Hop til indhold

Flatrate steder

Featured Replies

Skrevet

Ovenpå DR's kærlige behandling af emnet for nogle uger siden, var der (på ekstrabladet) en harmdirrende artikel omkring tyske flat-rate steder...

Personligt mener jeg ikke at flatrate som concept er ondt (man har vel lov til at pakke sine ydelser som man lyster...), men disse steder med entre i 100 EUR området kræver unødigt prispres på pigerne.

Hvis vi nu helt hypotetisk tænkte der fandtes et high-end flat-rate sted (lad os kaldet det 5-10.000 kroners entre for en dag), hvor pigerne blev betalt en fast løn. Ville det ikke være i orden?

Min tanke er lidt ala de tyske FKK klubber (som man må man jo indrømme at det er yndigt at alle pigerne vimser nøgne rundt hele tiden.....), men uden "jagten på kunderne" fordi pigerne er på fast løn (resultatløn er jo ikke altid lykken)...

Og bare for morskabens skyld, lyserøde profiler...:

- ville I kunne leve med det?

- 5.000 kr/arbejdsdag? Mere/mindre?

- hvor mange dages arbejde om ugen?

- hvor mange gæster ville I kunne betjene og stadig give dem max oplevelsen en sådanne dag?

- ville I kunne leve med at vimse nøgne rundt og have sex både i private rum og i det "fælles"?

Ja, jeg er klar over at ideen måske er illegal i praksis og det ikke er sikkert man kan finde kunder til det osv... , men det forhindrer os jo ikke i at tænke højt og lave hvad-nu-hvis scenarier for at fremme vores fællesforståelse for konceptet...

En af goderne som potentiel kunde ville være at få high-end "lokale" piger (eller i hvert fald piger der kan mere end "business english for sexworkers") i stedet for semi-kedelige østpiger i store stimer...

Og endeligt til de udlandskendte... er det det ErW prøver at gøre? (ja, jeg ved godt de ikke koster det her - men anmeldelserne er jo generelt positive)

Tror I (her ikke kun de lyserøde), at det ville kunne virke i praksis? Både dynamikken i huset og økonomisk?

Skrevet

Det der er galt med flatrate til 100 euro eller mindre, er at gæsterne kan være sammen med pigerne for sig på FKK maner i 15 - max 20 minutter, alle de gange det skal være, og i mine øjne er prisen simpelthen for lav.

Hvis prisen er ok er konceptet det som sådan også, som for eksempel det oprindelige flatrate koncept Pauschal Clubs, der er en kæde på 3 klubber hvor det kostede og stadig kostede 150 euro.

Det er en god niche for piger der ikke helt holder FKK standard, eller hvor der bare er for mange piger hos FKK i forvejen til at alle kan tjene nok.

Når så mændene kun får ca halv tid hver gang af på FKK giver det også mening på den front.

Pauschal holder skansen til 150 euro, men måske de kunne være steget, hvis ikke de nye steder fuldstændig dumper markedet, efter min mening på uholdbar vis - de underminerer den hidtidige offentlige accept i Tyskland af legaliseret prostitution på lige fod med øvrige erhverv.

Erlebniswohnung er noget helt andet, og prisen på 89 euro er kommercielt holdbar fordi konceptet bygger på at mændene er flere om hver pige af gangen i gruppesex, pigerne holder masser af pauser, mændene lige så, men klubben får et kæmpe flow af mænd fordi de får alle ind til prisen, hvad enten de sexer, eller slapper af over god mad og tv i frokoststuen.

Så et dansk koncept behøver absolut ikke at koste 5 - 10000 kr for flatrate eller gangbang ad libitum, men skal selvfølgelig være dyrere end i Tyskland, for at være økonomisk holdbart også for pigerne.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Jeg vil nok til enhver tid  foretrække FKK, hvor yndighederne har betalt to-tre gange mere end os mænd for at komme ind, så de kaster sig over os som hyæner, for at få overskud på transaktionen. Det tyske arbejdsmarked er stenhårdt, hvis nogen skulle være i tvivl. Mærkeligt, hvor stor kulturel forskel der er med et naboland.

Skrevet

i bund og Grund er det jo en diskution om, hvad man mener pigerne minimum/maksimum skal tjene…… skal de komme i fede sportsvogne med guldure armene knap kan bære eller er det ok de har en lidt mere jordnær indtjening???

Jeg kender rigtig mange flatrate piger….  efter deres eget udsagn og hvad jeg ca kan regne ud tjener i omegnen af 20.000 kr i måneden. Nogle mere nogle mindre. Tja det lyder jo ikke af meget! men hov…. vi er i Tyskland  :-P En almindelig ufaglærts løn starter nede omkring ved de 10.000 kr dernede. Herhjemme er det vel ca 20.000 kr lønnen starter ved. Med andre ord i en Dansk kontekst ville flatratepigen have en løn på opimod 40.000 kr i måneden for hendes ufaglærte job.

Nu er der nogle fordele ved at være flatratepige. Hun kan bo gratis i klubben hun kan spise og drikke gratis i klubben. Det er jo klart en fordel fremfor lønslaven der har transportudgifter og madudgifter.

Er 40.000 kr i måneden+ fri mad+ ingen udgifter til transport for fuldtids glædespige arbejde, hvor man skal  arbejde for føden alt for lidt?? hvis du synes det, så lig oveni, at hun har med liderlige (læs dumme) mænd at gøre, så drikkepenge er på ingen måde et ukendt fænomen. Hvis hun husker at smile og være sød, er der drastisk flere drikkepenge at hente i denne branche fremfor eksempelvis bag en kasse. 

Pigerne nævner de gør det pga den høje indtjening. Der er også Tyske piger der arbejder i Flatrateklubberne, så det er ikke kun stakkels Rumænere og Bulgarere ;-)

ERW til 89 euro, hvor pigerne tjener flere penge end på standard Flatrate, da der konstant er installeret end mand i røven, munden eller fissen der pumper løs. (der skal bare fyldes noget glidecreme på) Rent samlebånd hvor der bare kan tømmes nogle mænd per pige. Ja det er selvfølgelig Rejsenetværkets foretrukne, da det maksimerer indtjeningen. Men…… altså ikke alle piger der kan holde til at arbejde sådan et sted, hverken fysisk eller psykisk. Så er et sted som Absolut Girls, hvor de hygger med mændene går med i sauna, spa, bad og sidder og snakker, ryger, drikker en kop kaffe inden man går i rummet og har noget sex langt at foretrække for den almindelige pige. Også selvom hun tjener væsentlig mindre men dog stadig en ganske fin løn i en Tysk kontekst  :-P

Skrevet

altså ikke alle piger der kan holde til at arbejde sådan et sted, hverken fysisk eller psykisk. Så er et sted som Absolut Girls, hvor de hygger med mændene går med i sauna, spa, bad og sidder og snakker, ryger, drikker en kop kaffe inden man går i rummet og har noget sex langt at foretrække for den almindelige pige. Også selvom hun tjener væsentlig mindre men dog stadig en ganske fin løn i en Tysk kontekst  :-P

Nu er det ikke alle piger som har lyst til GFE og hænge ud med mændene dagen lang.

Flere af ERW pigerne kunne godt arbejde på FKK eller har prøvet FKK, men disse pige kan bedre lide GB. Pigerne holder gode pauser, spise/drikke mellem GB...  de har en ret fleksible vagtplan og kan gå hjem hvis de ikke gider mere eller skal noget andet. Pigerne virker overhovedet ikke stresset eller trætte, så setup'et fungerer udmærket.

Skrevet

Nu er det ikke alle piger som har lyst til GFE og hænge ud med mændene dagen lang.

Flere af ERW pigerne kunne godt arbejde på FKK eller har prøvet FKK, men disse pige kan bedre lide GB. Pigerne holder gode pauser, spise/drikke mellem GB...  de har en ret fleksible vagtplan og kan gå hjem hvis de ikke gider mere eller skal noget andet. Pigerne virker overhovedet ikke stresset eller trætte, så setup'et fungerer udmærket.

jo det er jo derfor de er der. Setuppet fungerer udemærket. Af samme årsag som Flatratepigerne er på flatrate setuppet fungerer udemærket

Der er fejl, mangler og positive ting ved alle koncepterne.  Flere af flatratepigerne kunne såmænd også begå sig på FKK, men har fravalgt det. Vi skal huske på, det står dem frit for, hvor de vil arbejde. Mon dog de ikke vælger den løsning de befinder sig bedst med? udfra de forudsætninger og lyster de nu engang har. 

Jeg appellerer bare for, at flatratepigerne virker ganske tilfredse med den løsning de har valgt. Nå ja lidt øf engang imellem er der jo altid, men det er der absolut også hos FKK pigerne (og formentlig også hos dem hos ERW uden jeg har kendskab til den klub)

Skrevet
  • Author

Min pointe er bare jeg jeg undrede mig over at FKK primært var besat af østpiger.... Efter ihærdig søgning lykkedes det mig kun at opdrive een tysk pige (på World), men hun var på vej hjem... (Bardamen, der i øvrigt troede jeg selv var tysker), fortalte at hun var den eneste tysker den aften...

Ikke at jeg har noget imod østpiger, men jeg foretrækker at kunne tale med en, der har mere end "business english for sexworkers"...

Jeg forstår ikke rigtigt argumentet omkring at ErW har højere indtjening fordi produktionsudstyret multitasker.... kommer alle deres indtægter ikke fra døren? Er "knapheden" ikke på kunder (vs. "produktionskapacitet"?).. optimalt set (fra klubbens øjne) må jo være så få piger på vagt at de er fuldt belagt og mændende har (kort) ventetid... klassisk just-in-time produktion :)

Jeg siger ikke at der ikke findes piger glade for den tyske flatrate-løsning - og det kan sagtens være flertallet, jeg ved det ikke.... (og som I selv fremhæver er det tyske jobmarked brutalt i bunden)

Jeg kan bare ikke må matematikken til at gå op (... erhvervsskade at tænke over det i det hele taget...)

Og taget i betragtning af hvad vi betaler for andre "trælse ydelser" (fx. de 179 aber, samt den europæiske pendant), synes jeg at med den glimrende mange visse glædespiger yder, har jeg ikke noget problem med at de kunne tjene noget tilsvarende :)

Og jeg var ikke klar over at pigerne betalte så meget for at komme ind (i min naivitet troede jeg at mændende var de enste, der betalte entre)...

Skrevet

oraljoy så tag på Harmony, her er ca 30 % af pigerne Tyske. P club er der også nange Tyske :-)

Indgangen piger er 60 euro på Harmony og 100 euro Oase. Det varierer fra klub til klub. Oase kan sagtens tage 100 euro, da det er en turist klub, hvor der kommer mange mænd og de smider mange penge. Dette er formentlig også en af årsagerne til pigerne er så sindsyg smukke, de lidt almindelige piger kan ikke få en forretning op og køre der

Derimod Harmony med noget lavere entre og højere pris appelerer til de Tyske piger, hvor de kan have en ganske ok forretning med 4-5 mænd om dagen ( er der flere er det bonus)

Skrevet

Nu håber jeg ikke at dette indlæg trækker tråden for meget off topic, men her kommer lidt observationer jeg har gjort mht pigerne og de forskellige koncepter i Tyskland.

I den Flatrate klub jeg har besøgt var der en gudesmuk blondine, og på spørgsmålet om hvorfor hun ikke tjente kassen i en FKK istedet, svarede hun at hun var godt tilfreds her. Pigerne fik (delvis) betaling pr. gæst de havde med i rummet, og hende her var optaget stort set hele dagen. Jeg tror det var den klassiske "hellere en stor fisk i en lille sø - end en lille fisk i en stor sø.

De smukke FKK piger kan tjene rigtig godt, men konkurrencen er hård, og der er ofte mange klikker og interne intriger mellem pigerne. På Artemis er det meget tydeligt, og 2 gange i løbet af aftenen fik jeg små spydigheder fra nogle tyske piger, fordi jeg kun havde været sammen med rumænere og en enkelt bulgarer den aften.

I ErW har flere af pigerne prøvet FKK men de brød sig ikke om den hårde konkurrence, den aggressive stemning og om helke tiden at skulle "sælge sig selv". Patrizia sagde at hun ville føle det nedværdigende at skulle gå og "tigge" om kunder - ErW var meget sjovere og afslappende ( hvor andre piger sikkert ville føle det nedværdigende at de skulle smide sig på senge, og alle bare kunne hoppe på dem). Lea har arbejdet (kort tid) på Artemis, men brød sig ikke om stemningen og de aggressive og bitchy piger.

Så pointen er som LiderFyren også siger så vælger pigerne det som passer bedst til deres temperament - og hvad en ene pige aldrig kunne drømme om er måske det bedste setup for en anden.

Skrevet

Nu håber jeg ikke at dette indlæg trækker tråden for meget off topic, men her kommer lidt observationer jeg har gjort mht pigerne og de forskellige koncepter i Tyskland.

I den Flatrate klub jeg har besøgt var der en gudesmuk blondine, og på spørgsmålet om hvorfor hun ikke tjente kassen i en FKK istedet, svarede hun at hun var godt tilfreds her. Pigerne fik (delvis) betaling pr. gæst de havde med i rummet, og hende her var optaget stort set hele dagen. Jeg tror det var den klassiske "hellere en stor fisk i en lille sø - end en lille fisk i en stor sø.

De smukke FKK piger kan tjene rigtig godt, men konkurrencen er hård, og der er ofte mange klikker og interne intriger mellem pigerne. På Artemis er det meget tydeligt, og 2 gange i løbet af aftenen fik jeg små spydigheder fra nogle tyske piger, fordi jeg kun havde været sammen med rumænere og en enkelt bulgarer den aften.

I ErW har flere af pigerne prøvet FKK men de brød sig ikke om den hårde konkurrence, den aggressive stemning og om helke tiden at skulle "sælge sig selv". Patrizia sagde at hun ville føle det nedværdigende at skulle gå og "tigge" om kunder - ErW var meget sjovere og afslappende ( hvor andre piger sikkert ville føle det nedværdigende at de skulle smide sig på senge, og alle bare kunne hoppe på dem). Lea har arbejdet (kort tid) på Artemis, men brød sig ikke om stemningen og de aggressive og bitchy piger.

Så pointen er som LiderFyren også siger så vælger pigerne det som passer bedst til deres temperament - og hvad en ene pige aldrig kunne drømme om er måske det bedste setup for en anden.

Du rammer sømmet 100% rigtig på hovedet i dette indlæg!!! Alt hvad du skriver er også min opfattelse..... pigerne vælger ikke altid efter den højeste profit men ligeså meget efter hvor de befinder sig bedst. Og de forskellige " små historier" du fortæller om de forskellige piger, er også hvad jeg hører :-)

Dog en lille tilføjelse, det kræver jo også et vist markedsførings gen at være på en FKK. Hvis du ikke har det, og ikke har lyst til hele tiden være på dupperne, så er andre løsninger bedre.

Skrevet

Forresten lige en kommentar angående økonomien Oraljoy

Tyskland er MEGET anderledes end lille Dannevang. Verdens største bordel med 400.000 piger. Ikke ligesom herhjemme hvor der sidder et par enkelte spredt rundt omkring. Der er jo på ingen måde penge nok i omløb i branchen, så alle disse 400.000 piger kan have det samme i løn, som de folkevalgte dernede.

Du skal huske i din økonomiske formel, at hovedparten af dem der besøger dem, ikke har uanede midler til rådighed. Det er trods alt kun en ekstra luksus som trængt taget ikke er nødvendig. Når der er så mange piger der gerne vil denne branche, er det jo ikke dem alle, som kan tiltrække " adelsmændenes" interesse ;-)

Skrevet
  • Author

Nu betragter jeg ikke mig selv som adelsmand, heller ikke økonomisk.. (selvom jeg bestemt heller ikke arbejder på mindsteløn)... Men nogle gange kan man jo evt. spare op til noget ekstra godt :)

Skrevet

jo der er da også luksuspiger du kan spare op til :-)

men alle piger er jo ikke luksuspiger. Så i stedet for at sidde bare og kukkelure et sted, så er flatraten jo et ganske godt alternativ for den almindelige pige som gerne vil have en større indtægt.

Du skal regne med de fleste er eu borgere, så de kan tage et hvilket som helst andet job. Men de vælger trods alt jobbet i flatratten hvor de skal være intime med mænd.

Nok den højere løn der trækker. Spørgsmålet er om jobbet er så forfærdelig?? for så havde nok valgt rengøringsjobbet trods den lavere løn ;-) Som sagt, når de fortæller om det er de typisk ganske tilfredse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.