Hop til indhold

Hvordan betaler man hos pigerne ?

Featured Replies

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 9 timer siden:

Fedt med flere til Revoulut- familien 😍

Nogle piger er ligeglade - andre er ikke ☺️

Næsten samme måde som mobilpay - via telefonnummer.

Der er flere måder.

1. scan QR koden i deres Revolut app , har du Revolut selv smider den sig ind og du skal godkende denne person er en du stoler på lidt ala PayPal ( som i øvrigt også bruges af folk )

2. Du kan få tilsendt en SMS fra personen ( og betale med dit kort ) som er mere anonymt uden navn

3. Du kan også bare lave direkte kort overførsel til et debit kort de har uden de skal bare oplyse deres kort nummer intet andet.

Skrevet

Man skal ikke spørge udenlandske piger om de tager MobilePay. Hvis i betaler med MobilePay så sender i pengene til en helt anden person. MobilePay kræver CPR nummer og det har mange piger ikke. I så fald kan hun kun acceptere MobilePay ved at lede efter en kollega eller andre personer der vil låne hende deres MobilePay, og det gør nogen hvis i skaber efterspørgsel.

Man skal ikke betale Anne eller Arne for at have sex med Eva, så skaber man noget potentielt rod med Skat, indsigelse, at pigen måske skal betale ”gebyr” til MobilePay indehaveren, juridiske spørgsmål om hvem der tjener på hvad, osv. Til købesex er det smartere at bruge kontant, Revolut, PayPal, kreditkort, osv.

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 4 timer siden:

Har du erfaringer med hvad der bliver vist af navne ved den måde?

Ja - fuldt navn - for både modtager og afsender…..

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 12 timer siden:

Pas - hos mig står mit fornavn og forbogstavet på efternavnet.

Hvor længe siden er det, at du har brugt det sidst?

Efter hvad jeg har kunnet finde frem til, burde det ikke længere være muligt kun at få vist forbogstavet på modtagerens efternavn hos afsenderen.

Og du har set det på transaktionen hos vedkommende, der har sendt dig penge?

Skrevet
SingleCPH skrev, den 18.8.2026 at 20:21:

Jeg vil helst undgå at stå og hæve kontanter, men hvad gør i andre vedr betaling nu hvor mobilepay er blevet et no-go?

Hvorfor er mobilepay no-go ?

Ja måske ved de piger der arbejder på bodel og udlandske piger. Men besøger du en dansk pige i hendes eget hjem, så er vi jo over i gensidig tillid og respekt.

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 2 timer siden:

Hvor længe siden er det, at du har brugt det sidst?

Efter hvad jeg har kunnet finde frem til, burde det ikke længere være muligt kun at få vist forbogstavet på modtagerens efternavn hos afsenderen.

Og du har set det på transaktionen hos vedkommende, der har sendt dig penge?

Det er det der står, når jeg selv trykker mit overførsels link ☺️ Har ikke tjekket hos afsender. For mig gør det hellere ingen forskel. Jeg har kun hemmelig adresse pga jeg havde en hjemmeside sidste år og der kunne man finde alt medmindre jeg fik hemmelig adresse - fandt jeg ud af efter et halvt år😬😂

Skrevet

@ToxicWaste @CamillaHusmor

• Åbn Revolut-appen

• Tryk på jeres lille avatar/billede øverst til venstre for at åbne instillinger

• Tryk på "Sikkerhed"

• Scroll ned og tryk på "Privatlivspolitik"

• Scroll ned og deaktiver "Vis mit fulde navn og billede" (deaktiver evt. andre ting herinde)

Alle du sender til eller modtager fra vil fra nu af kun se dit fornavn og forbogstavet i dit efternavn. Også dem, der evt. måtte have dig i din historik fra tidligere overførsler. Og ja, jeg har verificeret det i begge ender.

Det giver anonymitet over for pigerne, men selvfølgelig ikke over for "systemet". Der er det kun cash, der virker 😊

Redigeret af MichellinMan

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.