Hop til indhold

Sunny i Hobro, massage og blowjob💦

Featured Replies

Skrevet

Jeg valgte at tage chancen med Sunny, selvom hun ikke har nogen anmeldelser. Det er pigen, man ser på billederne, hvilket kan bekræftes af de matchende tatoveringer.

Jeg vil tro, at hun er i 40'erne, og jeg synes, hun har en flot krop.

Jeg bestilte massage, BJ og CIM. Massagen var god, og blowjobbet var også rigtig godt. Hun er meget serviceminded og var helt med på både siddende og stående blowjob.

Da jeg var ved at være klar, bad jeg hende åbne munden og stikke tungen ud, hvilket var et frækt syn. Efter jeg kom i hendes mund fortsatte hun, hvilket gjorde oplevelsen endnu bedre.

Det var en rigtig god oplevelse efter et par mindre gode oplevelser med andre.

Kommer jeg igen? Helt sikkert. Næste gang skal jeg også prøve sex. Stor anbefaling.

https://annoncelight.dk/showad/464211

Skrevet
Denunge2001 skrev, for 12 timer siden:

Jeg valgte at tage chancen med Sunny, selvom hun ikke har nogen anmeldelser. Det er pigen, man ser på billederne, hvilket kan bekræftes af de matchende tatoveringer.

Jeg vil tro, at hun er i 40'erne, og jeg synes, hun har en flot krop.

Jeg bestilte massage, BJ og CIM. Massagen var god, og blowjobbet var også rigtig godt. Hun er meget serviceminded og var helt med på både siddende og stående blowjob.

Da jeg var ved at være klar, bad jeg hende åbne munden og stikke tungen ud, hvilket var et frækt syn. Efter jeg kom i hendes mund fortsatte hun, hvilket gjorde oplevelsen endnu bedre.

Det var en rigtig god oplevelse efter et par mindre gode oplevelser med andre.

Kommer jeg igen? Helt sikkert. Næste gang skal jeg også prøve sex. Stor anbefaling.

https://annoncelight.dk/showad/464211

er det inde midt i byen hvor de andre piger var?

hvor der er en bagindgang med med trappe og terrasse?

Skrevet
  • Author
NKT981 skrev, for 3 timer siden:

er det inde midt i byen hvor de andre piger var?

hvor der er en bagindgang med med trappe og terrasse?

Jeg ved ikke hvem de andre piger er, men de var hobro by. jeg kom ind af fordøren, men der var vidst også en bagdør

Skrevet
Denunge2001 skrev, den 2.8.2026 at 15:19:

hobro by

Jeg skrev og spurgte om det er i byen eller uden for. Hun skrev "out of town". Det er ikke for at få adressen nu, men jeg vil gerne vide om det er i Hobro by eller flere km uden for, da jeg ikke er i bil. Måske mener hun bare i udkanten af byen, fx i nærheden af sygehuset?

Skrevet
Lasse1111 skrev, for 15 minutter siden:

Jeg skrev og spurgte om det er i byen eller uden for. Hun skrev "out of town". Det er ikke for at få adressen nu, men jeg vil gerne vide om det er i Hobro by eller flere km uden for, da jeg ikke er i bil. Måske mener hun bare i udkanten af byen, fx i nærheden af sygehuset?

det er inde midt i byen et hus tæt på gågaden, hun kan næsten ingen engelsk så måske hun har misforstået.

Skrevet

Har også været en tur forbi hende bestilte 45 min FP, rigtig god message og sex med meget indlevelse og tunge kys

Dog lidt for meget tunge til min smag den blev stukket helt ned i halsen på mig, men ellers rigtig god oplevelse.

• 4 weeks later...
Skrevet
NKT981 skrev, den 9.8.2026 at 20:43:

Har også været en tur forbi hende bestilte 45 min FP, rigtig god message og sex med meget indlevelse og tunge kys

Dog lidt for meget tunge til min smag den blev stukket helt ned i halsen på mig, men ellers rigtig god oplevelse.

Lyder som en god oplevelse , tænker jeg vil prøve i morgen. Måske uden hvis muligt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.