Hop til indhold

Liderlig 19 årig - uden grænser

Featured Replies

Skrevet

Kender ikke noget til hende, men umiddelbart sybes jeg ikke at det ligner en reel annonce. De der “har ingen grænser” er 99,9999% af tiden fake.

Skrevet
Happyfeet skrev, for 11 minutter siden:

Kender ikke noget til hende, men umiddelbart sybes jeg ikke at det ligner en reel annonce. De der “har ingen grænser” er 99,9999% af tiden fake.

Og der er hverken billeder eller beskrivelse af hende . Alt sammen nok til at jeg ville holde mig langt væk ...

Skrevet
sejer skrev, for 49 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/465342

Er der nogen der har haft fat i denne unge pige?

Hilsen Sejer

Du skal bare være klar over at det er en profil der konstant skifter region. Ikke mange dage siden at det var København, så var det et sted på Sjælland, så Fyn, lidt rundt omkring i Jylland

Skrevet
  • Author

Tak for de gode svar. Har haft kontakt, men det er stoppet !! Kan ikke anbefale at kontakte hende.................

Sejer

Skrevet
sejer skrev, for 4 minutter siden:

Tak for de gode svar. Har haft kontakt, men det er stoppet !! Kan ikke anbefale at kontakte hende.................

Og hvorfor så det? Lidt uddybning vil være værdifuldt for mange

Skrevet
  • Author

Jeg bestilte en camshow til 299 kroner, men betalingen kørte helt i cirkus da hun hævdede at hun ikke fik pengene, í stedet sendte hun 4 MobilPay anmodninger på tilsammen over 5000 kroner, som jeg selvfølgelig afviste. Og der var knyttet firmanavne til (Stena, Kilroy osv) så man ik kunne se hvor pengene gik hen. Det var helt bims.

Skrevet
Happyfeet skrev, for 2 timer siden:

… eller værre endnu - er tvunget ud i det, enten direkte eller inddirekte. Hvis en 19-årig ikke har nogen grænser, er der noget galt - og udnytter man da, så fatter jeg ikke at man kan se sig selv i spejlet.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.