Hop til indhold

Chrome ? - eller virker Firefox, Edge bedre?

Featured Replies

Skrevet

Er det bare mig eller kører sitet ikke godt på Chrome ?

Ville i vælge Firefox eller Edge i stedet for :) ?

Skrevet

Jeg brugte i mange år Firefox, men så begyndte den at virke dårligt på visse hjemmesider, hvor Crome kørte fint, så nu har jeg skiftet over, og aktuelt på EG virker den fint.

Skrevet

firefox virker desværre langsommere og langsommere ingen anelse hvorfor den har virket rigtig godt i mange år, alternativ til de ellers nævnte er vivaldi norsk koncept den er hurtig men giver ikke altid gode resultater, google er som det plejer møg irriterende med tracking, edge burde hedde et hul i jorden nok den ringeste app efter IE umiddelbart er MS ved og grave sig et dybt hul de ikke kommer tilbage fra prøv det du har lyst der er sikkert mange alternativer der ikke er testet

Skrevet

Jeg bruger Duckduckgo som browser, og den virker ret godt, plus den har en "Burn"-funktion der sletter browserdata med det samme.

Men har oplevet at den ikke har alle features som chrome har i forhold til betalingslink osv.
Noget jeg også manglede ved Firefox.

Redigeret af ½angel

Skrevet
Naboen skrev, den 2.8.2026 at 13:27:

Er det bare mig eller kører sitet ikke godt på Chrome ?

Bruger Chrome på både mobil og iPad uden problemer.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.