Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Grace et velkendt sted, med bagindgang i Vestbyen i Aalborg.

Hun spurgt om jeg ville have let, medium eller hård massage og jeg valgte "mellem". Hun kan massere og tænker dem der gerne vil have en hård massage også kan få deres lyst styret.

Massagen gik over i en omgang B2B, hvor jeg kunne mærke hende store bløde babser. De har nok fået lidt hjælp, men de føltes dejligt bløde og naturlige.

Derefter gik hun over til en fint blow inden hun satte sig op på mig. "What do you want?" spørge hun efter lidt tid og jeg sagde "doggy" 🤩.

Alt i alt et dejligt besøg. Godkendt massage og en dejlig fræk omgang med en ganske medlevende indsats fra hendes side.

Hun lever op til det gode niveau jeg har erfaring med fra stedet i Vestbyen.

https://annoncelight.dk/showad/464202

Redigeret af Silverback
Glem link

Skrevet

Hej Silverback

Hun ser dejlig ud.. endelig en thai med lidt fylde som jeg godt kan lide.

Ved du hvor længe hun er i Aalborg ?

Skrevet
  • Author

Jeg ved ikke hvor længe hun er her, men synes pigerne plejer at være på stedet i flere uger.

/Silver

Skrevet
Silverback skrev, 1 time siden:

Jeg ved ikke hvor længe hun er her, men synes pigerne plejer at være på stedet i flere uger.

/Silver

Okay

Kunne også spørge pigen selv, har bare oplevet flere gange at de ikke har lyst til at svare eller at man bliver blokeret

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.