Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg røg også på hende der Anna. En velskabt thai , med fast køb og glat fisse. Også pik sutter hun godt og man kan banke til i doggy til man kommer. Vådt hul uden

glidecreme så det er op med pikken uden problemer.

Stedet er som mange thai steder ikke fedt.. men ok for at få lettet trykket. Kan godt anbefale hende.

• 3 weeks later...
Skrevet
elskeren skrev, for 2 timer siden:

nogen der har besøgt Emma som er der nu ?

https://annoncelight.dk/showad/375307

Ja jeg har besøgt hende 2 gange;-) Men nu må det også være nok med hende... Jeg kan ikke sige "jeg ikke fik, hvad jeg betalt for" Hun er sød og venlig -kommer med nogen udbrud -hvis man rør hende for meget/kysser/tag fat i håret osv. men "understellet" er ingen udbrud, da jeg rørte der... (nogen thaier brummer, laver lyde, når det er noget der ikke passer dem) Første gang klagede hun over min pik var for stor -2. gang ingen klager -og hun kan tag (vil have) den helt i bund -længe i flere stillinger bla. doggy... (selv om jeg ikke hørte hende stønne, var det tydligt, at hun kunne lide det, ansporede mig til, at forsætte, selv om jeg sagde hj) tog 1 time med bad efter, og sad i bilen præcis 1 time efter;-)

Hun har store bløde bryster (silicone) er lidt "kvabset" men helt som jeg godt kan lide (dog uden silicone)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.