Hop til indhold

Forsøgte at hjælpe en af vores "Brødre" - han ville ikke, og det gav bagslag for ham .. 😆

Featured Replies

Skrevet

Et sted ved Husum ser jeg en af vores Brd komme i hans bil , kører ind og holder ved torvet hvor der er parkeringsforbud .. og tænker jeg ved hvor han skal hen da det er et sted jeg har besøgt for år tilbage , jeg går stille fordi med min hund og siger bare pænt til ham , hold endelig ikke der du får en afgift ... Så siger han bare nej det gør man ikke her , men jeg siger det må du snakke med p vagterne der kommer her ude om så .. jeg har set en del fået afgifter lige her. Han siger de har sagt han godt må holde ud for an deres sted og jeg svare det må du selv om og går videre.

Ganske rigtige da jeg så kommer tilbage står der en p vagt og pålægger hans bil ca 30 minutter senere .. så tænker det har været et dyrt besøg for at få en omgang thai massage. 😁

Skrevet

Ja den har jeg også været bange for at skulle ske 😅

Men det var vel ikke din hjælp der gav bagslag for ham 🤔

Skrevet
  • Author
NysgerrigNy skrev, for 3 timer siden:

Ja den har jeg også været bange for at skulle ske 😅

Men det var vel ikke din hjælp der gav bagslag for ham 🤔

Min hjælp ?? .. at advare ham ? .. har måske formuleret min overskrift forkert men skulle være kort.

Redigeret af Massage-testeren

Skrevet

Det var vel bare fordi at den mandlige p-vagt var misundelig , at han skrev vores kære border 😄

Misundelse er en grim ting.

Skrevet
lille_peter skrev, for 38 minutter siden:

Det var vel bare fordi at den mandlige p-vagt var misundelig , at han skrev vores kære border 😄

Ja eller måske var p-vagten med i det, i ledtog med thai-mutter, idet vores broder måske er til findom (financial domination) og tænder på at få sin tegnebog malket. Og midt i det hele kom @Massage-testeren og forstyrrede legen, men blev viftet væk😆

Skrevet
  • Author
Den erfarne skrev, for 5 timer siden:

Ja eller måske var p-vagten med i det, i ledtog med thai-mutter, idet vores broder måske er til findom (financial domination) og tænder på at få sin tegnebog malket. Og midt i det hele kom @Massage-testeren og forstyrrede legen, men blev viftet væk😆

Nu ligger der også et værtshus lige ved siden af der er tit nogen der får bøder der fordi det er faktisk et fortov personen holdte på mere eller mindre så afgiften er god nok om ikke andet

Skrevet

var på besøg i tingbjerg et par timer og sagde jeg skal huske at gå ned og flytte bilen eller stille p skiven om to timer . Fik besked på at p vagterne ikke turde komme i området , så det slap jeg for )

Skrevet
lille_peter skrev, for 17 timer siden:

Misundelse er en grim ting.

Måske har han en stående aftale med thaipigen?

Skrevet
  • Author
herrens skrev, for 7 timer siden:

var på besøg i tingbjerg et par timer og sagde jeg skal huske at gå ned og flytte bilen eller stille p skiven om to timer . Fik besked på at p vagterne ikke turde komme i området , så det slap jeg for )

Passer så ikke , Københavns Kommune KOMMER i Tingbjerg .. og det gør de dagligt, flere gange har et par venner der ude der har fået rigeligt med afgifter der ude men de er så også ligeglade eneste tidspunkt de ikke kom der ud var dagen efter skyderiet ...

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 28 minutter siden:

Passer så ikke , Københavns Kommune KOMMER i Tingbjerg .. og det gør de dagligt, flere gange har et par venner der ude der har fået rigeligt med afgifter der ude men de er så også ligeglade eneste tidspunkt de ikke kom der ud var dagen efter skyderiet ...

Næ har holdt ved lidl i 5 år og aldrig fået bøde eller set en p vagt

Skrevet
  • Author
herrens skrev, Lige nu:

Næ har holdt ved lidl i 5 år og aldrig fået bøde eller set en p vagt

Jeg ved de er der ude ... De er der nærmest samme tid hver dag mellem 7-8 om morgen , mellem 11-13 om dagen .. men nu kører p vagterne jo ikke rundt og scanner alle biler og slet ikke hvis p skiven passer de tar udelukkende færdselslovens ulovligheder som fortov , vejkryds , cykelsti , standsningsforbud elles kommer de jo aldrig hjem der ude fra ud over det mener jeg slet ikke der er tidsbegrænsning der ude så du kan holde så længe du vil ej hellere betaling så måske derfor du ikke har fået afgift mener der er samme regler som i Husum blandt andet også derfor personen til en afgift fordi han holdte ikke hvor han burde gøre og endda gratis

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 13 timer siden:

Jeg ved de er der ude ... De er der nærmest samme tid hver dag mellem 7-8 om morgen , mellem 11-13 om dagen .. men nu kører p vagterne jo ikke rundt og scanner alle biler og slet ikke hvis p skiven passer de tar udelukkende færdselslovens ulovligheder som fortov , vejkryds , cykelsti , standsningsforbud elles kommer de jo aldrig hjem der ude fra ud over det mener jeg slet ikke der er tidsbegrænsning der ude så du kan holde så længe du vil ej hellere betaling så måske derfor du ikke har fået afgift mener der er samme regler som i Husum blandt andet også derfor personen til en afgift fordi han holdte ikke hvor han burde gøre og endda gratis

Der er to timers parkering hvor jeg holder, så tja. Og der er vel en grund, som jeg skrev, til at de ikke kommer om aftenen eller eftermiddagen!
Men skidt jeg har aldrig fået bøde der. Og har holdt der ugentligt i 5 år. Men den veninde jeg har der, som er opvokset der, siger p vagter er væk , de får tæsk hvis de dukker op.

Redigeret af herrens
manglede noget

Skrevet
  • Author
Massage-testeren skrev, Lige nu:

Jeg ved de er der ude ... De er der nærmest samme tid hver dag mellem 7-8 om morgen , mellem 11-13 om dagen .. men nu kører p vagterne jo ikke rundt og scanner alle biler og slet ikke hvis p skiven passer de tar udelukkende færdselslovens ulovligheder som fortov , vejkryds , cykelsti , standsningsforbud elles kommer de jo aldrig hjem der ude fra

herrens skrev, for 2 timer siden:

Der er to timers parkering hvor jeg holder, så tja. Og der er vel en grund, som jeg skrev, til at de ikke kommer om aftenen eller eftermiddagen!
Men skidt jeg har aldrig fået bøde der. Og har holdt der ugentligt i 5 år. Men den veninde jeg har der, som er opvokset der, siger p vagter er væk , de får tæsk hvis de dukker op.

Det må være den private del fordi Københavns Kommune delen af Tingbjerg er der gratis parkering der ude .. det er vidt forskelligt regler de kører efter

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 2 timer siden:

Det må være den private del fordi Københavns Kommune delen af Tingbjerg er der gratis parkering der ude .. det er vidt forskelligt regler de kører efter

Læs jeg skriver der er to timer parkering der hvor jeg holder og ellers se selv

Screenshot_20260809-134600_Google.jpg

Skrevet
  • Author
herrens skrev, for 14 minutter siden:

Læs jeg skriver der er to timer parkering der hvor jeg holder og ellers se selv

Screenshot_20260809-134600_Google.jpg

Ja der står via Parqo parkering ergo er det privat ikke offentligt

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 42 minutter siden:

Ja der står via Parqo parkering ergo er det privat ikke offentligt

Og man skal betale eller have licens. Der er to timer ved lidl med skiltning. Jeg er ligeglad med hvem som opkræver, eller hvis firma p vagter som ikke tør være der, som er det jeg skrev om !

Men Du benægter bare fakta. Hav det godt.

Redigeret af herrens
Korrektion

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.