Hop til indhold

Halvfuld 40 årig kvinde på Sydsjælland

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt denne pige et Jeg har besøgt denne pige et par ikke særlig nogen god oplevelse stedet er meget beskidt hun er påvirket også risikerer at hun er halvfuld og man føler heller ikke at hun er til stede når man er sammen med hende så har hun tusind andre ting at tage sig til https://annoncelight.dk/showad/456857

Skrevet

Jeg har også mødt hende et par gange via SD.

Hun er slet ikke værd, at besøge. Meget beskidt hjem, og meget uengageret.

Og nej, hun er ikke spor lækker.

Redigeret af Yandex

Skrevet

Og hvad får man så lige for 2000 kr 🤣🤣 ville aldrig nogensinde overveje besøge en der har sådan en annonce

Redigeret af Massage-testeren

Skrevet

Kan se i er et par stykker. Der har besøgt hende et par gange. Hvorfor kommer i igen?🤔

Skrevet
  • Author
lingo skrev, for 5 minutter siden:

Kan se i er et par stykker. Der har besøgt hende et par gange. Hvorfor kommer i igen?🤔

Jeg tog chancen for det kunne jo være det var anderledes anden gang at hun måske bare lige var i en periode

Skrevet
landRover100 skrev, for 12 minutter siden:

Jeg tog chancen for det kunne jo være det var anderledes anden gang at hun måske bare lige var i en periode

Ok. Jeg vender bare aldrig tilbage til en fuser

Skrevet

Annoncen er jo ganske intetsigende – 2.000 kr. er lidt voveligt for stort set nul info.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.