Hop til indhold

Hvordan bloker man profiler hvor kontakt ikke ønskes

Featured Replies

Skrevet
  • Author
køb dansk skrev, for 32 minutter siden:

Du går til https://www.eroguide.dk/forum/ignore/ og udfylder feltet med "køb dansk" - bare et eksempel 🫢

Der står kun at det er ignorerer Hvordan blokerer man dem så man slipper helt for dem Gider ikke at bruge min tid på dårligt adfærd så Hvordan blokerer man dem der opfører sig træls

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 36 minutter siden:

Hvordan blokerer man dem der opfører sig træls

Det gør man ikke, man ignorerer dem eller tager til genmæle. Det andet hører til snefnug kulturen.

Hvis der er nogen der der truer, eller på nogen måde bryder sidens retningslinjer så rapporterer man det til admin så idioten kan ryge ud. Men hvis de er træls fordi du er uenig med dem… så mand dig lidt op 😊

Skrevet
McAllister skrev, for 56 minutter siden:

Det gør man ikke, man ignorerer dem eller tager til genmæle. Det andet hører til snefnug kulturen.

Hvis der er nogen der der truer, eller på nogen måde bryder sidens retningslinjer så rapporterer man det til admin så idioten kan ryge ud. Men hvis de er træls fordi du er uenig med dem… så mand dig lidt op 😊

Nej, kvind dig op.

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 1 time siden:

Der står kun at det er ignorerer Hvordan blokerer man dem så man slipper helt for dem Gider ikke at bruge min tid på dårligt adfærd så Hvordan blokerer man dem der opfører sig træls

Jeg er uden tvivl dén, du tænker på. Men branchen er altså langt mere nuanceret, end du umiddelbart begriber på nuværende tidspunkt. Og det dur bare ikke at komme ind med klaprende træsko på og mene, at man "har læst" sig til ....

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 4 timer siden:

Hvordan blokerer man dem der opfører sig træls

Jeg lader bare være med at læse dine indlæg og kommentarer, så er det problem løst 😀

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.