Hop til indhold

Ung og lækker studine i København søger mænd

Featured Replies

Skrevet

Hey - hvor mange tråde har der efterhånden kørt herinde om hende hér?

Som jeg ser det: pigen er i sin fulde ret til at forlange præcis den pris, hun vil ha' - bedre end andre eller ej.

Og hun er i sin fulde ret til at afvise, vælge og vrage som hun vil.

Men der er altså nogen af jer andre, der må ta' jer sammen og se at få besøgt hende, synes jeg.

Ja, alle er enige med at hun må sætte en for høj pris.

Øhhh, vi har vel også ret til at vælge og vrage? Hvorfor skal vi "tage os sammen og besøge hende"?

Jeg har ingen lyst til at besøge en forkælet unge, som taler nedsættende til næsten alle.

Men du tager bare afsted, hvis du vil.

• 4 months later...
  • Svar 52
  • Visninger 15.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Studinebaben
    Studinebaben

Og jeg vil tilføje at jeg med min pris stadig får det der ligner mellem 100-300 mails på en dag, og langt over størstedelen af dem er seriøse. Hvis dette er for dyrt for nogle, er I selvfølgelig velko

• HOLD NU OP betal hvad det koster . Hun må jo selv om hvilken pris hun tager. Prutter i lige sådan når i går i butikker og handler, hvergang der er en der ikke lige har det i kalder (standard priser) s

• Det her handler vel mere om "har du råd" end om "er hun det værd". Jeg synes hun ser piv fræk ud, er velformuleret og selvsikker. Det er de ting som tænder mig og nogen gange må man jo prioritere. I s

Skrevet

gud fader , små penge i forhold til andre ting i livet , som måske er lige så hurtigt glemt.

en tur på stripklub og en med hjem løber da hurtigt op 3gg .

om jeg så ville bruge det på hende er en anden ting .

hendes pris ,hendes valg ,jeres mulighed

btug den eller ej .

Skrevet

It is not expensive, i just that you canøt afford it ! (og nej ; jeg har ikke mødt hende)

Er enig med Københavnerstang

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.