Hop til indhold

VIP massage i Herlev - er stedet stadig aktivt ?

Featured Replies

Skrevet

Er det noget som ved hvis stedet er aktivt? Og hvis ja med hvilke damer?

Skrevet
  • Author
Martin1963 skrev, for 3 timer siden:

Link ?

Det er det som er problemet - de er ikke aktive mere, og de var ikke alle Thai piger som arbejde derhen var det var tydeligt i annoncen. Men ja, henvendelsen er selvfølgelig til dem der kender stedet, og det var et meget populært sted.

Skrevet
  • Author
NysgerrigNy skrev, for 3 timer siden:

Det ville nok hjælpe en del hvis du ikke skrev helt så indforstået og kortfattet... 🙄

Enig, men det er ikke nogen aktiv annonce, men steder var meget populært i lang tid, så håber det måske var nogen der kendte til noget

Skrevet

Stedet er stadig aktivt og der er piger der.

Da pigerne ikke skriver i annoncen hvor de bor, linker jeg ikke profilerne her. Der er mig bekendt 3 der lige nu og der har langt over et år været aktivitet der.

Søger du dem der var der for flere år siden, så er de der ikke og de piger er for de flestes vedkommende ikke i Danmark

Skrevet
  • Author
Lars40 skrev, den 20.8.2026 at 12:25:

Stedet er stadig aktivt og der er piger der.

Da pigerne ikke skriver i annoncen hvor de bor, linker jeg ikke profilerne her. Der er mig bekendt 3 der lige nu og der har langt over et år været aktivitet der.

Søger du dem der var der for flere år siden, så er de der ikke og de piger er for de flestes vedkommende ikke i Danmark

Mange tak, og forstår sagtens at du ikke linker pigernes annoncer hvis de ikke udtrykkeligt skriver det. Så må jeg simpelthen på jagt, ved ikke hvorfor men syndes steder er fremragende. Måske er jeg en smule forudindtaget da pigerne for cirka et år siden på stedet var den beste trio jeg har oplevet.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.