Hop til indhold

Arrangeret MMQ, MMMQ og lignende

Featured Replies

Skrevet

Ja som i jo nok har opdaget, så kan jeg godt lide pik 😇😄 og gerne flere så samme tid engang i mellem.

men i stedet for 1:1 eller gangbangs, tænker jeg at mange måske foretrækker noget midt i mellem. F.eks. 2-3 mænd om en kvinde i stedet.

jeg vil derfor prøve at arrangere sådan nogle setups hvis der er stemning for det.

Med så få deltagere er der dog nogle ekstra udfordringer. Bl.a. er man afhængig af 100% fremmøde ellers ryger set-up’et jo.

Der er også en leje der skal betales som ikke kan spredes ud på lige så mange deltagere, derfor vil prisen være lidt højere.

Jeg er derfor nysgerrig på om sådan et set up kunne have din interesse. Og ville du være villig til at forudbetale? Og betale lidt ekstra for en mere intim oplevelse?

Skrevet
  • Author
Swarley skrev, for 7 minutter siden:

Jeg kunne godt være frisk på et sådan setup🙂

Også at forudbetale og betale lidt ekstra?

Skrevet

Med dig i centrum er jeg interesseret.

Og ja til at forudbetale og har selvfølgelig forestående for at prisen kan være lidt højere.

Så håber jeg bare tidspunktet passer ind i min kalender.

Skrevet
Pink Peach skrev, for 20 minutter siden:

Også at forudbetale og betale lidt ekstra

Når det er dig, ville jeg ikke have noget i mod dette. Kender dig jo fra tidligere besøg

Skrevet
  • Author
Swarley skrev, Lige nu:

Når det er dig, ville jeg ikke have noget i mod dette. Kender dig jo fra tidligere besøg

Men hvis du nu ikke kendte personen 😄 men personen havde mange gode anmeldelser som mig 😄

det lyder i hvert fald til at der er stemning for det blandt folk jeg har mødt 😜 men det er jo altid lige det med at få kalendre til at gå op 😬🫣

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
Pink Peach skrev, Lige nu:

Men hvis du nu ikke kendte personen 😄 men personen havde mange gode anmeldelser som mig 😄

det lyder i hvert fald til at der søer stemning for det blandt folk jeg har mødt 😜 men det er jo altid lige det med at få kalendre til at gå op 😬🫣

Ja nu kender jeg jo ikke dig endnu 😘 men kender da de to andre herrer 😁

Så heller ikke noget problem for mig.

Skrevet
Pink Peach skrev, for 27 minutter siden:

Det er jo altid et tillids spørgsmål, men er personen som dig vel anmeldt tror jeg godt jeg ville turde forud betale.

Pink Peach skrev, for 30 minutter siden:

men det er jo altid lige det med at få kalendre til at gå op 😬🫣

Det er jo ikke altid lige nemt, men mon ikke man ville rykke lidt i kalenderen for et sådan arrangement😊😉

Skrevet

Jeg synes at du skulle melde følgende ud!

1.

Gangbang

Info om det.

Jeg har stedet, ca hvor.

2.

Dato for afholdelse

3.

Hvor længe varer et gangbang.

3.

Max antal mænd.

4.

Pris for deltagelse.

Forudbetalt inden dato.

5.

Aflyses ved under x antal tilmeldte.
Penge betales tilbage, hvis du aflyser.
Hvis mænd har betalt, de afmelder er pengene tabt.

6.

Tilmelding og betaling sker på tillid.
Vil du ikke det, så lad være med at tilmelde dig

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Absolut interessant

Absolut forståelse for ekstra pris når vi er færre

Absolut ok med forudbetalt på de angivne betingelser

Absolut ingen betænkeligheder ved forudbetaling når GPen er kendt, har gode anmeldelser, og selv er meget aktiv her på EG.

Skrevet
  • Author
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes at du skulle melde følgende ud!

1.

Gangbang

Info om det.

Jeg har stedet, ca hvor.

2.

Dato for afholdelse

3.

Hvor længe varer et gangbang.

3.

Max antal mænd.

4.

Pris for deltagelse.

Forudbetalt inden dato.

5.

Aflyses ved under x antal tilmeldte.
Penge betales tilbage, hvis du aflyser.
Hvis mænd har betalt, de afmelder er pengene tabt.

6.

Tilmelding og betaling sker på tillid.
Vil du ikke det, så lad være med at tilmelde dig

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Nu er jeg ikke ny i gamet, heller ikke med at arrangere. Så hvis det kommer et arrangement og søge opslag så kommer der selvfølgelig detaljer. Men nu søgte jeg afklaring på om der var stemning for det med de betingelser der ville være nødvendige.

Skrevet

Jeg vil også gerne dette. Kunne være skønt, hvis man kunne være 4 mand med dig og gerne i et par timer. 😉🤗 Jeg er også klar til forskud og en mer betaling.

Håber det kan lykkes en dag, hvor jeg kan 🤪

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.