Hop til indhold

June i Aalborg, jeg søger mere info

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har prøvet June i ålborg, hun er en af kandidaterne til i aften, da Milin ikk er på. Vil også gerne vide om stedet er lidt diskret, og om der er nogen i hellere kan anbefale, udseende må gerne være noget lignende Junes billeder. På forhånd tak

https://annoncelight.dk/showad/439582

Skrevet

Hun arbejder samme sted som Milin, så om du vil kalde det diskret må du selv afgøre.

Jeg besøgte hende faktisk i sidste uge, efter at jeg havde haft besøgt hende for 2 år siden ish. Det besøg var faktisk rigtig dårligt, og fornemmede dengang at hun ikke rigtig gad. Så jeg gik før tid.

I sidste weekend var Milin desværre heller ikke på, så jeg tog chancen og skrev til June igen. Det blev faktisk til et ganske fint besøg, og eneste minus jeg kan sætte på det er at hun ikke er så meget for at kysse, som jeg sætter pris på. Men ellers har jeg ikke en finger at sætte på det. Ja billederne er af hende og hun har stadig samme figur som på dem.

Hun er kommet tilbage til ''branchen'' igen, efter at have haft pause fra den i noget tid.

Redigeret af LK12345

Skrevet
  • Author

Så er det måske det jeg prøver, var nemlig også ved at overveje Jenie i ålborg. Men tak for svar

Skrevet
Kæmpe fan skrev, for 1 minut siden:

Så er det måske det jeg prøver, var nemlig også ved at overveje Jenie i ålborg. Men tak for svar

Jenie er nu også bestemt et besøg værd 😜 Og hendes søster View har også fået gode anmeldelser, men har dog ikke selv fået besøgt hende - endnu.

Skrevet
Kæmpe fan skrev, for 1 time siden:

Ved du om de er et nogenlunde diskret sted altså Jenie og view

Jenie plejer at holde til i en helt random lejlighed på Vesterbro tæt på Netto.

Skrevet
  • Author

Tak for svarene, jeg prøvede view, super sød pige og meget glad for at kysse, hendes massage var ikke meget ved, men udemærket besøg

Skrevet
Kæmpe fan skrev, den 9.8.2026 at 18:34:

Tak for svarene, jeg prøvede view, super sød pige og meget glad for at kysse, hendes massage var ikke meget ved, men udemærket besøg

hvor holder view så til henne ???

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.