Hop til indhold

Felina, København

Featured Replies

Skrevet

Felina

FELINA 500,- 1/2 TIME ALT INKL SUPERFRANSK, DANSK, GFE, TUNGEKYS 69 PENISMASSAGE PROSTATMASSAGE DOMI

var lige forbi en ½ times tid til dominans og det var en fin oplevelse, men hun havde åbenbart glemt  alt det vi havde aftalt via sms.

havde bestilt faceslapping, facesitting, spitting og golden shower; ikke prostate...

anyways:

hun spurgte hvad jeg ønskede..? og ok - ja - fortalte så hvad vi havde aftalt!

men så:

fik nogle hårde dask på kinderne og spyt i munden og i fjæset- turn around - doggy. øh ok ja - fik så nogle røvballetæsk - de er stadig røde...on your stomach - ja da... så klaskede hun videre på ballerne indtil hun tog pisken ned fra hylden. så fik jeg lige et par rap, og måtte fortælle hende at jeg ikke lige var til pisk i den forstand.

is ok!

Så smækkede hun sin dejlige, pænt store røv i fjæset på mig. Lick me! så både røv og fisse fik en tur.

I want to play with your ass. WTF? havde specifikt skrevet at jeg ikke var til det der numseroderi, men det tog hun oppefra og ned so to speak. På med gummihandsken og en finger op i  røveren, mens hun gav svensk. Var lige ved at komme - hun gjorde det perfekt - men det lykkedes ikke at komme - desværre

ikke hendes skyld.

til goden shower: der kom noget - men ikke meget. Tror hun havde glemt at fylde blæren kva ovenstående..

Men hun er sgu dejlig og helt med på beatet. Gik noget over tid, og var sgu lige ved at redde mig en P-bøde.

Husk:

der er IKKE 2 timers gratis parkering som det fremgår af annoncen. Husk Car Park eller andet..

men ellers gav hun den gas - alt godkendt -trods lidt o:)

Skrevet

tak for god anmeldelse!

Ja, jeg tror hun er noget impulsiv på godt og ondt. Jeg skrev også engang en beskrivelse af mine ønsker, men hun sagde den var for lang at læse, så jeg fortalte et resumé, som hun dog holdt sig nogenlunde til.

Men jeg synes hun holder et højt niveau og ikke som nogle østeuropæere og thai piger springer over hvor gærdet er lavest.

Og hendes priser er fine i forhold til hvad man får synes jeg. Kan kun anbefale hende. Dybe tungekys er med i hendes ydelser uden merpris f.eks.

Skrevet

Ja jeg har været fast besøgende i længere tid, men i denne uge skete der præcis det samme for mig som @Jespers69 beskriver - dog tager jeg altid 1 time - men præcis samme oplevelse og næsten identisk menu jeg fik serveret (minus Golden) på autopilot - Og samme forsøg på afslutning som ikke lykkedes på samme måde som det plejer.

Oplevelsen i denne uge harmonerer slet ikke med mine tidligere oplevelser hos Felina (som alle har været rigtig gode) så måske hun lige har en ‘off’ periode . Et genbesøg er i ihverfald ikke afskrevet, da en dårlig oplevelse ud af måske 20+ besøg ikke er så vigtigt.

Skrevet

Tror der er sket noget hos Felina. Det er heller ikke længere muligt at få en anden kvinde eller shemale med ind i rummet. Det har altid været muligt med en ‘surprise’.

Prøver at booke et besøg i morgen. Så må vi om hun vil fortælle noget. Skriver det selvfølgelig kun her hvis hun siger ok.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har også besøgt Felina 2 gange for et par år siden. Var meget tilfreds med hendes dominans. Den ene gang drak jeg hendes gyldne dråber og begge gange kom jeg i munden på hende, hvorefter hun gav mig det og bad mig sluge på kommando.

Fræk og absolut god service til en meget fair pris på 900 for ca 30 minutter.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.