Hop til indhold

Er der brødre der har besøgt Anna i Sydhavnen /Kbh

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Jeg tog chancen og besøgte Anna. Kommunikationen på WhatsApp gik super nemt. Stedet var forholdsvis diskret, hvilket var godt, da jeg skulle vente lidt til hun var klar. Det er helt sikkert pigen på billederne, men de har lige fået lidt filter. Anna var super sød og imødekommende. Hun kunne godt se jeg så lidt skuffet ud, og spurgte selv om jeg ville aflyse 😬 Det sagde jeg ja til, og jeg smuttede igen. Hun er meget ung, og der er sikkert andre der vil være vilde med hende, hendes attitude og søde væsen.

Skrevet

Hvordan med højde og vægt…er der også pyntet der? Fremstod hun slank som på billederne?

Tak

Skrevet

Har en aftale imorgen, men ja er også interesseret i hvilket filter du snakker om?, hun har jo ikke ligefrem brugt modelbilleder og det ser ud til billederne er på stedet.

Skrevet
  • Author

Højde og vægt - hun er fint slank. Hun har lidt dårlig hud - hvis jeg skal være meget specifik. Det er jo ikke særlig svært at smide et foto i AI og få f.eks. pæn hud Skærmbillede 2026-08-24 kl. 15.48.21.png

Redigeret af Blender

Skrevet

Tak for svar @Blender

kan da godt se at billederne er blevet retoucheret. På det seneste newsfeed kan man godt ane lidt, men er det virkelig så slemt som det billede du uploader?

Skrevet

Hun er tydeligvis en som skal overtage efter Kris.

Ærgeligt at man starter hende på med 1300kr pr halve time. Det er imo en pris hun skal arbejde sig fortjent til med pæne anmeldelser.

Pt ingen anmeldelser overhovedet!

Ser jo slank ud. Er det kun acne der gjorde at du gik igen?

Redigeret af Wafanden

Skrevet
  • Author

Jeg kan kun sige at jeg gik igen. Andre vil måske synes at det bare er `skønhedsfejl´. Hun virkede i hvertfald super sød den korte tid jeg mødte hende IRL. Jeg kan ikke rigtig sige mere. Det er individuelt hvad der tænder dig og tænder dig a´. Ja, skønt hvis hun var en der havde kunne overtage efter Kris. Hende blev jeg ikke skuffet over at møde IRL 🥰

Skrevet
bennyhill.cph skrev, den 24.8.2026 at 13:22:

Har en aftale i morgen

Kom du forbi?

Skrevet

Synes da også det er helt utroligt at tøsen ikke har fået så meget som én anmeldelse her elle på nympho.

Er det bumserne som har skræmt os væk?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.