Hop til indhold

HANA NEW THAI GIRL i Herlev - er hun scam?

Featured Replies

Skrevet

Ikke et scam. Havde en fantastisk time hos hende. Billederne mildt redigerede men hun er lækker.

Skrevet

Jeg besøgte hende sidste uge da min morgenaftale ghostede mig. Jeg havde skrevet til en håndfuld andre men var godt klar over det ville blive svært at fået en aftale i hus inden frokost. Hana var et ukendt alternativ, men hun var først til at svare så jeg stod 15 minutter senere på klinikken i Herlev.

Hana er en smuk Thaipige i midt tyverne vil jeg tro. Petite, velproportioneret krop med silikone bryster. Smilende. Det gik lige i banditten. Vi havde aftalt en halv time og sprang massagen over.

Hun lagde ud med et virkelig godt blow. Varieret, ind i mellem dybt, slik på boller, skaft og mellemkød. Masser af øjenkontakt.

På med hætten og hende øverst. Små kys der bliver mere grådige. Stående tager jeg hende mens hun ligger på briksen og mine fingre søger hendes knop. Hun er meget følsom og vrider sig når jeg strejfer klitten.

Vi slutter i missionær. Der bliver snavet igennem og jeg afslutter.

En helt igennem godkendt præstation, jeg kunne sagtens finde på at komme igen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.