Hop til indhold

Bolleven / fast sexpartner

Featured Replies

Skrevet

Er godt råd søges vedr. min nuværende livssituation.

Jeg er en moden gentleman, som er lykkelig gift; men desværre har min hustru fået en kronisk og alvorlig sygdom, som medfører, at vores sexliv er lig med 0. Jeg har allerede en del erfaring med prostitution, hvilket er fint til at tage trykket i ny og næ. Dog ville jeg langt hellere foretrække en sexpartner på respektable og ligeværdige vilkår, som jeg kunne mødes med diskret et par gange om måneden til fælles glæde og samvær. Men samtidig kan jeg jo ikke tilbyde et egentlig kæresteforhold pga. min livssituation, hvor jeg skal passe min syge hustru.

Mit spørgsmål er derfor, om der mon findes et forum for mænd i min situation, hvor jeg kunne finde en interesseret kvinde? Er det dating? Swingerklub? Scor.dk? Andet?

mvh / tor

Skrevet

scor er en dødsejler, spild af tid og penge

swingerklub er der kun ret få af jeg har indtryk af chancen for lidt put er lig 0 hvis ikke du har en aftale på forhånd, ellers er det mest wankers der kommer der

dating kræver vist en del energi og er næppe ret sandsynlig når du ikke er single

alternativer er nok en GP du kan genbesøge

Skrevet

"Jeg har ikke selv været på swingerklub, men ..." har eg hørt mange sige. Jeg kan sige det samme. Dog kender jeg nogle, som er kommet i dette miljø med gode erfaringer. Nogle (hvis ikke alle) har uforpligtende rundvisning, hvor man kan se lokaliteterne og måske få aflivet nogle fordomme. Det, som jeg får fortalt er, at der kommer alle typer. Og nogle kommer og hygger uden sex.

Umiddelbart er mit bedste bud at finde en sød GP. Jeg ville dog selv undersøge muligheden i forhold til swingerklub. Men som jeg indledte: Jeg har ikke selv været i en.

Du nævner ikke din alder, som måske kan have indflydelse på dit held. Måske der findes mulighed for vejledning i "foreninger/grupper" for andre med en syg ægtefælle? Det ved jeg ikke, men det ville jeg også undersøge.

Til sidst: Ked af din situation. Håber du finder lidt lykke med en dejlig kvinde.

Skrevet

Mine tanker omkring det er at hvis man vil have gratis sex så skal man arbejde noget mere for det.. Har man samtidig nogle minusser som feks en syg kone derhjemme så skal ens udseende være meget “over middel” oven i det arbejde man skal smide i det🤷🏼‍♀️..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Mine tanker omkring det er at hvis man vil have gratis sex så skal man arbejde noget mere for det.. Har man samtidig nogle minusser som feks en syg kone derhjemme så skal ens udseende være meget “over middel” oven i det arbejde man skal smide i det🤷🏼‍♀️..

Spot on!

Dating og Swinger er ret ens på det punkt. Hvis ikke man er usædvanligt køn, så skal der arbejdes rigtig meget.

For langt de fleste mænd er sex bare ikke gratis!

Skrevet

Ked af at høre om din situation, men også ked af at høre din opfattelse/oplevelse af at købesex kun er overfladisk trykaflastning.

Jeg har fundet en række vidunderlige og dybe relationer igennem købesex, så mit bedste bud på noget der er dejligt og simpelt ift. din situation er at lede der.

Dating er ben hårdt arbejde.

Swinger ligeså og fører oftest til sjov leg, hvor man er et stykke legetøj, men kun sjældent til dybe landvarige relationer.

Skrevet

@Tor din situation er meget lig min og overvejelserne også lidt de samme.

Jeg er sidst i 60’erne og min kone er nu visiteret til at komme på plejehjem. Det vil give mig frihed til at få et kæresteforhold, men de sidste 3 år har jeg nydt prostituerede og nydt det i fulde drag.

Jeg er ret sikker på at det vil fortsætte sådan. De damer jeg kan score vil formentlig slet ikke være nogen jeg kunne ønske mig at dyrke sex med. Jeg er ikke indstillet på at afgive frihed for at få en kæreste og jeg har faktisk god råd til at betale for hygge og sex.

Jeg kunne dog godt ønske mig mere faste Suger baby. Et forhold med voksne piger. Altså damer på omkring 40 til 55 år, som af en eller anden grund kunne ønske sig en fast bolleven til en ok pris. De hænger ikke på træerne, tror jeg. Jeg har haft kontakt til nogle stykker, men enten får de en kæreste eller de ønsker et mere bindende/forpligtende forhold. Det har været enlige mødre. Super søde faktisk.

De dejlige GP’er ved man hvor man har og det er dejligt.

Skrevet

@Tor Jeg er selv i en lignende situation.

Jeg er gift, men sygdom gør at mit sexliv de seneste år nærmest har været ikkeeksisterende.

Og for et lille år siden tog jeg skridtet og bookede min først GP, og jeg har ikke fortrudt et eneste sekund. Det har aldrig for mig handlet om "blot at få lettet trykket" men om sex, nærvær, og omsorg. Jeg har siden jeg startede dette kapitel af mit sexliv besøgt 6 forskellige GP'er, som alle har været forskellige, og som har givet mig noget forskelligt, og selv om jeg bestemt har en favorit så er jeg ikke låst fast.

Jeg har som udgangspunkt søgt danske kvinder, da det ikke kun har været sex jeg har søgt, men også kemi, og samtale. Og der har kommunikationen været vigtigt for mig, at det så er glippet en enkelt gang, har været min læring. Men jeg har fundet nogle kvinder som jeg har rigtig god kemi med, og som jeg er trygge ved, og som kender mig og ved hvad der betyder noget for mig, og jeg kender dem, og ved hvor jeg skal trykke, og hvor jeg bestemt ikke skal trykke. Og den del betyder bare rigtig meget for mig.

Så selv om ønsket om gratis sex lyder tillokkende, så tænker jeg, som andre også nævner.

Brug nu noget af opsparingen og find en dejlig GP, eller 2 for den sags skyld. Og find det trygge og den rette kemi, så tænker jeg at du vinder mest. Jeg vil i hvert fald ikke bytte mine oplevelser, selv om det koster lidt.

Og jeg har ikke fortrudt et eneste sekund, og hver gang jeg siger på gensyn efter en booking, begynder jeg allerede at glæde mig til næste gang.

Så pøj pøj med fremtiden, find den løsning der passer dig bedst.

Redigeret af Voksen55
Dobbeltekst

Skrevet
  • Author

Tak for venlige og forstående svar.

Jeg betaler gerne for gode sexoplevelser og gerne med stabile (danske) kvinder. Jeg bor i Charlottenlund - er der mon nogle anbefalinger?

Skrevet

@Tor

Nu er jeg selv fra det jyske, men jeg vil bestemt gerne anbefale @JenniferRomantica som jeg selv er MEGET glad for. Hun er en lækker lille kvinde som virkelig forstår at trykke på alle mine knapper. Og hun er ca. hver 4 uge på besøg i både Valby og Holbæk.

https://annoncelight.dk/showad/343021

Jeg vil også gerne anbefale @SiaUngQ Hun er lidt yngre og har lækre former med bløde kurver. Hun rejser ofte sammen med Jennifer. Og hvis lysten skulle opstå er der mulighed for en lækker trekant med de 2 dejlige kvinder. (En oplevelse jeg selv, endnu har tilgode)

https://annoncelight.dk/showad/441362

Jeg kan 100% selv stå inde for begge de dejlige kvinder.

God fornøjelse 🥰

Skrevet
Tor skrev, for 17 minutter siden:

Jeg betaler gerne for gode sexoplevelser og gerne med stabile (danske) kvinder. Jeg bor i Charlottenlund - er der mon nogle anbefalinger?

Luca eller Saga hos City Girls i Helsingør

Luca, Carolina, Caroline, Sianna, Simone hos Seduction Girls

Eva hos PG

Skrevet

Det er svært at tale om dette med kollegaer og venner, så fint med dette forum.

Er selv medio 50, og lever i et forhold hvor vi stort set ikke længere har sex sammen.

Min kone, har fået en del "skavanker" som nedsætter hendes sexlyst betragteligt!!

Det har de sidste mange år gået den forkerte vej med intimiteten i vores forhold.

Det moralske aspekt, og for nogle måske det dobbelt moralske i, at man tænker på, at ens eget sexliv ikke skal stoppe, fordi ens kone mister lysten, er en anden debat.

Den perfekte drøm, tror jeg for mange mænd er, at have en elskerinde, som ligger klar og villig, når nu konen ikke vil eller har lyst længere.

Men ja, det er nok de færreste mænd, som sådan lige finder sig en Elskovs syg elskerinde, med mindre man måske er godt bygget med en anseelig højde, og selvfølgelig hænderne skruet godt på - tænker at en handyman ikke sådan er at foragte.

Og ja, så er der også de mænd, som alene scorer kvinder/elskerinder fordi de måske har en meget veludrustet tryllestav.

Ved ikke om de dating sider, der faktisk appellerer til par, hvor den ene part bevidst, men sikkert i skjul, ønsker en affære/ elsker ( inde) - reelt har en kundekreds??

Scor.dk tror jeg ikke på.

Og at tage i swingerklub, som singlemand, er vidst langtfra sikret regelmæssig sex.

Er slet ikke i tvivl om, at der er GP'er som ønsker sig en fast kundekreds, og tænker det nok er den sikreste vej, men selvsagt ikke den billigste.

Held og lykke. Håber du finder dig en skøn elskerinde.

De bedste hilsner fra Listelømmel.

Skrevet

Jeg har selv været i samme båd som du @Tor jeg valgte at gå på SugarDaters og fik nogle rigtig fine piger og forhold den vej. Det er ikke nødvendigvis billigt at starte et forhold op. Men hvis der er kemi og man har det sjovt sammen, tilbyder dem jeg har kendt og det er okay mange at man finder en pris som begge kan leve med.

Jeg valgte dog som 50 årig at forlade min kone grundet sygdom. Det er mange af ens leveår man skal tilsidesætte sig selv. Ved at have en syg partner. Og ja. Jeg holder stadig meget af hende selvom det er mange år siden nu og vi har det stadig godt sammen.

Skrevet
Tor skrev, den 22.8.2026 at 13:43:

Er godt råd søges vedr. min nuværende livssituation.

Jeg er en moden gentleman, som er lykkelig gift; men desværre har min hustru fået en kronisk og alvorlig sygdom, som medfører, at vores sexliv er lig med 0. Jeg har allerede en del erfaring med prostitution, hvilket er fint til at tage trykket i ny og næ. Dog ville jeg langt hellere foretrække en sexpartner på respektable og ligeværdige vilkår, som jeg kunne mødes med diskret et par gange om måneden til fælles glæde og samvær. Men samtidig kan jeg jo ikke tilbyde et egentlig kæresteforhold pga. min livssituation, hvor jeg skal passe min syge hustru.

Mit spørgsmål er derfor, om der mon findes et forum for mænd i min situation, hvor jeg kunne finde en interesseret kvinde? Er det dating? Swingerklub? Scor.dk? Andet?

Ked af at høre om din situation, men jeg tror at mange mænd har det som dig.

Det er nok enormt svært at finde denne "interesserede kvinde", der har lyst til at skabe en sådan intim relation med dig på respektable og ligeværdige vilkår, som du skriver. De er måske nok derude, men langt de fleste vil på sigt gerne have et kæresteforhold.

Så min anbefaling til dig vil nok være at finde en sød og stabil dansk glædespige, som du kan skabe en form for gensidig relation til ved dine hyppige besøg hos hende. Det kan godt være, at forholdet ikke er helt ligeværdigt, når du nu betaler for besøget, men jeg tror nu nok, at du kan finde noget af det, du søger.

Skrevet
  • Author

Tak for jeres omsorg og gode svar - det varmer.

Det må da også findes kvinder derude med en lignende situation som min?

Nuvel, jeg vil forsøge at finde en eller to faste GP - har I nogle anbefalinger som ikke er på bordeller, men mere er af privat karakter?

Mvh /Tor

Skrevet
Tor skrev, den 22.8.2026 at 13:43:

mon findes et forum for mænd i min situatio

Der er jo Scor og Victoria Milan.
Scor har jeg ikke prøver, og Victoria Milan opgav jeg. Det var kun piger som synes det var spændende at planlægge og lave aftaler, høre om fantasier og ønsker. Når det kom til selve mødet undveg de fleste og en del aflyste i sidste øjeblik, enkelte på mødetidspunktet.

Min hverdag er sådan at jeg ofte møder kunder en til en. Mange er kvinder, og så kan man jo kringle sig ind til en samtale om fritid, motion, massage osv. Og så er det med at have antennerne ude og langsomt lade samtalen blive mere og mere "fri" Man fornemmer hurtigt om kvinden finder samtalens retning interessant.

Skrevet
Listelømmel skrev, for 19 timer siden:

Den perfekte drøm, tror jeg for mange mænd er, at have en elskerinde, som ligger klar og villig, når nu konen ikke vil eller har lyst længere.

Det er så her, jeg vil tilføje, at man skal stå klar og være villig, når det passer manden 🙂 Når samme type bevæger sig ind i købesegmenter, medtager de samme indstillingen. "jamen kan jeg ikke bare besøge dig på tirsdag, selvom du har faste vagter på andre dage".

Skrevet
Tor skrev, for 21 timer siden:

Jeg blev selv skilt for godt og vel 1/2 siden. Inden da har jeg selv haft kræft og min ex-kone er i behandling for brystkræft. Jeg valgte og nyde alle de GP som jeg kunne. Der er en enkelt som jeg i dag opfatter som en fortrolig veninde. Og så er der 2 som jeg har holdt fast ved, da vi også kan nyde hinandens selskab ud over aktiviteterne.

Oven i det, så kom jeg på SnaoChat for små 4 måneder siden. Den kommer løbende med venner forslag. Nogenkan jeg godt genkende, men også en del jeg ikke kan, men sommer acceptere. En ender med hyggelig chats en aften, mens andre holder ved over længere tid. Og enkelte drejer i en sexuel retning. Oplever at det ret hurtigt kommer på banen, hvis det er det folk søger. En af dem var chatten meget sober, og der var ikke blevet lagt op til at det var sex man søgte. Men så en aften skriver, at hun skal i bad. Jeg svarerne kækt tilbage at jeg da gerne ville skrubbe hende på ryggen…. 😇 Derfra tog der fart😈🤩 Og kort tid efter decideret kneppede vi hinanden til vi ikke kunne stå op bagefter. Det er holdt ved og vi ser hinanden regelmæssigt.

SnapChat er blevet den nye dating vej. Der er også par eller singler som direkte søger en sex partner.

Skrevet
Tor skrev, 1 time siden:

Tak for jeres omsorg og gode svar - det varmer.

Det må da også findes kvinder derude med en lignende situation som min?

Jeg er overbevist om, at der findes sådanne kvinder derude. Men hvordan du finder dem, ved jeg ikke.

Dengang for mere end 10 år siden, hvor jeg første gang besøgte en glædespige, var jeg også selv i et kompliceret forhold, hvor sygdom også var en del af problematikken.

Jeg må ærligt erkende, at jeg dengang også fantaserede om at møde en kvinde, der ligesom jeg havde samme problematikker inden på livet. Både for at kunne få noget af den intimitet/nærvær, som jeg savnede i mit forhold, men bestemt også for at kunne dele erfaringer og støtte hinanden i den vanskelige livssituation, vi begge var i. På mange måder var det sidste måske det vigtigste. Måske en lidt tosset fantasi.

Det blev dog kun ved fantasierne.

Men vil du virkelig finde en kvinde i en lignende situation som din, så skal du måske finde nogen pårørendegrupper. Der findes f.eks. pårørendegrupper for pårørende til kræftsyge og måske også til andet. Her vil du kunne møde andre i en lignende situation som din. Om du ligefrem kan finde en sexpartner den vej, ved jeg ikke. Men sidder man til et møde i en pårørendegruppe vil man vel netop dele ud af de problemer, man har i hverdagen (det er i hvert fald det jeg tror man gør i en pårørendegruppe), og her kunne man så frembringe ønsket om en seksuel relation uden for ægteskabet. Så kan du jo altid se, om nogen af kvinderne i pårørendegruppen samler det op!

Skrevet

Der er som regel plus er og minus her og der.

På scor, svingerklub mm er det jo uden økonomisk udgift til pigen, men ingen sikkerhed for du har en fast elskerinde, og det kan tage noget tid før du har det.

Ved du er gift og din kone syg, lyder svingerklub ikke som rette sted da det er om aften og i weekenderne der er åben.

Glædepiger, domina og erotik massør mm Ja vi tager nogle penge, du undgår forelsket problemer, vi kan tage imod dig på bedre tidspunkter. Du kan besøge den samme pige hver gang

Nogle møder også en ny elskerinde, i supermarkedet, ved deres fælles hobby, bar mm, men det er meget lang i mellem, ikke noget man bør håbe på, men blive glad overrasket over. Og stor risiko ved, når du er gift.

Så mange af vores gifte kunder kommer os os, for ikke at få problemer med hjem

Redigeret af Coco Darling

Skrevet
Coco Darling skrev, for 5 minutter siden:

På scor, svingerklub mm er det jo uden økonomisk udgift til pigen

Swingerklub er absolut ikke gratis... For singlemænd er det ca. 500 kr. pr. besøg og man kan langt fra regne med at få action hver gang.

Skrevet
Refresh skrev, for 6 minutter siden:

Swingerklub er absolut ikke gratis... For singlemænd er det ca. 500 kr. pr. besøg og man kan langt fra regne med at få action hver gang.

Å ja deres pris glemte jeg, det er mange år siden jeg har været der, og kun få gange.

Jeg skrev også det ikke er sikker MSN får en aftale der.

Skrevet
  • Author

Er der mon anbefalinger til en dansk GP i Charlottenlund området som ikke er på et bordel men derimod er af mere privat karakterer?

Skrevet
ensomfyr skrev, for 14 timer siden:

Så min anbefaling til dig vil nok være at finde en sød og stabil dansk glædespige, som du kan skabe en form for gensidig relation til ved dine hyppige besøg hos hende. Det kan godt være, at forholdet ikke er helt ligeværdigt, når du nu betaler for besøget, men jeg tror nu nok, at du kan finde noget af det, du søger.

Ja, sådan set helt enig, men der er nu også noget dejlig og spændende ved at finde en ny sød dame med mellemrum og besøge hende. Det er jo den frihed man også betaler for…….

Og det er også rigtig dejligt😌

Redigeret af Slowman

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.