Hop til indhold

Branchens “fald”

Featured Replies

Skrevet
  • Author
kortogkontant2 skrev, for 9 timer siden:

Der hvor troværdigheden forsvinder, er hverken de redigerede billeder, falske billeder, eller alderen.
Men derimod, den lovede service der pludselig forsvinder, efter pengene bytter hænder. Jeg har besøgt en hel del kvinder gennem de sidste 3-4 års tid, og det er bare blevet værre med det hustleri, hvor der bliver sagt ja, til en specifik service der ønskes, men som ikke bliver opfyldt.
Jeg besøger sjældent ny kvinder, men holder mig til dem, der kender mig og mine behov. Vil heller tage en håndtrold, hvis ikke de er i landet eller ledige.

Jeg er faktisk ked af at høre, at du oplever den udvikling. Jeg er selv dansk GP, og jeg kan godt genkende noget af det, du beskriver, hvilket jeg synes er rigtig ærgerligt. For mig har tillid, ærlighed og at levere den service, man faktisk har sagt ja til, altid været en vigtig del af det. Det er synd, hvis den slags bliver mere og mere almindeligt, for det går i sidste ende ud over både kunderne og de kvinder, der faktisk tager deres arbejde seriøst.

• Svar 51
  • Visninger 4.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Anna - fræk og sexet
    Anna - fræk og sexet

Sådan anmeldelser lugter langt væk af, at pigen selv har lavet den. En anden ting, man som mand bør være opmærksom på er, hvis der også kun er den ene anmeldelse, og den ydermere er flere år gammel,

• Refresh
    Refresh

Jeg har kun fulgt branchen i 7-8 år, men føler ikke den store ændring... Man har hele tiden skulle være påpasselig og bruge sin fornuft og der har løbende være sager med direkte afpresning. Eneste ænd

• enjoyvinter
    enjoyvinter

det sker bestemt, man kunne overveje om det ville give mening med en Inkubationsperiode for nye medlemmer, fx noget med fint at kunne kommentere på andres indlæg fra dag #1, men ikke selv kunne oprett

Skrevet

@MissMelanie

Jeg er gået fra rigtig mange steder, med en følelse af, at blive taget ved næsen for vildt. Og jeg er endda rigtig god til at forklare, hvad det er jeg ønsker. Det er en hård service, men jeg betaler også det ekstra for det, og lader kvinden vurdere om det er noget hun kan være med til eller ej.

Så ja, jeg håber, at dem der lover, men ikke leverer, med tiden ser en mindre kundestrøm, og at de måske skal se indad og respektere kundernes penge og tid... Og følelser.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.