Hop til indhold

PetitNyPrivat - Nogen der har besøgt?

Featured Replies

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg fik faktisk kontakt midt på dagen forleden uden problemer. Jeg blev dog lidt betænkelig ved adressen for afhentning som kan antyde at hun ikke gør det af lyst. Da jeg ankom stod der så to kvinder og ventede. Jeg var usikker på om det var hende, så holdt blot ind til siden - hun var orienteret om min bil. Men så forlod de begge stedet, og ingen respons på telefon. Jeg kørte igen ned uforrettet sag.

Nyt link

https://annoncelight.dk/showad/464419

Redigeret af Sokrates

Skrevet

Hun er ægte nok. Men hvis man ved hvad der ligger på Svendsgade, som hun tidligere har skrevet hvor man kan hente hende, så kender man nok også grunden til at hun tilbyder det hun gør. Hun er skam flink nok og slank. Billederne er af hende, men der er en grund til at de er taget lidt på afstand, for hun ser i hvert fald lidt ældre ud.

Skrevet
just27fun skrev, for 19 timer siden:

Hun er ægte nok. Men hvis man ved hvad der ligger på Svendsgade, som hun tidligere har skrevet hvor man kan hente hende, så kender man nok også grunden til at hun tilbyder det hun gør. Hun er skam flink nok og slank. Billederne er af hende, men der er en grund til at de er taget lidt på afstand, for hun ser i hvert fald lidt ældre ud.

Nu er jeg ikke kendt i Svendsgade. så hvad ligger deri Svendsgade?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.