Hop til indhold

Vil du onanere til en ung og smuk pige? 19 årig mellemøstlig

Featured Replies

Skrevet

Ja så også godt den annonce, det er jo helt væk 😅😁 Så er man virkelig dum hvis man betaler det for en selvspiller 🤣 Tænk hvad man kunne lave andre steder for det beløb af frække ting med en GP 😉

Skrevet

Der burde gives stød i fingerspidserne til dem, der skriver den slags fuldstændig delulu annoncer. Du forventes sikkert også at smide pengene ind af brevsprækken af "hensyn til hendes tryghed".

Skrevet

Kan da godt se jeg skal hæve prisen gevaldigt for mine ydelser hvis man kan få så meget for s lidt 🤣

Skrevet
JohnDoesen skrev, 1 time siden:

Dette tager prisen for opfindsomhed, hvis man kan lave 2500kr for 15 min, hvor du giver DIG SELV en håndtrold

Mon ikke det er scam, så man skal forudbetale?

Hvis der altså overhovedet er nogen, der bider på 😀

Skrevet
Fullerman skrev, Lige nu:

Nogen der har besøgt ? 😉🤪

Hvis der er nogen, der har besøgt, så tror jeg ikke, at du skal regne med, at de skriver her. For jeg tænker ikke at der så er hjernekapacitet til at lave en bruger her og kunne logge ind 🤣

Skrevet

Nu er det jo ikke særlig længe siden en udenlandsk ung kvinde spurgte om hendes ydelser kunne give en højere pris pga hendes oprindelse så måske den unge pige i annoncen har den samme forestilling..

For nogle folk er jomfruelighed nok også noget de gerne betaler for.. Også bare for at kigge på💁‍♀️..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

en udenlandsk ung kvinde spurgte om hendes ydelser kunne give en højere pris pga hendes oprindelse så måske den unge pige i annoncen har den samme forestilling..

Og du tænker, at hun var reel?

Skrevet
Pink Peach skrev, for 45 minutter siden:

Kan da godt se jeg skal hæve prisen gevaldigt for mine ydelser hvis man kan få så meget for s lidt 🤣

Hvor lidt har du? 😅

Skrevet
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Hun har da svaret mig når jeg har skrevet med hende🤷🏼‍♀️😅..

Ja, ja - hun svarede også mig 😅 Meen det lød sgu’ lidt for kreativt. At gå fra lidt sugarbabe til at overveje 5-6 timers GB, acceptere invitationer fra MC-klubber, lejes ud til swingerklubber etc. 😂

Skrevet

Er det noget nyt hun tilbyder?

ToxicWaste skrev, for 27 minutter siden:

Ja, ja - hun svarede også mig 😅 Meen det lød sgu’ lidt for kreativt. At gå fra lidt sugarbabe til at overveje 5-6 timers GB, acceptere invitationer fra MC-klubber, lejes ud til swingerklubber etc. 😂

Skrevet

Der skal helt sikkert være nogen som tar imod hendes tilbud, så jeg syntes det er fair nok at hun prøver at få så mange penge som muligt for det.

Jeg ville bare ikke selv betale det beløb.

Skrevet
Mustheaveu skrev, for 18 minutter siden:

Er det noget nyt hun tilbyder?

Tilbyder hun overhovedet noget? Har du besøgt hende? Har du set en annonce? Har du set en anmeldelse? Er der nogen info i “Om” fanen? Hmmmmm

Skrevet
Borende X skrev, 1 time siden:

Hvor lidt har du? 😅

Var hende jeg mente. Hun tager en meget høj pris for meget lidt (bare ligge nøgen)

Skrevet
ToxicWaste skrev, 1 time siden:

Mener swingerklubber var noget hun bare havde gjort i privaten og at en kammerat der har en swingerklub havde spurgt om at lave events med hende men jeg kan tage fejl😋..

Synes ikke umiddelbart at der er direkte røde flag🤷🏼‍♀️..

Skrevet

Men går man i swingerklub og til GB som jomfru? I dont quite understand

Men man kunne da godt forestille sig den fantasi at onanere foran en kvinde i et setup, der kan minde lidt om en blotter, men det skulle så være mere realistisk, i en skov eller en park.

Jeg har prøvet en fantasi hvor en kvinde sidder på en stol (som derhjemme hos sig selv) og læser i et ugeblad, hvor jeg så stepper hen, hiver pikken frem og begynder at onanere. Hun tager den så pludselig i munden helt uden at reagere negativt og sutter mig færdig, hvorefter jeg går og hun læser videre som om intet var hændt.

Det var frækt og og mega sjovt at hun kunne holde facaden

Skrevet
Pink Peach skrev, for 4 timer siden:

Var hende jeg mente. Hun tager en meget høj pris for meget lidt (bare ligge nøgen)

Det havde jeg regnet ud. Jeg ville bare åle dig lidt 🙂

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 6 timer siden:

Og du tænker, at hun var reel?

Jeg har helt samme holdning at "hun" var en fake da jeg læste hendes tråd - lugtede langt væk af en mand der havde en fantasi han gerne ville udleve online.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.