Hop til indhold

Kyssestil

Featured Replies

Skrevet

Et sidetrack til tråden om tungekys, hvor @JenniferRomantica nævner kyssestil ☺️

Jeg havde det dejligste oplevelse med en kvinde jeg mødte i swingermiljøet.

Hun havde blandet sig i vores leg et par gange og hende og jeg havde en fantastisk seksuel kemi. En aften havde jeg vagt i klubben, så kunne ikke komme ud og lege før jeg fik fri, men pludselig "overfaldt" hun mig ude i omklædningen, hvor vi begyndte at kysse.

Fuck hun kyssede dårligt (ift. hvordan jeg kan lide det) hendes tunge lå bare helt døde nede i umdermunden, så jeg bare blev mødt af et stort tomt hul 😭

Jeg kunne simpelthen ikke bære at vi ikke kunne finde ud af at kysse sammen, når nu vi var fuldstændig elektriske i sengen.

Så jeg tog en chance...

Jeg vinklede mit ansigt og stak hele tungen ind i munden på hende og slikkede hendes tunge intenst og med intention! Altså oversiden af min tunge langsomt, bestemt og relativt hårdt imod oversiden af hendes tunge.

Effekten var øjeblikkelig og vildere end jeg kunnet have forestillet mig. Pludselig var hendes tunge levende og vild efter at møde min og vi endte med at stå og råsnave i flere minutter 🤪🥰🔥

Må du godt det her, når du er på arbejde??? Hvad for et arbejde?!? 🤣😍

Det virkede som om det var første gang at hun var blevet mødt i hvordan hun ville kysses og at det vækkede hendes tunge, så den nu slet ikke kunne få nok.

Hun satte sig i baren og ventede på at jeg fik fri og da chefen forbarmede sig over mig og gav mig fri en time før, fandt vi en seng og smeltede fuldstændig sammen.

Det var stadig tæske lækker sex, men det var kyssene der gjorde den aften helt speciel 🥰🫶

Har i andre sjove historier om kys i har lyst til at dele? 🙏

Skrevet

Fed historie, @Refresh. Tungekys kan være en fantastisk kickstarter for gensidig opbyggelse af lyst til noget mere. Det kan også være den tidsløse, uendelige bekræftelse på, at man lige nu lukker alt andet ude og kun har fokus på den, man kysser med.

Nogen gange kan kys også være en halvkomisk affære. En thai, jeg besøgte, stak sin tunge stift ud af munden, som når man rækker tunge af nogen. Herfra stod valget så mellem at gøre det samme, hvorefter vi kunne have en slags sværdkamp med vores tunger, eller prøve at lege med efter bedste beskub. Men erotisk blev det aldrig.

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 13 minutter siden:

Fed historie, @Refresh. Tungekys kan være en fantastisk kickstarter for gensidig opbyggelse af lyst til noget mere. Det kan også være den tidsløse, uendelige bekræftelse på, at man lige nu lukker alt andet ude og kun har fokus på den, man kysser med.

Nogen gange kan kys også være en halvkomisk affære. En thai, jeg besøgte, stak sin tunge stift ud af munden, som når man rækker tunge af nogen. Herfra stod valget så mellem at gøre det samme, hvorefter vi kunne have en slags sværdkamp med vores tunger, eller prøve at lege med efter bedste beskub. Men erotisk blev det aldrig.

Det der har jeg fundet noget der gerne virker på... Hvis du møder en stiv tunge på den måde, så prøv at give den et blowjob! Altså fuldtstændig som man ville sutte en pik, sug den ind i munden og lad dine læber og tunge glide hen over den. Det har jeg haft ret god succes med. 😍

Man møder sku' nogle sjove ting en gang imellem, så det er bare om at prøve sig frem og se om man kan få noget lækkert ud af det og det værste der kan ske er at man flækker af grin og det kan jo også et eller andet 😄

Skrevet

@Refresh det der tungeblowjob.. Jeg har lige godt aldrig hørt noget der lød mere “klamt” (i mangel på bedre ord for jeg kunne normalt aldrig drømme om at beskrive noget andre kan lide på en negativ måde) i mit liv før og jeg har hørt og set ting🫣🤢🤣..

Det giver mig bare en icky feeling selve beskrivelsen.. Er faktisk lidt forundret over det kunne gøre sådan i mit indre🧐..

Skrevet

Synes tunge kys er så frækt, vores tunger og læber er meget følsomme, kan bedst lide bløde afslappede tunger der leger blidt med hinanden, synes læber bliver overset, de er også mega følsomme.

Skrevet

En en eks og jeg nød virkelig alt der havde med udveksling af væsker via munden at gøre.. Vi var måneder inde i forholdet før vi egentlig satte ord på det, men vi havde begge fundet ud af vi tændte helt enormt på det - og kunne læse den anden var ligeså.

Fra at lade en mundfuld af en drink sive ned iden andens mund via et stille kys, og mærke dem synke imens.. Til spytten i hinandens åbne mund mens der kneppes på fuld tryk. Mundvand, savl, og alt det gris... Ja tak!

I det miks af forskellige oplevelser og at være udforskende med hinanden, fandt vi også glæden ved at.. Ja, sutte på hinandens tunger... 😅 (@Refresh , du er ikke alene!)

Følelsen er helt ubeskriveligt fræk, at invadere en andens mund og blive kærtegnet på den måde, eller gøre det til din kæreste mens hun stønner direkte ind i din mund af fryd.. Yum!

Skrevet

Den med tunge blow har jeg ofte praktiseret. Det er vild frækt og har endnu ikke mødt nogen der ikke blev tændt af det😉

Jeg elsker at kysse dybt og længe hvis kemien er til stede og så det er faktisk gratis🤣

Skrevet

Hej😉
Noget af det værste jeg ved er at skulle starte med at min tunge skal tæmme hendes hidsige propel,🤢 - som var det propellen på det tyske (2WW) styrtbombefly STUKAen

Sådan et kys er for mig hurtigt "dræbende"

Hilsner
Nye tider

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

@Refresh det der tungeblowjob.. Jeg har lige godt aldrig hørt noget der lød mere “klamt” (i mangel på bedre ord for jeg kunne normalt aldrig drømme om at beskrive noget andre kan lide på en negativ måde) i mit liv før og jeg har hørt og set ting🫣🤢🤣..

Det giver mig bare en icky feeling selve beskrivelsen.. Er faktisk lidt forundret over det kunne gøre sådan i mit indre🧐..

I aim to please 😍 Du er jo en uerfaren bly viol 😉🫣

Jeg kan faktisk ikke huske hvem pokker det var der gjorde det på mig første gang og meget overraskende, så var det piv lækkert.

Og siden har jeg mødt et par piger der lavede det der med at stikke tungen ud og så tænkte jeg at det måske var det der skulle til og det har fået fed respons. Den ene ligefrem mundknepper mig med tungen. Det gidder jeg altså godt til 😍

Nogle ting er bare icky på skrift/i tale...

Skrevet
  • Author
Argent skrev, for 3 timer siden:

Til spytten i hinandens åbne mund mens der kneppes på fuld tryk. Mundvand, savl, og alt det gris... Ja tak!

Har desværre kun mødt en der var til det og der var jeg alt for uerfaren til at forstå hvad pokker det var hun prøvede at få mig til...

Gad godt rende ind i en der er til det 🤪

Skrevet
Refresh skrev, for 3 minutter siden:

Har desværre kun mødt en der var til det og der var jeg alt for uerfaren til at forstå hvad pokker det var hun prøvede at få mig til...

Gad godt rende ind i en der er til det 🤪

Har også kun mødt én GP der var til det.. Den sagnsomspundne Athena, som gjorde det da jeg kækt kommenterede på hvordan hun vovede at synke alt det savl hun havde opbygget via blow.. Jeg tænkte hun ville spytte det ud over Lille Argent, men nej..

Seksuelt hidsigt spyt, lige i min mund.. Tændte en vulkansk ild i mig! 😈

Holder øjne (og mund) åben, du får et praj når heldet er med mig 😄

Skrevet
Refresh skrev, for 1 time siden:

I aim to please 😍 Du er jo en uerfaren bly viol 😉🫣

Jeg kan faktisk ikke huske hvem pokker det var der gjorde det på mig første gang og meget overraskende, så var det piv lækkert.

Og siden har jeg mødt et par piger der lavede det der med at stikke tungen ud og så tænkte jeg at det måske var det der skulle til og det har fået fed respons. Den ene ligefrem mundknepper mig med tungen. Det gidder jeg altså godt til 😍

Nogle ting er bare icky på skrift/i tale...

Jeg er nok bare sart lige hvad angår kys.. Men som jeg også skrev så findes der klart piger der har et talent for at indstille kys efter den person de kysser med.. Jeg er bare nok ikke en af dem.. Lige så snart jeg fornemmer at det er lidt for ivrigt eller lidt for vådt så bliver det til uden tunge😝..

Forsigtige “Hollywood-kys” er dog lige mig og så elsker jeg at kysse💁‍♀️.. Når ens mund knap nok rør den andens men ens udåndinger med frække lyde blandes😍💦..

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg er nok bare sart lige hvad angår kys.. Men som jeg også skrev så findes der klart piger der har et talent for at indstille kys efter den person de kysser med.. Jeg er bare nok ikke en af dem.. Lige så snart jeg fornemmer at det er lidt for ivrigt eller lidt for vådt så bliver det til uden tunge😝..

Forsigtige “Hollywood-kys” er dog lige mig og så elsker jeg at kysse💁‍♀️.. Når ens mund knap nok rør den andens men ens udåndinger med frække lyde blandes😍💦..

Som 200% pleaser lader jeg også altid kvinden komme til mig... Det virker som den sikreste strategi til et godt møde.

De fleste mennesker har nemt ved at "bede om mere" eller vildere, det er staks sværere at skulle bede om at få tempoet ned.

Så kan man selvfølgelig lige stikker en prøveballon afsted og se hvordan hun reagerer, når først man har fundet trygheden sammen.

Men det der med at trække vejret sammen er super lækkert. Havde for nyligt et møde, hvor jeg endte med at holde fast i hendes nakke med vores pander presset imod hinanden med sved, åndenød og super intens øjenkontakt i en stor pærevælling imens den fik max gas, det var godt nok lækkert 😍

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg er nok bare sart lige hvad angår kys..

Lyder mere til at du bare gerne vil mødes i den/de måder du bedst kan lide at kysse på...

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 22 timer siden:

Jeg er nok bare sart lige hvad angår kys.. Men som jeg også skrev så findes der klart piger der har et talent for at indstille kys efter den https://www.facebook.com/share/r/1DCTP5gvvj/person de kysser med.. Jeg er bare nok ikke en af dem.. Lige så snart jeg fornemmer at det er lidt for ivrigt eller lidt for vådt så bliver det til uden tunge😝..

https://www.facebook.com/share/r/1DCTP5gvvj/

Redigeret af Voksen55

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.