Hop til indhold

Thalia på Frederiksberg, not worth it

Featured Replies

Skrevet

20 min inkluderer ikke sex viste det sig pludselig, efter jeg havde betalt pengene, da jeg bad om 20min + CIM til det nettet pris af 1000+500! Man skal købe 30 min (1500) for at få sex med! BJ var med condom, mest HJ anyway, og kondomet trukket af 10 sekunder før coming time. 3 sekunder efter var hun ude af døren. Hun tror helt åbenlyst at hun er super eksklusiv og derfor bare skal være i rummet et øjeblik. Der skal i min optik mere til end kæmpe silikonekasser og botox... Jeg skulle være blevet hjemme på sofaen. Plusser? En pæn Frederiksberg lejlighed på Gl. Kongevej. Minusser? Resten....

https://nympho.dk/n29774/thalia

Skrevet
NickNick skrev, for 34 minutter siden:

jeg bad om 20min + CIM

BJ var med condom, mest HJ anyway, og kondomet trukket af 10 sekunder før coming time

Blowjob med kondom og CIM er en usædvanlig kombination. Kom du i munden på hende efter kondomet kom af der til allersidst, eller droppede du CIM?

Tak for anmeldelsen.

Skrevet

Ærgerlig oplevelse for dig @NickNick

Det er det mest latterlige jeg har hørt…hun må jo være blevet vanvittig 🤪

Jeg fatter så ikke at man ikke afbryder når det går op for en, at det skal foregå sådan…jeg havde beholdt mine penge og var skredet igen…

Skrevet
  • Author

Ja, i bagklogskabens lys.... Når man allerede ligger nøgen, har afleveret 1500 bobs, og pludselig er sex ikke inkluderet. Er det svært at skride igen. Men det er jo derfor vi har dette forum....

Skrevet
NickNick skrev, for 2 timer siden:

Når man allerede ligger nøgen, har afleveret 1500 bobs, og pludselig er sex ikke inkluderet

Ja okay…på det stadie er det lidt mere besværligt at vende om og gå

Skrevet

Jeg lavede engang en aftale med hende og skrev mee hende jeg var på vej og hun bekræftede og så da jeg stod der hørte jeg ikke mere til hende jeg ringede endda uden svar og skrev

Super nederen type

Redigeret af DCDO

Skrevet
DCDO skrev, for 4 minutter siden:

hørte jeg ikke mere til hende

Jeg tror faktisk, at du skal være glad for, at det endte på den måde! 😀

Det er det, man kalder: “A blessing in disguise”.

Redigeret af ToxicWaste

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.