Hop til indhold

Branchens “fald”

Featured Replies

Skrevet

@MandMassageTester nu har du lavet en masse undersøgelser uden at komme med noget konkret, for det første alt det du siger er jo intet nyt eller banebrydende, og hvis man bare se sig lidt om når man besøger pigerne, hører hvad de siger mellem linjerne. Så kan det vil ikke komme som et chok for dig hvilken forhold de udenlandske piger er her under og arbejder på. De fleste kender jo en pige eller 2 eller flere som de er lidt mere fortrolige med. Og hvis de høre lidt efter hvad hun/de med en form for skepsis for hun bare fortæller dig hvad du vil høre.

Jeg har undersøgt lidt. Og spurgte nogle af de piger hvad de betaler for en måneds tour de Danmark. De er udgifter for mellem 50-70000 kr. på sådan en måned. Og det dækker over husleje beskyttelse/arbejdsro penge. Annoncer flybilletter mad mm. Og hvis de skal have et vellykket ophold. Så skal de have et sted mellem 100-130 kunder igennem. Hvilken svare til 3-5 kunder om dagen i gennemsnit da der normalt også er en kvindelig cyklus de skal igennem på 3-5 dage.

• Svar 75
  • Visninger 5.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Refresh
    Refresh

Jeg har kun fulgt branchen i 7-8 år, men føler ikke den store ændring... Man har hele tiden skulle være påpasselig og bruge sin fornuft og der har løbende være sager med direkte afpresning. Eneste ænd

• enjoyvinter
    enjoyvinter

det sker bestemt, man kunne overveje om det ville give mening med en Inkubationsperiode for nye medlemmer, fx noget med fint at kunne kommentere på andres indlæg fra dag #1, men ikke selv kunne oprett

• SweettieDK
    SweettieDK

Som gp oplever jeg det heller ikke hverken værre eller bedre. Den eneste grund jeg har færre afbrændere er evnen til at gennemskue de fleste. Og mindre behov for at tage chancen med nye. Men når man

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.