Hop til indhold

Baby Tisha i Ålborg, aktiv eller bare umulig at kontakte

Featured Replies

Skrevet

Hun har da været online de sidste mange dage … men mon ikke hun har travlt .. med god grund .. damn hun er pengene værd

Redigeret af Klopp

Skrevet
  • Author

jo sikkert, men har prøvet både via sms og tlf uden held… nogen anbefalinger?

Redigeret af Mikehd3212

Skrevet

Jeg har før oplevet at hun indimellem er inaktiv en dag eller to. Hun har vel brug for en fridag indimellem. Tror du bare skal afvente og skrive igen om et par dage.

Redigeret af midtvestagurken2

Skrevet

Jeg har forsøgt at få en aftale med Tisha i 2 år nu. Hver gang hendes annonce er oppe, så prøver jeg på at få en aftale. Så nu har jeg simpelthen givet op.

Skrevet

Jeg har aldrig haft problemer med at lave aftaler. Men hun har fået en fast kæreste og er blevet mere selektiv.

Skrevet
Ridderlig skrev, for 11 timer siden:

Jeg har aldrig haft problemer med at lave aftaler. Men hun har fået en fast kæreste og er blevet mere selektiv.

Åhh det forklarer en del.

Men har heller ikke haft problemer med at få svar tilbage, nogle gange er det vel bare sådan af en eller anden grund.

Skrevet

Jeg kom til at tænke på om de problemer, nogen oplever med at få kontakt, kan have at gøre med, om man skriver fra et registrerer nummer eller et uregistreret taletidskort. Nogle piger besvarer ikke uregistrerede numre. Jeg har altid skrevet til hende fra mit registrerede nummer.

Redigeret af midtvestagurken2

Skrevet
Mikehd3212 skrev, den 20.8.2026 at 18:02:

Hey, er der nogen der ved om tisha stadig er aktiv, eller om hun bare er helt umulig at få en tid hos?

https://annoncelight.dk/showad/453542

Jeg har også prøvet 2-3 gange uden held. Det var for flere måned siden og har bare opgivet at komme i kontakt med hende. Og det var hver gang hun havde annoncen oppe. Mærkeligt måde at køre forretning på.

Skrevet

De stakkels piger oplever et hav af virkelig useriøse henvendelser fra idioter, der kun skriver for at blive underholdt. Så det er forståeligt, hvis de sier nogle henvendelser fra med hård hånd, såfremt de er populære og får ekstra mange henvendelser. Det er selvfølgelig hammer irriterende for os, der er seriøse, men er nødt til at bruge taletidskort (læs: har en ægtefælle/kæreste). Jeg gør rigtig meget ud af at fortælle, at jeg er en moden dansk gentleman osv og de fleste svarer heldigvis tilbage. Jeg har selv søgt et par at lege med på annoncelight og fik nok omkring 50 henvendelser fra enlige mænd, der ville se flere billeder “af min lækre pik” osv, selvom jeg udtrykkeligt havde gjort opmærksom på, at jeg ikke ønskede henvendelser fra enlige mænd. Så tør ikke tænke på, hvor mange useriøse henvendelser, en lækker pige får…

Skrevet

Jeg har 2 telefonnumre. Når jeg skriver til en pige, jeg ikke har besøgt før, bruger jeg taletidskortet. Men hvis jeg ikke får svar, og det er en velanmeldt pige, sker det at jeg prøver med mit registrerede nummer. Det gør til tider en forskel, dvs at der staks kommer svar på det registrerede nummer. Selvfølgelig indebærer det en risiko, men jeg har aldrig oplevet at det gav problemer, når det var ved de seriøse, velanmeldte thaipiger. Og nu besøger jeg næsten udelukkende thaipiger.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.