jeg er tæt på min menstruation pga hormoner feks.. Ens hormoner er ikke noget man særlig gerne skal pille ved for meget..

Skrevet

Det er altid godt at bade og vaske sig dernede, både mænd og kvinder, når det så er sagt, så kan ubehagelig fiske lugt også være pga svamp eller en kønssygdom, så håber ikke trådstarter har slikket personen, i såfald ville jeg lade mig teste for sikkerheds skyld.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 14 timer siden:

Generelt er jeg ikke meget for tvang eller at skulle bestemme over andres tid især ikke når de betaler mig for min😋.. Min tanke her er at et bad er for min skyld mest af alt..

Jeg forsøger - når jeg husker det - at tilbyde et bad men en del mænd er faktisk super ordentlige og bliver lidt foranledt af mit “så tager jeg lige en hurtig skyller” og spørger så selv om de må tage en hurtig skyller efter mig💁‍♀️🤪.. Og ellers så kommer de frisk fra badet derhjemme😋..

Jeg bader altid hjemmefra og bader altid også hos pigen inden, hvis jeg skal være intim sammen med en pige, skal jeg være så ren og frisk, som det kan lade sig gøre

Skrevet

Nu behøver lugten jo ikke at komme fra, at hun ikke har vasket sig ordentligt forneden.

En fisse kan godt lugte grimt, selvom hygiejnen er i top. bakteriel vaginose er et eksempel herpå

Skrevet
niceguyhimself skrev, for 30 minutter siden:

Jeg bader altid hjemmefra og bader altid også hos pigen inden, hvis jeg skal være intim sammen med en pige, skal jeg være så ren og frisk, som det kan lade sig gøre

Plus det sender et signal til pigen om renlighed, at man går i bad i hendes påsyn

Skrevet
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Plus det sender et signal til pigen om renlighed, at man går i bad i hendes påsyn

Ja og nybarberet, rene negle, for mig at det altafgørende at vi begge er rene, forventer også at pigen er ren, men kan jo ikke vide det, men har aldrig oplevet en pige som ikke duftede frisk.

At jennifer så samtidig tager badet når man er kommet indenfor, er jo også en fed start på det hele

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 23 timer siden:

Fiskelugten kommer ikke af for lidt vask, men af for meget med for skrappe sæber. Skedens miljø er naturligt surt, men hvis det bliver mere basisk kan de bakterier og gærsvampe der er årsag til den dårlige lugt få bedre vilkår og vokse, da de ellers bliver holdt i skak af det naturligt sure miljø. Der findes intimsæber med en mere ideel pH til formålet, men det kan også løses med sjældnere og mindre grundig vask af fissen.

Hvad angår bad og renlighed ved besøg er jeg til alt, bortset fra selv at lugte dårligt. Bad sammen med forspil i badet og sæbeindsmurte kroppe der gnider op ad hinanden er noget der virkelig virker for mig. Jeg tænder også på at pigen bader mig, både hvis hun gør det omsorgsfuldt eller hvis jeg kan koste rundt med en slavetøs. Jeg har ikke prøvet så meget bad sammen i en s/m sammenhæng, men har da set at den klassiske børste med aftageligt træhåndtag hvor der står "bad" i børstehårene er et populært redskab, ligesom Dove håndsæbe er godt til at fjerne bandeord fra tungen.

I den helt anden grøft tænder jeg også på en piges naturlige kropslugt, og har et par gange specifikt bedt nogen om ikke at tage bad op til besøget. Hos en travl pige kan det også være lidt frækt at kunne lugte at hun lige har haft sex med en anden.

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, for 9 minutter siden:

Fiskelugten kommer ikke af for lidt vask, men af for meget med for skrappe sæber. Skedens miljø er naturligt surt, men hvis det bliver mere basisk kan de bakterier og gærsvampe der er årsag til den dårlige lugt få bedre vilkår og vokse, da de ellers bliver holdt i skak af det naturligt sure miljø. Der findes intimsæber med en mere ideel pH til formålet,

Lige præcis. Og det er det jeg ikke forstår at sådan en pige ikke bruger. Og så er vi tilbage til min pointe: Hun må sku' da kunne lugte det selv!!!!! OG der er noget man kan gøre ved det!!!!

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 5 minutter siden:

Lige præcis. Og det er det jeg ikke forstår at sådan en pige ikke bruger. Og så er vi tilbage til min pointe: Hun må sku' da kunne lugte det selv!!!!! OG der er noget man kan gøre ved det!!!!

Bestemt, men vi skal væk fra tanken om at det er noget der skal skrubbes væk med lud og knofedt.

Skrevet
Lauersen skrev, for 3 timer siden:

Fiskelugten kommer ikke af for lidt vask, men af for meget med for skrappe sæber. Skedens miljø er naturligt surt, men hvis det bliver mere basisk kan de bakterier og gærsvampe der er årsag til den dårlige lugt få bedre vilkår og vokse, da de ellers bliver holdt i skak af det naturligt sure miljø. Der findes intimsæber med en mere ideel pH til formålet, men det kan også løses med sjældnere og mindre grundig vask af fissen.

Jeg har faktisk hørt (i en læserbrevkasse), at nogle bruger yoghurt for at fremme surhedsgraden. Jeg har dog ikke hørt, om det skulle hjælpe.

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 7 timer siden:

Nu er vi ikke hunde som kan tage næsen med i skridtet 😉😆

Flot du ikke vil hænge nogen ud. Men håber da lidt du på en pæn måde fik det sagt til hende. Så hun kan gøre noget ved det.

Hvad jeg ved af har jeg kun selv været i “problemer” få gange. Nogen gange går det i sig selv. Da kroppen gør alt den kan for at selv regulere.

Men trods den rette sæbe. Som stadig kan give problemer hvis man vasker sig for tit, så er der rigtig mange udfordringer netop når man arbejder som GP.

Uden kondom kan for meget sæd for ofte give ubalance, med kondom kan nogen kondomer / typer glide creme give udfordringer. Snaves fra fingre, bakterier fra Jeres spyt, i mit tilfælde her for nylig ændrede hormoner pga overgangsalder. Man kan forsøge at forebygge med mælkesyre bakterie produkter, tuber, eller stikpiller om natten et par gange omkring ugen. Hvis det først går galt kan det alt efter hvor slemt det er, tage alt fra dage til uger at komme i balance igen.

Som en nævner kan det være std. Men iflg min læge er det meget sjældent og så skal man have gået meget længe uden at opdage og få behandlet sin std. (Jeg blev extra tjekket for std, for også at udelukke det. Derfor snakket vi om det.)

Og ja det må ikke være rart at stikke næsen ned i, men bebrejdelse hjælper intet.

Mit bedste råd må være opdager i det. Så sig det på en pæn måde, jo hurtigere vi piger bliver opmærksomme på det jo lettere er det at komme i balance igen. Og så evt spørg om man kan stoppe akten den dag og få en ny tid en anden dag. Og få sine penge med hjem. Ikke at jeg kan garantere noget.

Ingen sagde noget til mig. Men opdagede det fordi jeg begyndte at hæve op inden i skeden. Så nej i mit tilfælde kunne jeg ikke lugte det, og ikke sikkert hende du snakker om kunne heller.

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 5 timer siden:

ikke sikkert hende du snakker om kunne heller.

Tak for et godt og sagligt indlæg. Jeg er enig i meget af det du skriver, men ikke at det ikke er sikkert hun kunne lugte det. Det der skete er følgende. Jeg spørger om jeg må bruge finger, og får OK til det. Da jeg så tager fingre ud, så breder der sig en umiskendelig lugt, som ikke er til at undgå, og vi er på daværende tidspunkt meget tæt. Hvis hun ikke kunne lugte det, så har hun tabt lugtesansen. OG jeg var forbi meget sidst på aftenen, så tror ikke jeg er den første der har givet finger den dag. Hun må have vist den var gal.

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 40 minutter siden:

Da jeg så tager fingre ud, så breder der sig en umiskendelig lugt,

Ah ok på den måde. Ja så har hun enten valgt at ignorere lugten / problemet eller som du skriver ingen lugtesans.

Skrevet

Hmmmm nogen a mine gæster tager også bad når de kommer for lige at vaske sig, og ja pikken både dufter og smager godt meeeen, så spreder de benene lidt og så kommer der bare en “duft” a sur røv/gammel ost…. HVORFOR vasker man ik sin røv!! Tænker man seriøst ik over det !? Mig en gåde for det sker tit ..😅🙈

Ik så frækt og ligge der og skal være fræk og samtidig holde vejret😂

Bare lige et sidespring 😅

Redigeret af Camilla sexy milf

Skrevet

Ja lugte er en sjov størrelse -men det går jo begge veje -tror ikke vi kan undgå dårlig lugte... Selv om vi mænd er amatør og kvinderne er professionelle -må vi som mand tænke på, hvem er det vi er sammen med, og forhold os til det faktum, at de er sammen med andre en os, og det er mange ting der kan lugte der af... De har betjent mænd med mange individuel lugte før vi kom -som alle sammen blandes sammen hos den kvinde. Lige meget hvor renlig kvinden/vi er -vil det lugte -som nogen gange bliver karmufleret med "luftfrisk" parfume mm. -og lykkes mere eller mindre heldigt... Kan vi tillader os at være "sippet" som kunde/gp... -Og hvad er konsekvensen...

Skrevet
Møffe skrev, for 2 timer siden:

Ja lugte er en sjov størrelse -men det går jo begge veje -tror ikke vi kan undgå dårlig lugte... Selv om vi mænd er amatør og kvinderne er professionelle -må vi som mand tænke på, hvem er det vi er sammen med, og forhold os til det faktum, at de er sammen med andre en os, og det er mange ting der kan lugte der af... De har betjent mænd med mange individuel lugte før vi kom -som alle sammen blandes sammen hos den kvinde. Lige meget hvor renlig kvinden/vi er -vil det lugte -som nogen gange bliver karmufleret med "luftfrisk" parfume mm. -og lykkes mere eller mindre heldigt... Kan vi tillader os at være "sippet" som kunde/gp... -Og hvad er konsekvensen...

Jaahhhh man kan godt være sippet, for seriøst så mener jeg at man skal sørge for at være ren og dufte dejligt til hver mand der kommer ind a døren og har en pige fået skede katar som det hedder hvis man stinker a fisk så gør noget ved det.. og sig det som mand, der er forskel på at lugte en smule a “fisse” eller disideret lugte a fisk!!! Og Ps. Mænd…. Skedekatar kan smitte🆘😅

Skrevet
Camilla sexy milf skrev, for 7 timer siden:

hvis man stinker a fisk så gør noget ved det.. og sig det som mand

Jeg vil være yderst taknemmelig, hvis den kvinde jeg skal være sammen med ikke pludselig taler som en mand! 😱🙏

Skrevet

Ps. Mænd…. Skedekatar kan smitt

Den almindelige bakterielle skedekatar smitter vidst ikke, kun den sjældne Thricomonas (eller hvordan pokker det staves) parasit.

Hvis altså min AI ven ikke lyver for mig igen!

Skrevet

Jaahhhh man kan godt være sippet

Jeg synes altså ikke det er sippet at forvente almindelig pli og hensyntagen.

Naivt, måske, men ikke sippet 😊

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.