Hop til indhold

Viktoria i Flensburg

Featured Replies

Skrevet

I dag skulle jeg en tur over grænsen og ville så se, om jeg kunne finde lidt hygge i Flensborg.

Jeg var for et års tid siden sammen med Lola, hvilket havde været en supergod oplevelse. Jeg har jo lidt haft håbet, at hun ville være i Flensborg næste gang jeg var på disse kanter. Det var hun ikke helt, men derimod i Leck, som ligger en halv times tid mod vest. Jeg kunne vel køre den omvej, tænkte jeg. Men desværre tilbyder hun ikke længere kys. Det har hun ikke gjort i 16 måneder påstod hun. Det passer nu ikke helt for jeg mødtes med hende for 13 måneder siden, hvor hun kyssede ganske dejligt og ganske meget.

Så måtte jeg jo kigge andre steder hen. Skrev til nogen stykker, men de tilbød ikke altid lige det, jeg gerne ville have. Og for første gang har jeg oplevet hernede, at der var nogen, der ikke kommunikerede på engelsk. De ville kun på tysk, og helt ærligt er mit skoletysk noget rustent. Så dem sprang jeg over, da jeg helst vil kunne tale med glædespigen sådan nogenlunde.

Valget faldt på en ung skønhed, Viktoria på 24 år med store siliconebryster.

Kommunikationen var nem og uproblematisk, og vi fik aftalt et tidspunkt lidt senere.

Heldigvis var jeg i god tid, for der er noget vejarbejde i området, så nogle veje er spærret. Så jeg endte måske med at parkere lidt for langt væk, fordi jeg ikke lige kender byen. Så en frisk gåtur i sommervarmen og jeg ankom til stedet rettidigt.

Man kommer nemt og ubemærket ind i huset på Finkenstraße og jeg ringede på den rigtige dørklokken. Kort efter blev døren åbnet af Viktoria.

Absolut samme kvinde som på billederne. Brysterne virker dog ikke helt så store i virkelighed som på billederne.

Resten vil jeg ikke komme så meget ind på. Jeg fik tøjet af hende og nød hendes lækre unge krop. Lidt slik, lidt blow, ridetur, missionær, ridetur og missionær, og så kom jeg.

Der var simpelthen alt for varmt i dag til at dyrke sex. Jeg må erkende, at jeg valgte at afslutte lidt hurtigere end hvad jeg ellers ville have gjort. Så hellere blive færdig i en fart end at skulle udfolde sig fysisk i endnu 10-15 minutter.

Alt i alt en god oplevelse.

Viktoria var smuk og lækker. Lækker krop og et par dejlige siliconebryster. Selvom jeg også godt kan lide naturlige bryster, så er der nu også noget dejligt ved siliconebryster. Jeg kan ikke rigtig lide tatoveringer. Jeg synes, at tatoveringer ødelægger en smuk kvindekrop. Og desværre havde Viktoria en del tatoveringer. Det kan man nu godt abstrahere fra, når hun sidder oven på og ridder min pik. Også lidt for meget filler i læberne. Sexen var også fin. Til gengæld var kyssene lidt for overfladiske og få, når jeg nu havde betalt ekstra for kys.

Der var ingen aircondition i lokalet, så det var lidt for varmt og indelukket. Der er ingen tvivl om, at en lavere temperatur i lokalet ville have gjort oplevelsen bedre, men jeg tænker, at det er svært at finde en glædespige med et lokale med aircondition. Men sådan er det en varm sommerdag. Men varmen betød, at jeg gjorde mig færdig hurtigere end normalt, og jeg sagde vel nærmest farvel til hende efter ca. 30 minutter, og jeg havde betalt for en time.

Det var også lige et minus til hende, at hun vælger at tage en opkald, mens jeg ligger og slikker hende. Men da sexen kom rigtigt i gang fik telefonen heldigvis lov at ligge, selvom den indimellem oplyste om "Whatsapp message incoming" eller noget i den dur.

Men et fint besøg, og Vikatoria kan anbefales.

https://sexnord.net/profile/789452/viktoria

Skrevet
  • Author
Havkatten skrev, for 2 minutter siden:

Hold da op en dejlig babsepige. Hvad måtte du af med?

Vist det normale hernede. 150 for en time og 20 for kys.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.