Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har aldrig mødt nogen igennem snap, men holdt kontakt der med nogle jeg har mødt på sugardaters
Generelt skal man passe på sig selv og hvem man møder der . Det kan være fake eller ulovlige grupper man møder og siden er problematisk

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/25-aarig-tiltalt-sextortion-mod-43-piger-paa-snapchat-og-tiktok

https://politiken.dk/danmark/art10914655/Karoline-Sophie-og-Julies-match-med-den-samme-fyr-endte-med-en-retssag

og det er ikke en anklage imod jer her. Men man skal være opmærksom også på selv at blive afpresset.

Skrevet

Min storebror begyndte at bruge Snapchat og Tinder, lige da de blev lanceret i Danmark. En gang faldt han for et scam med en, der sagde hun var mindreårig, og de truede med at anklage ham for pædofili. Han gjorde intet med hende – han tog bare hjem. På Snap stod hun som 18 år.

Skrevet

Det virker lidt som om mange af jer ikke kender forskellen på en sugar babe og en luder..

En luder er på timebasis en sugar babe er en relation..

Sagt med meget korte ord

Redigeret af en hyggelig veninde

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 41 minutter siden:

Det virker lidt som om mange af jer ikke kender forskellen på en sugar babe og en luder..

En luder er på timebasis en sugar babe er en relation..

Sagt med meget korte ord

Min erfaring er at der i praksis ikke er den store forskel, de fleste “sugarbabes” sælger seksuelle ydelser, forskellen er bare at de ikke opererer i kvarte halve hele timer men “dates”.

Skrevet
JantelovensSøn skrev, for 1 time siden:

Min storebror begyndte at bruge Snapchat og Tinder, lige da de blev lanceret i Danmark. En gang faldt han for et scam med en, der sagde hun var mindreårig, og de truede med at anklage ham for pædofili. Han gjorde intet med hende – han tog bare hjem. På Snap stod hun som 18 år.

Ja det er ikke rart at opdage , man har gjort noget ulovligt og have det dårligt med det når man opdager det. Har møde en 15 årig og en 17 årig på sugardaters. som fortalte historier om at de skulle hentes fordi de ikke kunne låne bil o m a for at dække over det

Redigeret af herrens

Skrevet

Jeg har mødt en via snap. Skøn kvinde, som jeg har set flere gange - faktisk så mange gange, at vi nu er i et regulært forhold. Så jo, på snap kan man godt finde dem - og hende her havde ikke en gang skrevet noget om sugar eller andet. Jeg spurgte hende lige ud om hun søgte en daddy 🫣 hun sagde ja, og vi havde en dejlig aften sammen. Vi fortsatte med at skrive sammen, og aftalte et møde mere. Ved vores 3. møde glemte hun at tage imod pengene. Og ved 4. møde lå vi længe og snakkede bagefter om os selv, familie, venner, baggrund osv. Vi fandt ud af, at vi faktisk passede godt sammen. Så her to år efter kalder vi hinanden kærester

Vi er dog helt enige om, at vi ikke fortæller nogen hvordan vi i virkeligheden mødtes...

Skrevet
MrPilot skrev, den 4.8.2026 at 23:43:

Jeg har mødt en via snap. Skøn kvinde, som jeg har set flere gange - faktisk så mange gange, at vi nu er i et regulært forhold. Så jo, på snap kan man godt finde dem - og hende her havde ikke en gang skrevet noget om sugar eller andet. Jeg spurgte hende lige ud om hun søgte en daddy 🫣 hun sagde ja, og vi havde en dejlig aften sammen. Vi fortsatte med at skrive sammen, og aftalte et møde mere. Ved vores 3. møde glemte hun at tage imod pengene. Og ved 4. møde lå vi længe og snakkede bagefter om os selv, familie, venner, baggrund osv. Vi fandt ud af, at vi faktisk passede godt sammen. Så her to år efter kalder vi hinanden kærester

Vi er dog helt enige om, at vi ikke fortæller nogen hvordan vi i virkeligheden mødtes...

Hvordan har fremgangsmåden været? Har du søgt på noget bestemt også bare skrevet en besked eller

Skrevet

Det er et spørgsmål med tusinde svar. Særligt fordi det er så forskelligt hvilket type forhold eller relation der kan opbygges. Jeg har betalt alt fra 1500 til 15000

Skrevet
Birdie_Byte skrev, for 15 timer siden:

Hvordan har fremgangsmåden været? Har du søgt på noget bestemt også bare skrevet en besked eller

Jeg skrev bare en besked (Hejsa 😊 Søger du en daddy?). Heldigvis sagde hun ja 😊

Vi startede forholdet med sugar, men nu er det et fast forhold.

Skrevet
Hering skrev, for 10 timer siden:

Det er et spørgsmål med tusinde svar. Særligt fordi det er så forskelligt hvilket type forhold eller relation der kan opbygges. Jeg har betalt alt fra 1500 til 15000

næ det er ikke et svar det er yderpunktet, jeg har betalt fra 400 til 4000 , men ingen af dem var almindelige aftaler.
Priserne er imellem 1500 og 3000 pt .

Skrevet

For sex møder har jeg betalt alt fra 0 - 20.000

Normalt for et “spontant kort møde” (sex møde på 30min til 2 timer) er 1000-5000 afhængig af kondom osv.

Skrevet
Tamerlan skrev, for 43 minutter siden:

I dag koster en standardtime med de fleste almindelige piger omkring 1.500-2.200 CZK. Mere attraktive eller eftertragtede piger tager ofte 2.000-2.500 CZK, mens piger i premiumklassen kan koste 3.000-4.000 CZK eller mere.

ehh det er sugardating i danmark tror ikke de tager imod czk og slet ikke 3000 , kom ind i kampen. du får ikke noget for 750 til 1200 kr

Redigeret af herrens

Skrevet
donchris skrev, for 15 timer siden:

For sex møder har jeg betalt alt fra 0 - 20.000

Det lyder som en dummebøde ?

Skrevet
herrens skrev, for 1 time siden:

du får ikke noget for 750 til 1200

Forkert - man kan godt få narrefisse til den pris )

Skrevet
Hhansen skrev, for 16 timer siden:

I kan finde ind på Sugardaters.com. Der fandt jeg en for et par måneder siden, der gav mig bj for 1500kr :)

Hvor heldig kan man da også være 😀 har fundet en der inde som jeg knepper hver anden uge for 700

Skrevet
Smedesvenden skrev, den 12.8.2026 at 08:17:

Hvor heldig kan man da også være 😀 har fundet en der inde som jeg knepper hver anden uge for 700

Er det lige eller ulige uger? Kan jeg låne hende den anden uge? Jeg giver gerne 800 )

Skrevet
NysgerrigNy skrev, for 6 timer siden:

Er det lige eller ulige uger? Kan jeg låne hende den anden uge? Jeg giver gerne 800 )

Hvorfor dog ikke selv finde en du gerne vil være sammen med ? Det er vel det SD går ud på ? Der er dæleme muligheder nok derinde , mange er nærmest desperate for at finde en . Må man spørge om det er pga af dovenskab at du ikke bare finder en derinde selv eller hva ?

Skrevet
Smedesvenden skrev, for 6 timer siden:

Må man spørge om det er pga af dovenskab at du ikke bare finder en derinde selv eller hva ?

Mon ikke det mest af alt var ment som en joke? 😉

Skrevet
TheVoice skrev, den 31.7.2026 at 16:17:

Jeg bliver squ lidt rundforvirret over hvad der skrives i denne tråd

Jeg troede egentligt at et besøg hos en sd eller af en sd ikke var tidsbestemt (altså en time, eller 1½ , 2 osv som ved almindelig købesex)

Hvis et besøg ikke et tidsbestemt, så lyder det da som en "dårlig forretning" for pigerne et besøg typisk koster 1000- 2.000 kr.

Umiddelbart burde det vel være en højere pris end 1000-2000 og tilgengæld et længere varende besøg

Det er egentlig lidt sjovt at du har så firkantet en idé om sugardating. Der findes lige så mange versioner af en sugardate, som der findes sugardaters. Det er jo noget man aftaler i den dialog man har inden mødet. Og det er vel kun en dårlig forretning hvis du har været et nederen selskab i den tid du har brugt med sugarbaben, har hun hygget sig, så er pengene jo bare en lækker bonus.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.