Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Beklager mit måske dumme spørsmål, men jeg er ikke så skarp på sociale medier.

Jeg har tidligere kunnet få mit behov stillet ved at finde yngre piger på AL og også nogle jeg har besøgt igennem længere tid, men det er desværre slut nu og der er laaangt mellem dem på AL.

Så jeg overvejer SD, men hvordan kan jeg være anonym hvis jeg opretter profil?

Skrevet

Det kommer an på hvad du mener med anonymitet. Umiddelbart vil jeg ikke anbefale sugardaters ud fra de behov du opstiller.

Skrevet
Aarhusfyr1974 skrev, for 9 timer siden:

Beklager mit måske dumme spørsmål, men jeg er ikke så skarp på sociale medier.

Jeg har tidligere kunnet få mit behov stillet ved at finde yngre piger på AL og også nogle jeg har besøgt igennem længere tid, men det er desværre slut nu og der er laaangt mellem dem på AL.

Så jeg overvejer SD, men hvordan kan jeg være anonym hvis jeg opretter profil?

du behøver ikke have profil foto, eller kan have det i et album du kun åbner for de du vil Men de fleste vil ikke mødes med en de ikke har set.

Skrevet

Det er spild af tid at være på SD i disse tider. Kvalitteten af piger er faldet markant samt er priserne gået helt amok. Mødte en der ville have 1000 kr. bare for en kaffedate og andre vil have 3500 kr. for at kneppe, samt er der en helt masse fake profiler og profiler der aldrig svare eller ser ens besked. Plus alle de piger der har røvet mænd derinde. Holder dig bare til de klasiske GP'er og undgå alt den hovedpine.

Skrevet
Helow skrev, for 11 timer siden:

Det er spild af tid at være på SD i disse tider. Kvalitteten af piger er faldet markant samt er priserne gået helt amok. Mødte en der ville have 1000 kr. bare for en kaffedate og andre vil have 3500 kr. for at kneppe, samt er der en helt masse fake profiler og profiler der aldrig svare eller ser ens besked. Plus alle de piger der har røvet mænd derinde. Holder dig bare til de klasiske GP'er og undgå alt den hovedpine.

Det har du ret i. Misscoco og cphdiamond, begge 1000 for kaffe

Og samtidig fik jeg 3 tilbud i fredags til 2500 derinde. Det var babyygirl, lindajasmin og goddesshera

Redigeret af herrens
Manglede info

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.