Hop til indhold

Blow i bil - Et usynligt nåløje

Featured Replies

Skrevet

Hey Guys

Ligesom dette opslag: https://www.eroguide.dk/forum/topic/207131-blow-i-bilen-%C3%A5rhus-nogen-der-har-held/#comment-1743855

Så kan jeg ikke finde ud af, at komme igennem til den søde GP som har givet mig nogle af de bedste oplevelser og som jeg følte jeg havde en god kemi med.

Jeg har skrevet et par anmeldelser igennem tiden om mine besøg ved hende og de står forresten stadig ved magt, men jeg må have dummet mig eller gør andet forkert - for jeg får aldrig svar.

Efter det andet opslag blev skrevet fik jeg et svar, hvor hun sødt og høfligt svarede at hun tilbød andre services end jeg tidligere har købt - hvilket er totalt fint med mig.

Men det er som om at hun tror jeg vil blive skuffet og derfor blokker mig.

Eller så har jeg bare trådt i nælderen (

Kan nogen pege mig i den rigtige retning her?

https://annoncelight.dk/showad/348591

Redigeret af skivemd
Glemte link

Skrevet

Samme oplevelse her. Men jeg har besøgt en med samme annoncetekst flere gange før. En blond kvinde i 40´erne med ret store bryster. Også en yngre mørkhåret pige med samme koncept og samme annonce. Ved ikke hvem af dem der gemmer sig bag annoncen. Jeg skriver ofte, men får aldrig svar

Skrevet
Hedonis skrev, for 8 minutter siden:

En blond kvinde i 40´erne med ret store bryster. Også en yngre mørkhåret pige med samme koncept

Den ældre ("sex-i-bilen") annoncerer ikke mere. Den yngre annoncerer som "blow-i-bilen".

Skrevet

Tak for info @Lasse1111! Så er det jo nok fordi hun ikke har mig i kontakter mere, for det er nogle år siden jeg mødtes med hende - og kun en gang

Skrevet

Den unge og ældre kender vist hinanden ret godt

Men hvor er sex i bilen blevet at

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.