Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har længe haft Agnes i kikkerten, men hendes annoncer har altid været væk når skinkelynet har været i position. Forleden blev jeg begavet med en flot morgenerektion samt lidt tid for mig selv og så med glæde at hendes annoncer var oppe, så nu skulle det være.

Nem kommunikation over WhatsApp og et par timer senere blev jeg lukket ind af bagindgangen til et lidt tarveligt kælderværelse på Frederiksberg. Stedet er ikke super-diskret - Bagindgangen ligger i en baggård og naboer kan nemt se hvem der kommer og går. Tæt på en tog-station på F-ruten.

Hendes billeder må være nogle år gamle, fordi hun har lidt flere former nu. Stadig en flot pige, med en god, rund røv og store, bløde og berøringsvenlige bryster som må være muy bien til spansk, hvad jeg dog ikke fik prøvet denne gang.

Selve akten behøver jeg ikke at beskrive - Der skete ikke noget der ikke er sket før. Jeg endte med at fyre den af i munden på hende uden at skulle give en hånd med selv, hvad jeg ellers tit oplever.

Hun er meget kærlig og gavmild med kys og komplimenter. Hendes priser er rimelige, med kun megafransk og anal som ekstra-udgifter. Vi fik ikke snakket meget, men hendes engelsk er OK.

Alt i alt et godt GFE knald. En tur til? Det bliver det nok til før eller siden, men der er jo fame så mange lækre kællinger.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.