Hop til indhold

Et lille spørgsmål/opråb til jer der knalder i det fri.

Featured Replies

Skrevet

Jeg er en af de dem der ynder at lege i naturen som så mange andre bl.a. i Silkeborg og omegn når vejret er til det.

Et spørgsmål til jer skønne mænd.

Gp’er er velkommen i debatten.

Tænder det jer eller er det en ligegyldig ting at der flyder med brugte kondomer og vådservietter når i besøger diverse gp’er i naturen eller er i til at der er rent og pænt?

Måske det er mig der er lidt sippet men jeg finder det ikke lækkert og rydder op efter hver gæst.

Jeg var forbi et yndet brugt sted i mit område og blev rystet over at se hvad der flød af affald. Fy for pokker.

Så kære gp’er og i frække mænd ryd op efter jer ellers ender stederne med at blive lukket.

Skrevet

Det er samme problem i hele landet. Det kan for f... da ikke være så svært at have en lille pose med til affald, eller smide det i en skrællespand.

Skrevet

Det er både noget svineri i naturen, og sætter selvfølgelig også de frække aktiviteter i et dårligt lys.

Og bare ulækkert 😝

Ryd op - eller gør det uden 🤪

Skrevet

Er man gammel nok til at have sex, så brudte ens mor have lært en at rydde op efter sig selv!

Men det er åbenbart lige som på toiletterne, hvor der en nogle som ikke kan finde ud af at bruge toilet børsten.

Efterlad toilettet/naturen som du selv ønsker at modtage det/den!

Jeg kan ikke forstå de GP som der ikke søger for at fjerne ALT, det er ikke så svært for politiet mf. At regne ud hvad der sker når flyder med brugte kondomer og vådservietter. Så får stedet hurtig en meget uønsket opmærksomhed........... og kan ikke længere bruges.

Skrevet

Vi har samme problem i swingermiljøet.

Flere af mine kolleger bliver direkte rystet, når de skal gøre rent og det flyder med kondomer og alt muligt rundt omkring i stedet for i skraldespandene.

Jeg tager det selv ret afslappet og rydder bare op efter dem og håber de har haft en fantastisk oplevelse, men jeg ville aldrig selv efterlade et sted på den måde.

Jeg elsker at smide med tingene under agten, så der ryger rask væk både tøj, puder, kondompakker, hårelastikker (magter ikke at hun har elastikker om håndledet) og brugte kondomer (uden sperm) ud i rummet imens vi giver den gas, men bagefter bliver der pænt ryddet op og gjort pænt til næste gæst. På klinik ved jeg godt at telen kommer og gør rummet klar, men jeg kan godt lide at efterlade det pænt, så hun ikke føler at jeg bare lader hende stå med alt det kaos vi har skabt i kampens hede.

Jeg er ikke den store udendørsknepper, men vi leger af og til på stranden og der sørger vi da som det naturligste at rydde op efter os.

Skrevet

svineri i naturen er desværre et voksende problem ikke kun med den slags, flasker, dåser, papir, plast man kunne samle mange kg op hver dag selv vores pant system må betragtes som en fallit erklæring, en stor del af det der ligger er med pant. der er simpelthen for lidt opdragelse og almindelig pli i befolkningen

Skrevet
  • Author

Jeg syntes også at det er dybt rystende at opføre sig total ligegyldig med sine omgivelser og naturen. Sgu da synd at dyrene skal gumle på et aflagt kondom.

Jeg håber så at de mænd der dukker op disse steder vender om og går igen.

For var jeg mand ville jeg tænke at den personlige hygiejne hos den pågældende også er et problem når omgivelserne ligner Reberban efter en lang dag.

Skrevet
gøffe skrev, 1 time siden:

svineri i naturen er desværre et voksende problem ikke kun med den slags, flasker, dåser, papir, plast man kunne samle mange kg op hver dag selv vores pant system må betragtes som en fallit erklæring, en stor del af det der ligger er med pant. der er simpelthen for lidt opdragelse og almindelig pli i befolkningen

Måske fordi panten jo ikke rigtig stiger.

Man har jo vel i snart tusind år blot fået 1 kr. for en dåse, selvom priserne på alt andet stiger. Det ville måske hjælpe, hvis panten blev sat op til 2 eller 3 kr. for en dåse.

Der er ingen tvivl om, at der mange steder ligger alt for meget affald. Men jeg synes nu ikke at det er et voksende problem.

Skrevet
ensomfyr skrev, for 6 minutter siden:

Måske fordi panten jo ikke rigtig stiger.

Hvad skal panten være på kondomer, for at det hjælper noget? 🤑🤔

Skrevet
Frodige Ida skrev, den 8.8.2026 at 15:43:

Jeg var forbi et yndet brugt sted i mit område og blev rystet over at se hvad der flød af affald. Fy for pokker

Nu ved jeg ikke hvor du har været henne. Men jeg har været ved Silkeborg denne uge og det er også doggere der sviner sådan.

Der var klamt hvor jeg var, men en anden GP trak hanskerne på og gik i krig. Hun fik faktisk det gjort et godt stykke arbejde med at rydde op.

Jeg selv har altid poser, vådservietter og håndsprit med, det kan mændene herinde der kender mig, skriver under på 😁 Jeg vil hverfald ikke have klæbet “natursvin” på mig 😉

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 4 minutter siden:

Nu ved jeg ikke hvor du har været henne. Men jeg har været ved Silkeborg denne uge og det er også doggere der sviner sådan.

Der var klamt hvor jeg var, men en anden GP trak hanskerne på og gik i krig. Hun fik faktisk det gjort et godt stykke arbejde med at rydde op.

Jeg selv har altid poser, vådservietter og håndsprit med, det kan mændene herinde der kender mig, skriver under på 😁 Jeg vil hverfald ikke have klæbet “natursvin” på mig 😉

Jeg besøgte Camilla i torsdags tror jeg. Der flød en smule. Den anden GP havde ryttet pænt op.
Jeg har truffet Camilla i det fri adskillige gange. Hun rytter pænt op efter sig.

Skrevet
  • Author
CamillaHusmor skrev, for 1 time siden:

Om det var dig eller en anden der sviner aner jeg intet om.

Jeg kan sige så meget at jeg var forbi min ven, som bor ret tæt på og under luftning af hunden omkring kl 20 sidste onsdag lignede stedet reberban. Det lyder underligt at det skulle have været dogging efterfølgende du/I var der. Men hvad ved jeg.

Jeg har fælles gæster med den unge dame der er der fast og de beretter at hun rydder op efter sig.

Men uanset så er det noget forbandet svineri uanset om det er gp’er/dogger eller hr og fru Jensen.

Jeg ved bare af erfaring at stedet bliver lukket på et eller andet tidspunkt hvis ikke man rydder op efter sig og det er helt forståeligt. Vi bør værne om de få steder der er tilbage hvor vi kan være.

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 29 minutter siden:

Det lyder underligt at det skulle have været dogging efterfølgende du/I var der. Men hvad ved jeg.

Så du giver lige mig skylden der? Og hvordan ved du hvor jeg var?

Jeg ved heldigvis hvad jeg gør og ikke gør.

Redigeret af CamillaHusmor

Skrevet

Sig mig, er i sikker på, at det er samme sted?
Det var faktisk i onsdags jeg besøgte Camilla. Der hvor hun var, der så der da meget manerligt ud. Som jeg HAR skrevet, så rytter hun op efter sig.

Redigeret af Havkatten

Skrevet
  • Author
CamillaHusmor skrev, for 25 minutter siden:

Så du giver lige mig skylden der? Og hvordan ved du hvor jeg var?

Jeg ved heldigvis hvad jeg gør og ikke gør.

Der er kun 1 i denne tråd der har bragt dit navn op og det er dig. Hvor skulle jeg vide fra at det var dig eller en anden eller en 3 der bruger stedet?

Stedet der langtfra er en statshemmelighed.

Jeg er græsk katolsk med hvem der er hvor. Jeg efterlyser at der ryddes op.

Skrevet
  • Author
Havkatten skrev, for 8 minutter siden:

Sig mig, er i sikker på, at det er samme sted?
Det var faktisk i onsdags jeg besøgte Camilla. Der hvor hun var, der så der da meget manerligt ud

Jeg ligger ikke op hvor stedet er til offentlig skue.

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 9 timer siden:

Hvor skulle jeg vide fra at det var dig eller en anden eller en 3 der bruger stedet?

Du skriver den unge pige der også bruger stedet.

Men mudderkast må du have for dig selv.

God dag til dig.

Skrevet

Ja det er noget forbandet svineri men det er desværre galt flere steder i landet hvor svært kan det være at ryde op efter sig jeg bruger tit tid på at fjerne vådservietter og skrald efter andre desværre men ja ryd op efter sig selv så stederne ikke bliver lukket

Skrevet
køb dansk skrev, den 9.8.2026 at 10:15:

Hvad skal panten være på kondomer, for at det hjælper noget? 🤑🤔

Uanset prisen, så begynder jeg ikke at samle brugte kondomer! 🤢

Redigeret af Refresh

• 2 weeks later...
Skrevet

Da jeg tilbød sex, og sex i naturen, have jeg altid en rulle små poser med, vådepapir, vand,

( Og til mig selv tandbørste og tandpasta ) Fandt en skraldespanden til affald, for ville ikke have det med hjem. Ja når man var på en af de meget brugte rastepladser. Så det næsten altid forfærdelig ud med dvs affald både alm og fra sex hygge, synes det er dårlig det ikke er blevet bedre i årene løb

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.