Hop til indhold

Hvordan betaler man hos pigerne ?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ikke været her eller ude i marken i et stykke tid - så tilgiv hvis emnet har været debateret til bunds.

Jeg vil helst undgå at stå og hæve kontanter, men hvad gør i andre vedr betaling nu hvor mobilepay er blevet et no-go?

Skrevet

Sørger for at have kontanter med og at man har så man kan betale det præcise beløb eller er ok med at runde op fra fx 1800 kr til 2000 kr

Skrevet

Jeg beder af og til om at "få 300 over" ved kassen i supermarkedet. Skal pigen betales i €, går jeg bare ind i Forex og køber det relevante beløb.

Redigeret af Borende X

Skrevet
SingleCPH skrev, for 40 minutter siden:

Jeg vil helst undgå at stå og hæve kontanter

Mener du i banken? Eller også i en hæveautomat?

Men hvis du ikke tidligere har haft et problem med at bruge MobilePay, hvorfor er det så et problem at hæve kontanter?

Skrevet

Jeg tillader mig lige at slå et slag for Revoulut💁‍♀️

Jeg ved godt alle piger ikke har det, men nogle - også udenlandske tænker jeg har (besøger ikke mange piger, så har ikke lige afprøvet)

Der kan man lave link, så folk uden revulut også kan betale - de bruger bare Apple Pay eller hvad de nu har på deres telefon🤗

Håber ikke det var afsporing - og i så fald håber jeg at blive tilgivet 🙏🥰

Skrevet
  • Author
ToxicWaste skrev, for 11 minutter siden:

Men hvis du ikke tidligere har haft et problem med at bruge MobilePay, hvorfor er det så et problem at hæve kontanter?

Tak for alle svarene.

Nej jeg bruger bare aldrig kontanter mere og har ikke gjort det i mange år.

Skrevet
  • Author
SiaUngQ skrev, for 7 minutter siden:

Jeg ved godt alle piger ikke har det, men nogle - også udenlandske tænker jeg har (besøger ikke mange piger, så har ikke lige afprøvet)

Der kan man lave link, så folk uden revulut også kan betale - de bruger bare Apple Pay eller hvad de nu har på deres telefon🤗

Det var perfekt - tak.

Jeg har faktisk lige oprettet mig hos Revolut 😎

Skrevet
  • Author
ToxicWaste skrev, for 14 minutter siden:

Jeg bruger aldrig kontanter og har ikke gjort det i mange år - hverken i ind- eller udland. Så jeg vil helst undgå at hæve mere end nødvendigt og have dem liggende.

Det var så nemt før i tiden hvor man lige kunne swipe hvis man fandt ud af ekstra… eller fik lyst til at give ekstra

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 4 timer siden:

Jeg forstår dig derhen, at du har Revolut, og hvis din gæst ikke har, så kan kan betale med ApplePay. Hvis han gør det, hvad kan du så se af gæstens personlige oplysninger - hans fulde navn?

SingleCPH skrev, for 5 timer siden:

nu hvor mobilepay er blevet et no-go?

Er det pga manglende diskretion, at du tænker at MobilePay er no-go?

Skrevet

Jeg bruger altid kontanter når jeg handler. Jeg hæver et fast beløb hver uge.

De penge der er tilbage når ugen er omme gemmer jeg til gp besøg 😊

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 11 timer siden:

Jeg har Revolut, men jeg har ikke opdaget den løsning du har snakket om. Kan man stadig være anonym med den?

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 12 timer siden:

Men der er grænser for, hvor meget man kan modtage - i hvertfald hvis man ikke har businessudgaven. 250£ (ca. 2.180 kr) pr. løbende 7 dage. I businessudgaven er der så gebyrer (og abonnement) - mellem 1% og 3% afhængigt af korttypen/land.

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet
Miza skrev, for 2 timer siden:

Jeg har Revolut, men jeg har ikke opdaget den løsning du har snakket om. Kan man stadig være anonym med den?

Pas - hos mig står mit fornavn og forbogstavet på efternavnet. Men det går jeg ikke så meget op i. Dengang jeg brugte mobilpay, var jeg hellere ikke anonym. Men mobilpay udtog mig for mistanke om hvidvask efter en særdeles god gæst der blev døbt VIP - very important pik🤭 Nå sorry for afsporing 😂

ToxicWaste skrev, 1 time siden:

Men der er grænser for, hvor meget man kan modtage - i hvertfald hvis man ikke har businessudgaven. 250£ (ca. 2.180 kr) pr. løbende 7 dage. I businessudgaven er der så gebyrer (og abonnement) - mellem 1% og 3% afhængigt af korttypen/land.

Det er kun ved brug af linket tænker jeg? Har ihvertfald ikke oplevet problemer andet end med linket 🫣😬 Vidste ikke lige hvad grænsen var specifik, men har haft gæster der ikke kunne bruge linket - jeg er ikke så teknisk men fandt da en løsning 😝 Bruger det også mest til online-ydelser, da jeg bruger en andens mobilpay ved fysiske besøg. Men det er et mandenavn og ikke mange er glade for at overføre til en mand medmindre de står overfor pigen🫣😅

Skrevet
  • Author
SiaUngQ skrev, for 1 minut siden:

Pas - hos mig står mit fornavn og forbogstavet på efternavnet. Men det går jeg ikke så meget op i. Dengang jeg brugte mobilpay, var jeg hellere ikke anonym. Men mobilpay udtog mig for mistanke om hvidvask efter en særdeles god gæst der blev døbt VIP - very important pik🤭 Nå sorry for afsporing 😂

Det er kun ved brug af linket tænker jeg? Har ihvertfald ikke oplevet problemer andet end med linket 🫣😬 Vidste ikke lige hvad grænsen var specifik, men har haft gæster der ikke kunne bruge linket - jeg er ikke så teknisk men fandt da en løsning 😝 Bruger det også mest til online-ydelser, da jeg bruger en andens mobilpay ved fysiske besøg. Men det er et mandenavn og ikke mange er glade for at overføre til en mand medmindre de står overfor pigen🫣😅

Tak for gode indspark der kan undgå kontanter. Jeg har, som sagt, oprettet en Revolutkont og er personligt ligeglad med at være anonym - men tænker ikke der et det samme for pigen (M/K).

Gider du kort beskrive hvordan man kan overføre med og til Revolut?

Skrevet
SingleCPH skrev, for 2 minutter siden:

Tak for gode indspark der kan undgå kontanter. Jeg har, som sagt, oprettet en Revolutkont og er personligt ligeglad med at være anonym - men tænker ikke der et det samme for pigen (M/K).

Fedt med flere til Revoulut- familien 😍

Nogle piger er ligeglade - andre er ikke ☺️

Næsten samme måde som mobilpay - via telefonnummer.

Der er også muligheden med link. I midten i bunden står der “overførsler” når man trykker på den kommer man ind på en side hvor der er et “+” i hjørnet - og derfra burde det være ligetil - sig til hvis det ikke giver mening 😝

Skrevet
  • Author
SiaUngQ skrev, for 1 minut siden:

Fedt med flere til Revoulut- familien 😍

Nogle piger er ligeglade - andre er ikke ☺️

Næsten samme måde som mobilpay - via telefonnummer.

Der er også muligheden med link. I midten i bunden står der “overførsler” når man trykker på den kommer man ind på en side hvor der er et “+” i hjørnet - og derfra burde det være ligetil - sig til hvis det ikke giver mening 😝

Det skal nok lige testes , så fatter jeg det ) Muchisimas gracias )

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 41 minutter siden:

Det er kun ved brug af linket tænker jeg?

Ja, det er kun ved brug af link, at der er begrænsninger, hvis man ikke har businessudgaven. Ved Revolut<->Revolut overførsler kan man bare give den gas! 😊

Skrevet
SingleCPH skrev, for 39 minutter siden:

📲 Scan en andens QR-kode (Send penge)

1. Åbn Revolut.

2. Klik på Overfør (Transfer) i menuen i bunden.

3. Tryk på det lille QR-kode-ikon øverst til højre (ved siden af søgefeltet).

4. Scan den andens kode.

5. Indtast beløb.

6. Godkend overførslen.

📥 Vis din egen QR-kode (Modtag penge)

1. Åbn Revolut.

2. Tryk på dit profilikon (øverst til venstre).

3. Tryk på QR-kode-ikonet lige under dit navn.

4. Lad den anden person scanne din skærm.

Skrevet

Jeg vil lige tilføje, at Revolut ikke er anonym. Heller ikke hvis man laver et “Nick”. Går man ind på selve overførslen, så ses navnene på begge. Om det er som @SiaUngQ med forbogstav ved efternavnet, ved jeg ikke, men hvis nogen kan et helt anonym trick, så er jeg lutter øre.

Jeg har desværre oplevet flere gange, at tilfældige mænd tror de ved hvem jeg er. De skyder løs med tilfældige navne og lever og ånder åbenbart for, at se om de kan ramme os GPer. Derfor har jeg brug for at være anonym.

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 10 minutter siden:

Jeg vil lige tilføje, at Revolut ikke er anonym. Heller ikke hvis man laver et “Nick”. Går man ind på selve overførslen, så ses navnene på begge. Om det er som @SiaUngQ med forbogstav ved efternavnet, ved jeg ikke, men hvis nogen kan et helt anonym trick, så er jeg lutter øre.

Jeg har desværre oplevet flere gange, at tilfældige mænd tror de ved hvem jeg er. De skyder løs med tilfældige navne og lever og ånder åbenbart for, at se om de kan ramme os GPer. Derfor har jeg brug for at være anonym.

Jeg har hemmelig adresse - måske derfor mit fulde navn ikke fremgår. Ikke engang på Aula fremgår mit navn 😅

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 24 minutter siden:

Jeg har hemmelig adresse

Det kan være derfor måske… Hvis du havde skrevet, at du så slap for Aula, så var jeg blevet brand misundelig 😂

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 57 minutter siden:

men hvis nogen kan et helt anonym trick, så er jeg lutter øre.

Pga. hvidvask lovgivning tror jeg desværre ikke længere det er muligt at lave helt anonyme overførsler. Så skal man nok over i noget krypto valuta hvor man er noget mere "skjult" 🤗

Skrevet
CamillaHusmor skrev, 1 time siden:

Det kan være derfor måske… Hvis du havde skrevet, at du så slap for Aula, så var jeg blevet brand misundelig 😂

8 år… 8 år… hvem tæller 🤷🏻‍♀️🤭

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.