Hop til indhold

Liderlig Amagerprincesse

Featured Replies

Skrevet

Jeg mener hun har været aktiv på to forskellige profiler de sidste tre måneder.

Skrevet

Jeg har mødt hende en gang via SD.

Hun er lidt for kraftig til mim smag desværre. Men fik det meget billigere end den pris hun annoncere med.

Redigeret af Yandex

Skrevet

Jeg undrer mig over hendes priser. Der må være sket en trykfejl, når blow er dyre ennd sex.
Det er nogle hampre priser. Jeg tror ikke kunderne står i kø.

Skrevet

Jeg synes det er en sørgelig omgang annoncer med udbydere her på det sidste. Det virker for mig som om der er en del, der har fuldstændigt tabt jordforbindelsen i forhold til hvad de udbyder kontra hvad de skal have for det.

2000 kr for en halv time ? Er det så med det hele eller bare 15 minutters snyd med tiden, hvor man ikke må røre, kysse, eller slikke, men bare skal behandles som en hæveautomat med boner?

Der burde vi spare pengene og måske bruge dem på noget bedre.

Skrevet
Havkatten skrev, for 7 timer siden:

Jeg undrer mig over hendes priser. Der må være sket en trykfejl, når blow er dyre ennd sex.
Det er nogle hampre priser. Jeg tror ikke kunderne står i kø.

Jeg undrer mig også. En hel del endda.

Tager man sex alene tager hun angiveligt 1.000 kr. for 30 min. Tager man BJ alene, koster det 1.500 kr. Tager man begge dele koster det "kun" 2.000 for de 30 min.

Da jeg aldrig tager under 60 min. hos nogen, ville det altså koste 4.000 kr.

Skrevet
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

Jeg undrer mig også. En hel del endda.

Tager man sex alene tager hun angiveligt 1.000 kr. for 30 min. Tager man BJ alene, koster det 1.500 kr. Tager man begge dele koster det "kun" 2.000 for de 30 min.

Da jeg aldrig tager under 60 min. hos nogen, ville det altså koste 4.000 kr.

PS. Jeg undrer mig også over, at der er anført fuld adresse. Det plejer jeg ikke at se ved "private" piger.

Skrevet
Borende X skrev, for 2 timer siden:

ville det altså koste 4.000 kr.

Det kan du få hende og veninde for, der står ingen tid men gætter på 30 min. Så dette er måske den bedste deal hos hende

Skrevet
Pigernesven skrev, for 15 timer siden:

Der er en ny annonce oprettet i dag.

Er hun reel?

Nu er den jo faktisk oprettet den 30/6 2026 og senest opdateret den 1/7 2026 ...

Skrevet
  • Author
Vendelboen skrev, for 1 time siden:

Nu er den jo faktisk oprettet den 30/6 2026 og senest opdateret den 1/7 2026 ...

Det er rigtig. I går var der også en anden aktiv med en ny oprettelsesdato 1.8. Den er nu væk.

Skrevet
Pigernesven skrev, for 10 minutter siden:

Det er rigtig. I går var der også en anden aktiv med en ny oprettelsesdato 1.8. Den er nu væk.

Læs mit skriv ovenfor

Skrevet
DenGladePek skrev, for 3 timer siden:

Hun siger blowjob er dyrere, fordi det er hende der skal gøre alt arbejdet.

Hun nyder altså ikke en god pik. Så véd man det.

Skrevet
Borende X skrev, den 2.8.2026 at 23:02:

Har du da besøgt hende siden du ved det

Skrevet
Borende X skrev, den 2.8.2026 at 23:02:

Jeg har endnu til gode at en GP lige afbryder seancen for at sige "Ja, det er sørme en lækker årgangspik du har der", som om det var en god cigar hun lige babbede på :')

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.