Hop til indhold

Branchens “fald”

Featured Replies

Skrevet

@MandMassageTester nu har du lavet en masse undersøgelser uden at komme med noget konkret, for det første alt det du siger er jo intet nyt eller banebrydende, og hvis man bare se sig lidt om når man besøger pigerne, hører hvad de siger mellem linjerne. Så kan det vil ikke komme som et chok for dig hvilken forhold de udenlandske piger er her under og arbejder på. De fleste kender jo en pige eller 2 eller flere som de er lidt mere fortrolige med. Og hvis de høre lidt efter hvad hun/de med en form for skepsis for hun bare fortæller dig hvad du vil høre.

Jeg har undersøgt lidt. Og spurgte nogle af de piger hvad de betaler for en måneds tour de Danmark. De er udgifter for mellem 50-70000 kr. på sådan en måned. Og det dækker over husleje beskyttelse/arbejdsro penge. Annoncer flybilletter mad mm. Og hvis de skal have et vellykket ophold. Så skal de have et sted mellem 100-130 kunder igennem. Hvilken svare til 3-5 kunder om dagen i gennemsnit da der normalt også er en kvindelig cyklus de skal igennem på 3-5 dage.

• Svar 108
  • Visninger 6.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Refresh
    Refresh

Jeg har kun fulgt branchen i 7-8 år, men føler ikke den store ændring... Man har hele tiden skulle være påpasselig og bruge sin fornuft og der har løbende være sager med direkte afpresning. Eneste ænd

• enjoyvinter
    enjoyvinter

det sker bestemt, man kunne overveje om det ville give mening med en Inkubationsperiode for nye medlemmer, fx noget med fint at kunne kommentere på andres indlæg fra dag #1, men ikke selv kunne oprett

• SweettieDK
    SweettieDK

Som gp oplever jeg det heller ikke hverken værre eller bedre. Den eneste grund jeg har færre afbrændere er evnen til at gennemskue de fleste. Og mindre behov for at tage chancen med nye. Men når man

Skrevet

Intet kommer som et chok for mig.

Jeg påpeger blot en branche med store problemer og skrupelløse bagmænd.

Og afpresning er bare blevet en del af branchen, både af pigerne og kunderne.

Skrevet
Gøgleren skrev, den 25.9.2026 at 13:34:

Normale GP’er så dem vi andre besøger er ikke normale ? Eller hvordan skal det forstås?

Søg og du skal finde ... prøv at læse sætnnigen til ende: og nej, jeg besøger ikke rumænere, sigøjnere etc. til aftaler på 15 min for 300 kr.

Gøgleren skrev, den 25.9.2026 at 13:34:

Kan du med 100 % sikkerhed sige hvad ?

Prøv nu at spendere 2 min på at læse .... Reference til @MandMassageTester udsagn: "... netop for at undgå at besøge en pige, som har skumle bagmænd - hvilket nok 90% af pigerne har." - de piger jeg besøger har ikke bagmænd, hvilket jeg både fra dialog med dem, og det forhold at jeg ved selvsyn kan se at de styrer deres egen telefon.

Skrevet
Gøgleren skrev, den 26.9.2026 at 09:23:

nu har du lavet en masse undersøgelser uden at komme med noget konkret

Tak, smukt formuleret.😊

Skrevet
MissMelanie skrev, den 30.7.2026 at 19:05:

Jeg tror, vi alle ønsker en branche, hvor ærlighed og troværdighed betyder mere end hurtige penge.

Citatet erfra trådens start, som handlede om branchens troværdighed.

Ja, det ønsker vi vel... men så kan vi jo også gøre noget for det - altså ved selv at opføre os derefter og holde sig til den del af branchen, der virker troværdig. Det mener jeg godt, man kan😇

Dog må man ikke have urimelige forventninger, men det er der jo ikke noget nyt i. Det har altid været et godt råd ikke at spørge om en dames alder, eller vægt for den sags skyld😅

MandMassageTester skrev, den 24.9.2026 at 18:08:

Branchen bliver roligt og sikkert overtaget af kyniske bagmænd, som opererer både i Sverige og Danmark, og med tråde til Østeuropa.

Jeg vil gå med til, at de er kommet mere ind i branchen, eller at det måske er andre bagmænd end for 20 år siden.

Men er det blevet værre?

Er det ikke bare en del af branchen, som man kan holde sig fra - eller lade dem gå til, som synes, det er helt fint 🤑

Skrevet

Jeg synes det er svært i den her branche at være kunde nogle gange.

Jeg undersøger pigerne det bedste jeg kan, for så at nogle gange blive skuffet og må vende om igen. Både på grund af misvisende billeder, og at de næsten ikke kan kommunikere så man kan forstå hinanden.

Det er en vigtig faktor synes jeg.

Måske man skulle se i andre retninger…

Skrevet
enjoyvinter skrev, den 27.9.2026 at 14:40:

Søg og du skal finde ... prøv at læse sætnnigen til ende: og nej, jeg besøger ikke rumænere, sigøjnere etc. til aftaler på 15 min for 300 kr.

Prøv nu at spendere 2 min på at læse .... Reference til @MandMassageTester udsagn: "... netop for at undgå at besøge en pige, som har skumle bagmænd - hvilket nok 90% af pigerne har." - de piger jeg besøger har ikke bagmænd, hvilket jeg både fra dialog med dem, og det forhold at jeg ved selvsyn kan se at de styrer deres egen telefon.

Du er for naiv at tro på pigernes udsagn.

De er mere presset end de tør stå frem, selv over for betroede kunder.

Skrevet
MandMassageTester skrev, for 1 time siden:

De er mere presset end de tør stå frem, selv over for betroede kunder.

Tja…..

Det er jo også meget, meget let at sige😂😝

Skrevet
Slowman skrev, for 22 minutter siden:

Tja…..

Det er jo også meget, meget let at sige😂😝

Og du synes det er mega sjovt, hmm ja ok vildt nok indstilling til det.

Skrevet
Gøgleren skrev, Lige nu:

Nej, jeg synes der er sjovt at komme med et helt udokumenteret udsagn, nærmest som om det er sandheden, hvor virkeligheden er at det er er gæt, en spekulation eller en formodning.

Jeg synes man bør være ret forsigtig med at sætte procenter på hvor mange GP’er der styres af skumle bagmænd uden grundig dokumentation.

Skrevet
MandMassageTester skrev, for 1 time siden:

Hvordan kan du levere en så udokumenteret udtalelse ? ... har du lavet en troværdig research som du kan dele med os ?

... udover at snakke med dem (både danske og andre nationaliteter) om løst og fast, har jeg ved selvsyn set dem håndtere deres telefon på egen hånd, der ingen skumle persontyper ved ankomsten til deres lejligheder eller en mutter de afleverer penge til.

Så kunne du ikke prøve at være noget mere konkret og mindre fyldt med varm luft, og så præcisere hvad du mener med skumle bagmænd ?

Skrevet
Slowman skrev, for 3 minutter siden:

Jeg synes man bør være ret forsigtig med at sætte procenter på hvor mange GP’er der styres af skumle bagmænd uden grundig dokumentation.

Det har du ret i men har man begået sig i miljøet i nogle år. Så kan man udmærket se et mønster, og det er det samme og det samme, og hvis man bare har lidt sund fornuft, så kan man godt ligge 2 og 2 sammen hvordan det forgår, og det er stort set alle de udenlandske piger. Tror du rockerne ikke vil have del i de store mængder sorte penge ?

Se på deres husleje 800-1200 kroner for et lille værelse i en kælder eller et gammelt hus. Om dagen.

tjek mit tidligere skriv.

Skrevet
Gøgleren skrev, for 5 minutter siden:

Jeg må holde med @Slowman her, det er sq da lidt "sjovt" at @MandMassageTester kaster om sig med et væld af fuldstændig udokumenterede påstande om at stort set hele branchen er styret af "kyniske skruppelløse bagmænd" som med skjulte kameraer med indbygget ansigtsgenkendelse filmer kunderne og sælger optagelserne til udlandet for store beløb.
De ved hvem alle kunderne er, da de har optaget nummerplader, gemt tlf numre osv. De bagmænd han fortæller om, og deres metoder, får jo næsten CIA til at ligne en flok 12-årige spejderdrenge 🤣

Skrevet
Den erfarne skrev, for 1 minut siden:

Jeg må holde med @Slowman her, det er sq da lidt "sjovt" at @MandMassageTester kaster om sig med et væld af fuldstændig udokumenterede påstande om at stort set hele branchen er styret af "kyniske skruppelløse bagmænd" som med skjulte kameraer med indbygget ansigtsgenkendelse filmer kunderne og sælger optagelserne til udlandet for store beløb.
De ved hvem alle kunderne er, da de har optaget nummerplader, gemt tlf numre osv. De bagmænd han fortæller om, og deres metoder, får jo næsten CIA til at ligne en flok 12-årige spejderdrenge 🤣

Lige det med overvågning ved jeg ikke hvor han har fra. så det giver ingen mening enig.

Så heller ikke det jeg slå på. Men de andre aspekter i dette indlæg

Skrevet

@Gøgleren der er masser af forhold omkring pigerne og prostitution man kan stille spørgsmål ved, men derfra og så til at konkludere at 90% af pigerne styres af skumle bagmænd er alt for unuanceret.

Hvad bør et værelse med adgang til bad, tekøkken og måske “pauserum” til sexsalg koste? Jeg hat lejet hotelværelser en halv dag til 500 kr - er det dyrt? Er det en risiko for udlejer? Ville du selv udleje det billigere? Jeg tænker der er danske, selvstændige piger der giver 1000 kr (og sikkert også mere) for et hotelværelse.

Men igen. Dokumentation, dokumentation, dokumentation. Ellers må man udtale sig lidt mere forsigtigt, synes jeg.

Jeg synes at @MandMassageTester mere har gang i en skræmmekampagne end noget der hjælper kunder og branche

Redigeret af Slowman

Skrevet
Gøgleren skrev, for 5 minutter siden:

Se på deres husleje 800-1200 kroner for et lille værelse i en kælder eller et gammelt hus. Om dagen.

bare husk at der er det samme som en airbnb ikke-luksus-lejlighed koster i KBH området pr døgn - altså same same. Jeg argumenterer ikke mod dine præsenterede udregninger, ser faktisk fornuftige ud i min optik. Min poiente er blot at skal man arbejde i KBH og leje en bolig for en kortere periode (3-4 uger) til formålet så uagtet din nationalitet eller fagprofil så koster det bare 1000 - 1200 kr / døgn i leje uagtet hvem der er udlejer af lejemålet

Redigeret af enjoyvinter

Skrevet
Slowman skrev, for 1 minut siden:

Hvad bør et værelse med adgang til bad, tekøkken og måske “pauserum” til sexsalg koste? Jeg hat lejet hotelværelser en halv dag til 500 kr - er det dyrt? Er det en risiko for udlejer? Ville du selv udleje det billigere? Jeg tænker der er danske, selvstændige piger der giver 1000 kr for et hotelværelse.

Nu er det faktisk en lovgivning omkring hvor meget man må tage i husleje. Bare lige for at slå det fast tager man over markedsprisen er det faktisk ulovligt. Og de gør det jo kun for at skumme fløden og de betaler jo heller ikke skat af det lige som et hotel eller lignende

Skrevet
enjoyvinter skrev, for 1 minut siden:

bare husk at der er det samme som en airbnb ikke-luksus-lejlighed koster i KBH området pr døgn - altså same same. Jeg argumenterer ikke mod dine præsenterede udregninger, ser faktisk fornuftige ud i min optik. Min poiente er blot at skal man arbejde i KBH og leje en bolig for en kortere periode (3-4 uger) til formålet så uagtet din nationalitet eller fagprofil så koster det bare 1000 - 1200 kr / døgn i leje.

Hvis du lejer en lejlighed til 1200 kr. i kbh. Så har du hele lejligheden og skal ikke dele den med 3 andre piger.

Skrevet

@enjoyvinter eksempel jeg køber gammelt hus til 1 mil ude på landet.

Installere 3 piger til 1000 kr. om dagen. Det giver 90000 kr. hver måned der bliver betalt med sorte penge. Er det ok jeg synes ikke. Det er udnyttelse og langt over markedsprisen for et værelse med bad.

Skrevet
MandMassageTester skrev, den 27.9.2026 at 14:01:

Intet kommer som et chok for mig.

Jeg påpeger blot en branche med store problemer og skrupelløse bagmænd.

Og afpresning er bare blevet en del af branchen, både af pigerne og kunderne.

Et andet reelt problem er vel også sexkøbere, der gladeligt betaler 1200 for 1 time med en purung pige og har en forventning om at alle åbninger er tilgængelige og at hun sluger alt hvad hun bliver præsenteret for, og I øvrigt smiler mens hun gør det. (Sat på spidsen)

Så ansvaret ligger bestemt ikke KUN hos bagmænd, skrupelløse eller ej.

Hvis der er købere, så er der nogen der vil sælge..... punktum

Skrevet
Gøgleren skrev, for 2 minutter siden:

Hvis du lejer en lejlighed til 1200 kr. i kbh. Så har du hele lejligheden og skal ikke dele den med 3 andre piger.

Gøgleren skrev, for 2 minutter siden:

Er det ok jeg synes ikke. Det er udnyttelse og langt over markedsprisen for et værelse med bad.

Ok, jeg tror simpelthen vi besøger forskellige typer af GP'er ...

Af de GP'er jeg har besøgt det seneste år ( ca en 15 stk. så vidt jeg kan tælle) er de eneste steder hvor jeg har oplevet flere GP'er på samme adresse ved 2x Thai klinikker (hvilke var fint indrettede og ikke det crap du beskriver) og 1x helt ny lejlighed ved fields - alle andre har arbejdet solo i egen, lejet bolig eller hotel - noget i bedre kvalitet end andet, men ikke den "rotterede" du beskriver.

Så jeg kan ikke rigtig kommentere på dit præsenterede eksempel:

Gøgleren skrev, for 12 minutter siden:

Installere 3 piger til 1000 kr. om dagen. Det giver 90000 kr. hver måned der bliver betalt med sorte penge.

Redigeret af enjoyvinter

Skrevet
Gøgleren skrev, for 14 minutter siden:

Installere 3 piger til 1000 kr. om dagen. Det giver 90000 kr. hver måned der bliver betalt med sorte penge. Er det ok jeg synes ikke. Det er udnyttelse og langt over markedsprisen for et værelse med bad.

En grov forenkling. Der kvalificerer ikke debatten.

Der er sikkert ikke fuldt belagt. Det er ulovligt, du risikerer at få konfiskeret fortjeneste og få en bøde oveni. Der er helt sikkert en række driftsomkostninger og du risikere sure naboer der efter en måned stopper forretningen og du står med et tab …..

Der er klart at når man bevæger sig i kriminelt miljø, bliver alting dyrere pga den åbenlyse risiko. Det ville formentlig være lovligt at 6 GP’er køber sådan et hus og deles om at køre forretning derfra. Men kan de blive enige, er det stabilt, der skal revisor på og betales skat….

Skrevet
Slowman skrev, for 7 minutter siden:

En grov forenkling. Der kvalificerer ikke debatten

Jo for jeg har mange eksempler på steder hvor det er et gammelt hus lejlighed eller kælder.

Og jeg har konkrete steder og eksempler så det kvalificerer 100 % diskussionen.

Og nu er du ikke fra Sjælland så giver ingen mening for dig jeg nævner steder og det vil jeg heller ikke i åben forum. Af hensyn til pigerne

Skrevet
enjoyvinter skrev, for 17 minutter siden:

Ok, jeg tror simpelthen vi besøger forskellige typer af GP'er ...

Ja og nej. Har besøgt mange i gennem årene i kældre gamle huse og nedlagte kontor bygninger derfor jeg kender det. Men jeg er også blevet klogere (ældre)

Og mine besøg har også ændret sig til de steder du taler om.

Skrevet
Gøgleren skrev, 1 time siden:

Det har du ret i men har man begået sig i miljøet i nogle år. Så kan man udmærket se et mønster, og det er det samme og det samme, og hvis man bare har lidt sund fornuft, så kan man godt ligge 2 og 2 sammen hvordan det forgår, og det er stort set alle de udenlandske piger. Tror du rockerne ikke vil have del i de store mængder sorte penge ?

tjek mit tidligere skriv.

Hvad tror du de danske piger betaler for en vagt på de danske bordeller? Altså ikke om dagen, men for en vagt på 6-7-8 timer?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.