Hop til indhold

Fjernelse af kønsbehåring på mænd

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Fisken16 skrev, for 1 minut siden:

Bruger også trimmer over penis og skraber på pik og boller, mens det næsten er problemfri at trimme over pikken, er det helt anderledes at fjerne håret på selve pikken og bollerne og rundt omkring dem, det kommer næsten altid til at bløde, og når man gerne vil gøre et godt indtryk når man skal besøge en gp, og vil skrabe det helt glat inden besøget, ryger det hele nogle gange i vasken, man kan jo ikke komme på besøg hos en gp med en blodig pik eller boller.

Så ja, det er et problem. Må nogle gange acceptere dags gamle rester efter skraberen, for ikke at risikere at være nødt til at aflyse, bare for at vil gøre det så behageligt som muligt for pigen. - Har nogle gange overvejet om pigerne faktisk er ret ligeglad med om der er lidt hår og om det stikker lidt?

Præcis det jeg også gør og oplever. Og der sjove er at pigerne formentlig er lidt ligeglade med at der er lidt halv til en cm hår over pikken med gerne nyder pik og boller uden hår.

Skrevet
Fisken16 skrev, for 11 minutter siden:

... man kan jo ikke komme på besøg hos en gp med en blodig pik eller boller.

Nu er den værste HIV-forskrækkelse væk, men det er nok ikke smart at møde op med åbne sår på disse strategiske steder.

Skrevet
  • Author
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Nu er den værste HIV-forskrækkelse væk, men det er nok ikke smart at møde op med åbne sår på disse strategiske steder.

I min optik er det no go at møde op med blødende skrammer….. også selvom man kan forklare med nylig hårfjerning, men det må pigerne jo nok svare på

Skrevet

Bruger maskine og slutter af i bad, hvor skaber og skum bliver brugt til den sidste finish, skal passe på bagside af pik, skum bad og skaber virker det perfekt uden rifter også der, jeg barbere kun nosser og pik over trimmer jeg kun

Skrevet

Jeg personligt foretrækker klaaaart at mænd beholder deres kropsbehåring.. Jeg synes både det er pænere og så stikker det ikke på samme måde som når det er trimmet eller barberet.. Jeg har faktisk haft en stafylokok infektion pga “skægpest” på ballerne for længe siden.. Dét er ikke pænt og det spreder sig helt vildt😬🫣..

Men jeg tilbyder så hverken øko fransk eller slik af boller uanset hvordan sjoveren ser ud💁‍♀️😂..

Skrevet
Fisken16 skrev, den 20.8.2026 at 13:58:

- Har nogle gange overvejet om pigerne faktisk er ret ligeglad med om der er lidt hår og om det stikker lidt?

Det eneste hvor det gør mig noget er når min min mund skal i nærheden. Kan godt leve med lidt stubbe, men gider ikke slikke på lange hår. Slikker ikke boller hvis de ikke er forholdvis nybarberet. Ellers er jeg egentlig lidt ligeglad om der er glat, fuld busk eller noget midt i mellem. Dog kræver fuld busk høj hygiejne evne som ikke alle mestre og så lugter busken af tis.

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
Pink Peach skrev, for 1 time siden:

Det eneste hvor det gør mig noget er når min min mund skal i nærheden. Kan godt leve med lidt stubbe, men gider ikke slikke på lange hår. Slikker ikke boller hvis de ikke er forholdvis nybarberet. Ellers er jeg egentlig lidt ligeglad om der er glat, fuld busk eller noget midt i mellem. Dog kræver fuld busk høj hygiejne evne som ikke alle mestre og så lugter busken af tis.

Det er jeg faktisk ret glad for at høre, så behøver man ikke at barbere og skrabe lige før man besøger en gp, det er måske mere vigtig at man kommer lige fra bruseren.

Skrevet
  • Author
Pink Peach skrev, for 2 timer siden:

Ja, mange mænd (især ældre)=drypper måske en smule i underhylerne, så der skal måske ikke gå mange timer efter bad før et ny bad kan være aktuelt. Persomligt kan jeg nu godt nyde at en dame dufter og smager af noget godt. Frisk urin og sund fisse😅 Dufte kan være meget ophidsende………

Og det modsatte🤣

Skrevet
Pink Peach skrev, for 3 timer siden:

Jeg hader at barbere mig. Resultatet stikker og klør. Men for pigens- og besøgets skyld barberer jeg kugler og skaft – og hugger så lidt af konens fugtighedscreme for at afbøde ubehaget 😅

Skrevet
Slowman skrev, den 19.8.2026 at 17:00:

Til jeg er foretrække at kønsbehåringen fjernes. Hvordan gør i det?

Elektrisk trimmer

Skraber

Jeg blev for nok 30 år siden overtalt til at barbere pik og nosser af en pige. Det var jeg ikke så villig til, men gjorde det alligevel. Og jeg oplevede, at det var ganske dejligt med glatte boller, så siden har jeg stort set altid mere eller mindre glatte boller.

Håret over pikke trimmer jeg med min hårtrimmer.

Pik og nosser barberede jeg tidligere med min Gilette. Nogle gange gik det godt, andre gange kom der lidt rifter.

Men for 15 år siden eller så begyndt jeg at bruge eksens Wilkinson Intuition, som er en barberskraber til kvinder. Den virker optimalt. Så da hun forsvandt har jeg selv anskaffet mig den.

Skrevet
ToxicWaste skrev, den 20.8.2026 at 10:19:

Kræver det ikke mange behandlinger, før hårene forsvinder helt?

Det er meget individuelt. Kommer an på genetik, hormoner, hår/hudfarve.

Normalt skal man have 6-8 behandlinger og 1 årlig vedligeholdelse

Skrevet

Jeg bruger først en el, og efterfølgende en skraber i badet, og det er hele maven, til mellem kødet. Jeg gør det hver dag, så er altid helt glat

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.