Douphx 1 Skrevet 29. Maj, 2014 Hej Allesammen, Jeg har set denne annonce og jeg synes det lyder som om hun er meget lækker - er der nogen der har prøvet hende? https://annoncelight.dk/annonce/128244/ung-og-laekker-studine-i-koebenhavn-soeger-maend Med venlig hilsen Douphx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 29. Maj, 2014 Lyder som noget der bliver dyrt ... Kender ikke hende du linker til, men der har været flere på Annoncelight igennem tiderne, flere af dem er "proff" massagepiger, der laver sådan en annonce for at det bliver mere spændende og virker mere "uskyldigt" Men, høre da gerne hvis andre har prøvet hende der er omtalt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Douphx 1 Skrevet 29. Maj, 2014 Lyder som noget der bliver dyrt ... Kender ikke hende du linker til, men der har været flere på Annoncelight igennem tiderne, flere af dem er "proff" massagepiger, der laver sådan en annonce for at det bliver mere spændende og virker mere "uskyldigt" Men, høre da gerne hvis andre har prøvet hende der er omtalt. Ja, det kunne være. Jeg har skrevet til hende og umiddelbart virker hun ikke særlig interesseret og hun vil have 4000 for en time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 29. Maj, 2014 Ja, det kunne være. Jeg har skrevet til hende og umiddelbart virker hun ikke særlig interesseret og hun vil have 4000 for en time. Jamen dog! Så er der da også betalt. Det er langt over, hvad min økonomi tillader. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Douphx 1 Skrevet 29. Maj, 2014 (edited) Jamen dog! Så er der da også betalt. Det er langt over, hvad min økonomi tillader. Ja, det er helt vildt. Jeg tvivler på hun er så god. Jeg ville personligt hellere have to piger til 2000 per time i en time - det kunne være sjovt Redigeret 29. Maj, 2014 af Douphx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrT 174 Skrevet 29. Maj, 2014 Ja, det er helt vildt. Jeg tvivler på hun er så god. Jeg ville personligt hellere have to piger til 2000 per time i en time - det kunne være sjovt Det er muligvis også dette du får? Den anden opholder sig blot i et tilstødende værelse, knap så underholdende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ironman Skrevet 29. Maj, 2014 Altså 4000kr. tyder på at hun faktisk er helt ny.. Den pris er så urealistisk at hun nærmest umuligt kan have haft sit første besøg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 29. Maj, 2014 (edited) Ja, det kunne være. Jeg har skrevet til hende og umiddelbart virker hun ikke særlig interesseret og hun vil have 4000 for en time. Hva' be' hva' ?????????? Jeg håber ikke for hende, at pengene er nødvendige, for så kommer hun da til at dø af sult. Redigeret 29. Maj, 2014 af Borende X 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 29. Maj, 2014 Hun mangler måske penge til huslejen i morgen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Maj, 2014 Hvis der ikke er billede på en annonce, så kunne jeg aldrig finde på at kontakte personen bag. Ofte tænker jeg, at der er en mand bag eller også er der noget andet, personen forsøger at skjule. Undskyldningen med, "at jeg vil anonym" holder ikke i min verden. Det er altid muligt at tage billeder af kroppen alene eller at bruge photoshop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ironman Skrevet 29. Maj, 2014 Hun vil sikkert også have dem overførst på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
andersen 32 Skrevet 31. Maj, 2014 er det overhovedet nogen der har mødt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 31. Maj, 2014 Hvis der ikke er billede på en annonce, så kunne jeg aldrig finde på at kontakte personen bag. Ofte tænker jeg, at der er en mand bag eller også er der noget andet, personen forsøger at skjule. Undskyldningen med, "at jeg vil anonym" holder ikke i min verden. Det er altid muligt at tage billeder af kroppen alene eller at bruge photoshop. Et billede er bare ikke noget godt parameter for, om en annonce er falsk eller ej. Vi har herinde jo snesevis, hvis ikke snart hundredevis af eksempler på piger, der har hugget et billede på nettet og klasket ind i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 31. Maj, 2014 (edited) - En hver, der FORUDBETALER penge til nogen (I denne branche), er i min optik selvforskyldt, når de bliver snydt ... Hvis det er tilfældet! Og her mener jeg jo ikke, at man betaler når man står fysisk sammen med pigen, men hvis man indbetaler via Ewire, bank overførsel eller lign. så beder man "næsten" om at blive taget i røven, og ikke på den gode måde, hahaha Redigeret 31. Maj, 2014 af TboneDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 597 Skrevet 31. Maj, 2014 hmmm synes da ikke jeg kan se nogle steder omkring forudbetaling... Jeg forsøger mig ud i kontaktens verden - og ser hvad som sker... hvo intet vover .... Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Maj, 2014 Et billede er bare ikke noget godt parameter for, om en annonce er falsk eller ej. Vi har herinde jo snesevis, hvis ikke snart hundredevis af eksempler på piger, der har hugget et billede på nettet og klasket ind i annoncen. Det var heller ikke det jeg skrev. Jeg skrev: "Hvis der ikke er billede på en annonce, så kunne jeg aldrig finde på at kontakte personen bag. Ofte tænker jeg, at der er en mand bag eller også er der noget andet, personen forsøger at skjule." Selvfølgelig er et billede ikke noget godt parameter for, om en annonce er falsk eller ej, men et manglende billede får mine alarmklokker til at ringe. Derudover kan man ofte finde et fake billede på nettet. men hvis man indbetaler via Ewire Du ved godt, at Ewire er lukket ikke sandt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 31. Maj, 2014 Du ved godt, at Ewire er lukket ikke sandt? Det vidste jeg ikke. Tak for oplysningen. Hvordan sikrer man så overførsler? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 1. Juni, 2014 Du ved godt, at Ewire er lukket ikke sandt? Det vidste jeg ikke. Tak for oplysningen. Hvordan sikrer man så overførsler? Læs mere her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 405 Skrevet 3. Juni, 2014 Skulle lige prøve at skrive til hende også for at høre om det virkelig kunne passe at hun var dyr og JA det var hun! 2500kr for 30min deepthroat. Tror bare jeg besøger Nikoline eller Maria på Frederiksberg hvor det kan fås for 600-700kr Mon der overhoved er nogen der har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr.klam 122 Skrevet 3. Juni, 2014 Det er helt sikkert en pubertær dreng der får sig lidt sjov ud at lokke liderlige mænd til at sende ham mails med sexuelle ønsker. Priserne er så urealistiske at de afskrækker de fleste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 597 Skrevet 3. Juni, 2014 Det er helt sikkert en pubertær dreng der får sig lidt sjov ud at lokke liderlige mænd til at sende ham mails med sexuelle ønsker. Priserne er så urealistiske at de afskrækker de fleste. Hmm - næhh tror såmænd hun er god nok. Jeg har fået mailet billeder - og ja, hun er en steg. Og såmænd også lavet en aftale idag - men måtte springe i sidste øjeblik. Tror hun er ægte nok - men der er priserne godt nok også. Tror hun skulle sænke dem lidt mere - så ville der springe flere til... Ved ikke om jeg får lavet ny aftale... Dressmann 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
andersen 32 Skrevet 3. Juni, 2014 jeg tror også hun er god nok - ville dog ikke være sammen med mig pga jeg er ved at blive skilt og ikke var helt færdig med det ( lidt øv men ærligt nok synes jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 3. Juni, 2014 jeg tror også hun er god nok - ville dog ikke være sammen med mig pga jeg er ved at blive skilt og ikke var helt færdig med det ( lidt øv men ærligt nok synes jeg He he,...den var sgu god...og ny! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
andersen 32 Skrevet 4. Juni, 2014 ja meget ny og mega HE HE - men vi skrev lidt frem og tilbage - jeg synes hun virkede rigtigt sød ægte og naturlig men det kan en gammel mand på 80 med hår på ryggen jo også være - og så tage lidt fis på unge liderlige mænd Er der slet ikke nogen der har mødt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebaben 94 Skrevet 12. Juni, 2014 Jeg kan med glæde melde jer, der ikke har set de nye tråde om mig, at jeg altså er ægte nok Jeg tilføjer lige den kommentar jeg har skrevet i de andre debatter, så I forhåbentlig får nogle svar på jeres spørgsmål. Ellers er I velkomne til, med en glad mine, at spørge mere ind.:Hej mænd!Jeg har nu fulgt med i debatten om mig, og synes det er ret spændende at se hvad I går og tænker Der er endnu en tråd om mig, hvor jeg lige tilføjer denne tekst også. Mange af jer er i tvivl om jeg er ægte, og det er der ikke noget at sige til, når der er så mange fakes derude. Jeg ville gerne overbevise jer om at jeg findes, men jeg kan heller ikke gøre andet end at fortælle jer, at det bund ærligt er mig på billedet.Dem jeg har haft besøg af, får jeg en mail tilbage fra senere på dagen, om hvor fantastisk et møde det har været, at de håber at se mig igen, og at det var over al forventning. Det er sådan anmeldelserne lyder, og så kan I tro det eller lade være. Faktum er, at jeg er anderledes end alt andet man kan finde i denne branche. Hvad jeg tilbyder står i min profil, så det vil jeg ikke komme ind på her, men ud over det og mit kønne udseende, er jeg også meget nærværende og intens under mødet. Det er jo trods alt to mennesker der hygger sig sammen for en stund, og det er vigtigt for mig at have mig selv 100% med i det, og oprigtigt kan sige at jeg har nydt den time (evt) vi har brugt sammen. Jeg har kun én aftale om dagen, for det er ikke et bordel. Alt dette er grund til den pris jeg har sat. DEN ER IKKE TIL FORHANDLING, for jeg (og mine stamkunder, de efterhånden alle er) ved jeg er det værd. I kan sagtens finde noget billigere, ingen tvivl om det, men oplevelsen vil højst sandsynligt også matche prisen. Hvis I vil bruge 1000-2000 på et møde er det helt fint, så kan I bare smutte ned til polakken nede på gaden Jeg er ikke interesseret i en diskussion mht. om I mener mine grundlag for prisen er fair eller ej, så det kan I godt glemme. Jeg vil med dette oplæg bare gøre opmærksom på at jeg er ægte, og give en kort forklaring på hvad I efter min observering er i tvivl om og sætter spørgsmålstegn til. Afsluttende vil jeg lige understrege at "min ven" er min ven, og ikke en kæreste. Han er der for min sikkerheds skyld, og for at tage sig af det administrative, når jeg har sendt dem videre til ham, som er seriøse nok til at jeg vil mødes med dem. Studinebaben 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg