Hop til indhold

Endnu en dårlig oplevelser - dårlig lugt

Featured Replies

Skrevet

Forleden besøgte jeg personen bag et ellers nydeligt billede, på et at de få tilbageværende bordeller på Sjælland. Da vi kom i gang og jeg begyndte at lege med blomsten, og mærkede dens nektar, bredte der sig samtidig en umiskendelig kedelig lugt...... Jeg fatter ikke, at de ikke selv kan lugte det, og ikke gør noget ved det. Hvad gør I andre når det sker? Jeg tabte lysten, men blev tiden ud.

Ps. Jeg ønsker ikke at hænge nogen ud, derfor er jeg ikke mere præcis i forhold til hvem og hvor. Ved også godt at det ikke er en rigtig anmeldelse, og så er det det jo alligevel, bare uden identifikationsmuligheder.

• Svar 53
  • Visninger 3.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg har edermame godt nok nok tit tænkt det samme😅.. Jeg kan jo lugte mig selv så forstår ikke når andre folk ikke kan lugte sig selv🫣.. Det er netop en af grundene til jeg ALTID bader når min gæst e

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg er sku ikke så god til det der så jeg sørger normalt altid bare for at have parfume på håndleddene og holde en hånd tæt på ansigtet🤷🏼‍♀️😂..

• Camilla sexy milf
    Camilla sexy milf

Hmmmm nogen a mine gæster tager også bad når de kommer for lige at vaske sig, og ja pikken både dufter og smager godt meeeen, så spreder de benene lidt og så kommer der bare en “duft” a sur røv/gammel

Postede billeder

Skrevet

Hvad skal dit indlæg så gøre godt for?

Ville være det samme som at skrive at jeg engang har haft en dårlig oplevelse.

Skrevet

Hmmm...

Jeg har heldigvis aldrig oplevet det.

Har få gange oplevet frisk urinlugt, men det går hurtigt over og så sart er jeg heller ikke.

Skrevet

Jeg har desværre oplevet tilsvarende flere gange og er blevet ret træt af det. Jeg forstår heller ikke selv hvordan at de selv ikke kan lugte det og gøre noget ved det. Det er desværre total turn-off når det sker for mig og jeg vil bare have det overstået. Det har nok noget at gøre med at her i Nordeuropa der vasker man sig ikke med vand efter man har skidt og derfor sidder der stadig indtørret lort mellem ballerne og når man så sveder og bevæger sig, så kommer det til at lugte.

Skrevet

Jeg har edermame godt nok nok tit tænkt det samme😅.. Jeg kan jo lugte mig selv så forstår ikke når andre folk ikke kan lugte sig selv🫣..

Det er netop en af grundene til jeg ALTID bader når min gæst er ankommet for så ved vi begge at jeg er friskbadet og jeg skal ikke være nervøs for om der er en lugt eller en smag😅..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Det er netop en af grundene til jeg ALTID bader når min gæst er ankommet for så ved vi begge at jeg er friskbadet og jeg skal ikke være nervøs for om der er en lugt eller en smag😅..

Det er godt at læse. Flere steder har jeg konstateret, at brusenichen, selv langt op ad dagen – er tør. Selv bader jeg altid på gerningsstedet, selvom jeg måske har badet hjemme 10. minutter tidligere.

Skrevet

Hej alle

Jeg har princip, den regel, at alle skal i bad....(her bemærker den opmærksomme læser, at jeg "adfærdsregulere slaver")...og de får denne besked:

Han vasker sig grundigt!

Kan jeg lugte ham bagefter, kommer han derud igen!

Kan jeg stadig lugte ham? så kommer han hjem!

Jeg beskæftiger mig ikke med dårlig hygiejne, nakkeost, lort mellem benene, eller rester af toiletpapir, duft af pruhest!

Det kan godt være du kommer lige hjemme fra badeværelset....men det kan være det er 14 dage siden du var hjemme!

Og som jeg engang fik fortalt af en jyde, da han blev anvist badeværelset: deodorant og sæbe var noget københavnerri.....

Men han kom ondelynme ud i badeværelset og blev skrubbet!😁😁

Skrevet
  • Author
frisk fyr skrev, for 6 timer siden:

Hvad skal dit indlæg så gøre godt for?

Ville være det samme som at skrive at jeg engang har haft en dårlig oplevelse.

Du kan jo vælge at lade være med at læse videre, og så i øvrigt have en god aften.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Jeg har edermame godt nok nok tit tænkt det samme😅.. Jeg kan jo lugte mig selv så forstår ikke når andre folk ikke kan lugte sig selv🫣..

Hvad gør du hvis det sker med en gæst? Sender du ham i bad?

Redigeret af Refresh

Skrevet
Lady Cherie skrev, for 1 time siden:

Og som jeg engang fik fortalt af en jyde, da han blev anvist badeværelset: deodorant og sæbe var noget københavnerri.....

Verdensklasse 🤣

Så vedkender jeg mig sku' gerne at være Kjøvenhawner!

Redigeret af Refresh

Skrevet
Refresh skrev, 1 time siden:

Jeg er sku ikke så god til det der så jeg sørger normalt altid bare for at have parfume på håndleddene og holde en hånd tæt på ansigtet🤷🏼‍♀️😂..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden:

Jeg er sku ikke så god til det der så jeg sørger normalt altid bare for at have parfume på håndleddene og holde en hånd tæt på ansigtet🤷🏼‍♀️😂

Hvorfor ikke bare lade bad være obligatorisk? Men selv et bad er måske ikke nok? 😀

Skrevet
Refresh skrev, for 1 time siden:

De, efterhånden mange gange jeg har besøgt @JenniferRomantica er jeg altid blevet tilbudt en hurtig skyller, hvis jeg da ikke selv har bedt om det, hvis jeg ikke kommer lige hjemme fra bruseren 💦🚿

Skrevet

Beklager, hvis det er lidt en afsporing, men tråden minder mig om en rigtig fin historie, som en af mine faste fortalte.

Der kom en meget stor mand, hvor hygiejnen ikke var helt i top, fordi han var for stor til at vaske sig selv ordentligt.

Hun sagde til ham at hvis de skulle lave noget, så ville hun for 500 kr. tilbyde at bade ham og gøre ham ordentlig ren først og ellers ville det ikke blive til noget.

Det tog han glad imod og fik en dejlig oplevelse, som hun nød at give ham.

Synes det er en ret fin historie, som siger meget om hende som menneske ❣️

Skrevet

@Refresh for det første så synes jeg det er noget mærkeligt noget at han skal betale 500 kr for at få et bad for at HUN skal være komfortabel🫣.. Nogle folk er mere pernitten end andre jo🤷🏼‍♀️..

Og så ville jeg for evigt tænke “måske virkede han bare glad for ingen af os ved hvad han tænker når han forlader hende eller om han nogensinde tør tage kontakt til en kvinde igen fordi nu han bange for at han altid lugter”😬.. Så det der for dig er en måske sød historie lyder i mine ører som noget der kunne ødelægge selv den mest selvsikre mands selvtillid😶.. Især når hun også tog ekstra penge for at bare bade med ham.. Kunne forstår måske 200 kr som mange tager som standart for bad sammen.. Men samme pris som mange tager for feks analsex synes jeg sender et signal..

Men ja jeg er bare nok også “overtænksom”🫣😂.. En kollega af mine lavede engang elevatorblikket på en fællesgæst da doggy ikke fungerede og sagde så imens hun kiggede på hans tissemand “det er han vist ikke voksen nok til” og jeg var sikker på det var sidste gang han besøgte en glædespige men utroligt nok så næste gang vi var på vagt i området der bookede han en time alene med hende🤷🏼‍♀️😂😂.. Mandehjernen.. Den er et utroligt vidunder💁‍♀️🤪..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 8 timer siden:

Hvorfor ikke bare lade bad være obligatorisk? Men selv et bad er måske ikke nok? 😀

Generelt er jeg ikke meget for tvang eller at skulle bestemme over andres tid især ikke når de betaler mig for min😋.. Min tanke her er at et bad er for min skyld mest af alt..

Jeg forsøger - når jeg husker det - at tilbyde et bad men en del mænd er faktisk super ordentlige og bliver lidt foranledt af mit “så tager jeg lige en hurtig skyller” og spørger så selv om de må tage en hurtig skyller efter mig💁‍♀️🤪.. Og ellers så kommer de frisk fra badet derhjemme😋..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden:

for det første så synes jeg det er noget mærkeligt noget at han skal betale 500 kr for at få et bad for at HUN skal være komfortabel🫣

Det er da helt fair, hun yder ham jo en service ved at vaske ham.

JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Og så ville jeg for evigt tænke “måske virkede han bare glad for ingen af os ved hvad han tænker når han forlader hende eller om han nogensinde tør tage kontakt til en kvinde igen fordi nu han bange for at han altid lugter”😬

Det er muligt. Men hvis man lugter, har man også selv et ansvar for at gøre noget ved det. Derudover kan han da mindst lige så godt have været glad for hjælpen og glad for en ærlig melding fra GP’en, jævnfør dit eget eksempel med ham med den lille diller, som genbookede.

Skrevet
  • Author
Gammel rotte skrev, for 18 timer siden:

Forleden besøgte jeg personen bag et ellers nydeligt billede, på et at de få tilbageværende bordeller på Sjælland. Da vi kom i gang og jeg begyndte at lege med blomsten, og mærkede dens nektar, bredte der sig samtidig en umiskendelig kedelig lugt...... Jeg fatter ikke, at de ikke selv kan lugte det, og ikke gør noget ved det. Hvad gør I andre når det sker? Jeg tabte lysten, men blev tiden ud.

Ps. Jeg ønsker ikke at hænge nogen ud, derfor er jeg ikke mere præcis i forhold til hvem og hvor. Ved også godt at det ikke er en rigtig anmeldelse, og så er det det jo alligevel, bare uden identifikationsmuligheder.

Kan se der er mange kommentarer til renligheden her. Lad mig lige understrege, at det ikke er sved, eller "ikke tørre sig ordentligt" lugte jeg var ude for. Det er simpelthen lugten af fisk og sur fisse. Jeg VED, at det ofte er noget med ph balancen osv., og forstår derfor ikke at de piger der lider af det, ikke gør noget ved det.

Skrevet

@JenniferRomantica og @Lady Cherie , er der ikke også noget om at "bakterier kulturen" i skeden kan ændre sig ret hurtigt, således at den lugt der ofte betegnes som "fiskelugt" opstår?, og altså ikke nødvendigvis kan henledes til dårlig intim hygiejne?

Skrevet
Lady Cherie skrev, for 13 timer siden:

Kan jeg stadig lugte ham? så kommer han hjem!

Du giver ham vel først et ordentligt lag tærsk for at udvise dårlig adfærd? 🤣

Skrevet
Borende X skrev, for 49 minutter siden:

Du giver ham vel først et ordentligt lag tærsk for at udvise dårlig adfærd? 🤣

Det vil jo nærmest blive betragtet som en belønning for Lady Cheries gæst 😉

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

især ikke når de betaler mig for min😋.

Ren nysgerrighed. Er dit bad indlagt i den tid de betaler for?

Eller starter tiden først når du kommer ud af badet?

Ved første mulighed betaler de jo for det, ligesom historien med den store mand der betalte 500kr.

Ved anden mulighed kan mændene vel ramme en bagkant, når de først er færdige kl 15.40 i stedet for 15.30?

Skrevet
migigen skrev, for 5 timer siden:

altså ikke nødvendigvis kan henledes til dårlig intim hygiejne?

Det kan også komme an på hvor man er indimellem cyklus. Lugten hos mig ændre sig hverfald altid i løbet af cyklusen. Det kan jeg ikke gøre noget ved.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.