Hop til indhold

Piger der deler lejlighed og måske er veninder og yder lidt samme service?

Featured Replies

Skrevet

Kom bare lige til at tænke på det - er der ikke noget om det?

Amelia og Lorena - begge er toplækre, men ingen af dem tingekysser dybt.

Bianca Ava, Elsa Solace - vild GFE og PSE, med video osv

Og sikkert mange andre eksempler jeg ikke lige kan komme på.

Finder pigerne sammen fordi de har samme tilgang? Eller får de samme tilgang fordi de er samme?

Skrevet

Tænker hvis du ser din kollega tjene mange penge på en ydelse så fanger man nemt fidusen.. Ingen har lyst til at “halte” efter de andre..

Det ikke fordi der er sådan et netværk hvor man skriver hvad man tilbyder og så kan andre piger byde ind på om de vil arbejde med en😅🤣.. Tænker også i mange af de tilfælde hvor udenlandske piger er det samme sted der er de “placeret” der af deres fælles “manager”.. Det ikke fordi Irene fra Rusland og Olga fra Polen er bedste veninder “hjemmefra”🫣..

Skrevet

Mon ikke det oftest er fordi, det er samme bagmand, som placerer dem i lejligheden, som også skriver annoncen.

NB: Ikke nødvendigvis i de nævnte tilfælde, hvor jeg tror, der er nogle ret selvkørende piger imellem.

Redigeret af køb dansk

Skrevet
køb dansk skrev, for 3 minutter siden:

Mon ikke det oftest er fordi, det er samme bagmand, som placerer dem i lejligheden, som også skriver annoncen.

Formentlig er der tale om praktiske fællesskaber, da besøgssteder vel ikke ligefrem hænger på træerne.

Skrevet
Borende X skrev, den 19.8.2026 at 09:17:

Formentlig er der tale om praktiske fællesskaber, da besøgssteder vel ikke ligefrem hænger på træerne.

Men jeg gad edermame godt vide hvor de andre piger finder stederne henne🤷🏼‍♀️.. Har godt nok søgt voldsomt efter steder i forskellige storbyer hvor jeg kan se mange andre piger har annonce på for..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Men jeg gad edermame godt vide hvor de andre piger finder stederne henne🤷🏼‍♀️.. Har godt nok søgt voldsomt efter steder i forskellige storbyer hvor jeg kan se mange andre piger har annonce på for..

Hey hey hey…. Kan vi lige få en ordentlig tone unge dame 😉😂😂

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Det var sådan set også min tanke bag indlægget, for det skulle da være mærkeligt, at to udenlandske piger, der formentlig ikke kender hinanden, finder sammen om et sted. Det må være (mere eller mindre) centralt organiseret.

Skrevet

Det er nok enten, fordi de har fælles bagmand, eller fordi de er veninder og deler holdninger og udveksler erfaringer. Men der er måske også lidt confirmation bias i og med, at de ting, de har til fælles, kommer til at fremstå meget ens i deres annoncer, fordi de sparer med hinanden. Samtidig overser du måske forskellene. Fx delte Bianca Ava og Elsa Solace også lejlliged med Leyla, som ikke tilbød CiM. Så de har ikke alt tilfælles. Jeg tror de nævnte piger bare er gode veninder og går ind i det her sammen. I Lorenas og Amiras (Amelia wtf?) tilfælde er der slet ingen tvivl om, at de er gode veninder. Og ja så får de nok bare stille og roligt samme tilgang til det.

Redigeret af MichellinMan

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.