holstebronx 7415 Skrevet 31. Maj, 2014 Turtles fan? Hvem var så favoritten. Jeg var Leonardo fan. 2 sværd er for cool. Så her til sommer så står Nikita ved den lokale biograf og siger: "En enkelt billet til den nye turtles film kl. 16.45, Tak" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 31. Maj, 2014 Turtles fan? Hvem var så favoritten. Jeg var Leonardo fan. 2 sværd er for cool. Åh, jeg fantaserede om at blive gift med Leonardo! Ja, det er en skildpadde... I know! Men når vi sprang op af de gamle metal skraldespande (kloakdæksler ik' ) så var jeg altid Michelangelo med hans seje nunchakus. Ved så ikke helt, om jeg står ved bio'en, Holstebronx... Jeg er sgu ved at være vokset fra det. :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 31. Maj, 2014 Åh, jeg fantaserede om at blive gift med Leonardo! Ja, det er en skildpadde... I know! Men når vi sprang op af de gamle metal skraldespande (kloakdæksler ik' ) så var jeg altid Michelangelo med hans seje nunchakus. Ved så ikke helt, om jeg står ved bio'en, Holstebronx... Jeg er sgu ved at være vokset fra det. Jeg tror at grafikken er lidt bedre nu til dags, så.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 31. Maj, 2014 Åh, jeg fantaserede om at blive gift med Leonardo! Ja, det er en skildpadde... I know! Men når vi sprang op af de gamle metal skraldespande (kloakdæksler ik' ) så var jeg altid Michelangelo med hans seje nunchakus. Ved så ikke helt, om jeg står ved bio'en, Holstebronx... Jeg er sgu ved at være vokset fra det. Og så er det Michael Bay, så der er en stor chance for at den bliver rædselsfuld. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 31. Maj, 2014 Og så er det Michael Bay, så der er en stor chance for at den bliver rædselsfuld. Der er nogen der ved ret meget om den film Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 31. Maj, 2014 Der er nogen der ved ret meget om den film Tjoh, film sådan generelt. Traileren ser forfærdelig ud. Næh, så hellere gemme pengene til Guardians of the Galaxy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 31. Maj, 2014 Tjoh, film sådan generelt. Traileren ser forfærdelig ud. Næh, så hellere gemme pengene til Guardians of the Galaxy. Jeg så at der var en masse gode film generelt til sommer :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 31. Maj, 2014 https://jeopardylabs.com/play/sex294 Tryk Start Tryk Sexstillinger 400 Tryk Correct Respons Ja han overrasker den Gode BX Er der nogen herinde der har fået opkaldt en "Stilling" efter jeres navn, uden at navnet på nogen måde, er en henvisning til denne interesse vi har herinde på EG ? PS Håber at linket virker, og i kan forstå min vejledning BX tænk at være født i 1881, og stadig kunne bruge Boret? Kunne du ikke bare i dette lille forum afsløre din hemmelighed? God Weekend GOG 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. November, 2014 "Jedi mind tricks" :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 13. November, 2014 https://jeopardylabs.com/play/sex294 Tryk Start Tryk Sexstillinger 400 Tryk Correct Respons Ja han overrasker den Gode BX Er der nogen herinde der har fået opkaldt en "Stilling" efter jeres navn, uden at navnet på nogen måde, er en henvisning til denne interesse vi har herinde på EG ? PS Håber at linket virker, og i kan forstå min vejledning BX tænk at være født i 1881, og stadig kunne bruge Boret? Kunne du ikke bare i dette lille forum afsløre din hemmelighed? God Weekend GOG Vejledning forstået. Vi mangler et svar fra BX Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biltong 190 Skrevet 14. November, 2014 https://jeopardylabs.com/play/sex294 Tryk Start Tryk Sexstillinger 400 Tryk Correct Respons Ja han overrasker den Gode BX Er der nogen herinde der har fået opkaldt en "Stilling" efter jeres navn, uden at navnet på nogen måde, er en henvisning til denne interesse vi har herinde på EG ? PS Håber at linket virker, og i kan forstå min vejledning BX tænk at være født i 1881, og stadig kunne bruge Boret? Kunne du ikke bare i dette lille forum afsløre din hemmelighed? God Weekend GOG Man kan vel strengt tage ikke ligge sig, men lad det nu være. Samme kategori til 500 ryger vist lidt ved siden af den gængse opfattelse af hvad korrekt svar er (i forhold til de steder jeg har gået til "sprogundervisning") Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. December, 2014 Ved ikk om den har været nævnt, men "shavedcock"... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1026 Skrevet 7. December, 2014 Kæmpe godt spottet Bronx. Ny top 3 Dunke-Henning (Det blev han sgu nok kaldt allerede i skoletiden ) Arne Diller (Man forestiller sig hvordan AD har klukket imens han oprettede sin Arne Diller profil. Det havde jeg i Hvert tilfælde gjort) Lommegokker. (En tur på window shopping i Amsterdam red light med Lommegokker som Wingman kunne jeg levende se for mig) Boblere Bolletrucker - nicket har virkelig høj format. Man er vel ikke i tvivl om hvad BT laver på sit arbejde. Samt når han har fri Grossererpikkerup - helt unikt og virkelig sært Bollebollesen, Lidderbukken og Lidergøj er der nu også noget over. DuckMySick. Helt andet type nick. Her skal man lige tænke lidt, så den havde jeg nok ikke fanget uden din hjælp Skarpe Liv He he. Jeg havde slet ikke set denne tråd før i dag. Tænk at man sådan kan ryge i top 3 pga. et fjollet nick. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. December, 2014 Ja, engang imellem kan det godt betale sig at grave lidt i arkiverne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. December, 2014 He he. Jeg havde slet ikke set denne tråd før i dag. Tænk at man sådan kan ryge i top 3 pga. et fjollet nick. Ja ja, semi-kendis på eroguide...ikke dårligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 506 Skrevet 7. December, 2014 (edited) Fint emne, jeg kan godt lide leg med ord og bogstaver, og underfundighed Min liste er: Dunkedyret - det lyder sådan lidt nuttet DuckMySick - havde det stået omvendt var det turn off, nu bare genialt Navne som sneræven og påfuglen husker jeg, modsat fx hn13 o.lign. Fantastisk tråd "Dunkedyret" er nok også en af mine favoritter. Hvor nuttet det end lyder, så er der en reference til Rasmus Klump, hvor Dunkedyret er en skræmmende karakter, som fornøjer sig med at rende rundt og dunke alle i hovedet Selvfølgelig får Klump omvendt ham, og opdager at der bag al dunkeriet bor et sødt og sympatisk væsen. Nøjagtig ligesom der inde i hver af os kvindeudnyttende, forkvaklede og sexistiske sexkøbere også bor en sød og rar mand. Dunkeriet er bare en drift, som vi ikke rigtig kan styre Et lille YouTube-klip, som på smukkeste vis, binder Grosserer Pikkerup og Dunkedyret sammen i én og samme sang Redigeret 7. December, 2014 af snakie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonen 85 Skrevet 9. December, 2014 Stor fan af navnet: Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 807 Skrevet 3. August, 2017 Nikita Darling skrev, den 31-05-2014 at 10:21: Hihi, Oxen... Jeg har godt nok også siddet og gnægget over et par brugernavne eller tre igennem tiden! De fleste herinde opretter et brugernavn udfra hvad de hedder, fødselsår, hjemby eller beskæftigelse. Ellers også opretter de det med tanke på hvilken sexydelse, de er størst fan af. Eller hvilken kropsdel på kvindekroppen, de er størst fan af. Eller bare hvilken fodboldspiller eller band de er fan af. Og så er der aaaaalle de brugere med et navn der hentyder til deres kønsdele! Jeg er lidt til det platte, og hvis man er til Kaj og Andrea, så er "Missetand" da lidt hyggelig. "Ny på forum" og navne i den dur er måske ikke så langsigtet. Jeg kan godt lide "Jack Meoff"... Især fordi jeg ikke engang fattede den lige med det samme. Hihi... "HornyTurtle" er der også et eller andet over... Måske fordi jeg som barn var Turtlesfan Og før "Bonobo" fandt sin identitet i abeflokken, der havde han et meget unikt og ærligt navn... "Sexafhængige Hugo"! "Kratlusker", "Gammelprut", "fattigpik", "Kresten Pikhår", "Sir Spermalot", "Trutibamsen", "Ostemad", "Blebarn", "Fisseminister" og "Jesper Snotnæse" har jeg også fnist af... Og prøv så lige at sig "kajbigpakaj" 10 gange efter hinanden... Hurtigt! Så har jeg studset over "gudhvorerdudoggrim"... Især fordi der er to af dem! Så er der de brugernavne, hvor man egentlig tænker, at dem har man ikke den store lyst til at stifte nærmere bekendtskab med... Som "Dr. Monster", "Dr. Klam", "dumsmart", "Klamfyr", "Møgsvinet", "Psykopaten", "Belastning" og "Skiderik". Og har man absolut ingen fantasi, kan man altid kalde sig "lalalalala". Ha ha ... det er sgu da nogle sjove ting man kan falde over når man søger på sit eget navn herinde (jeg forsøgte at finde et gammelt indlæg jeg havde lavet) ... Mit brugernavn går faktisk helt tilbage til dengang Hedomax eksisterede (gad vide hvor mange herinde der kan huske den side?). Jeg havde egentlig en anden profil først men jeg havde været væk for en stund og kunne så ikke huske mit kodeord og tænkte jeg lige så godt kunne starte på en frisk da jeg ikke havde været så aktiv på den første profil. Jeg skulle jo så finde et godt brugernavn der ikke allerede var optaget ... Møgsvinet poppede af en eller anden årsag op i hovedet og jeg vendte det et par gange og fandt et par fordele ved navnet ... dels så ville folk jo næsten kun kunne blive positivt overraskede når de mødte mig - ellers ville jeg jo bare leve op til navnet og derfor ikke skuffe dem. Dels så ville det være svært at svine mig til i en diskussion når jeg i forvejen kaldte mig selv Møgsvinet - og det er vel altid en fryd at tage den fornøjelse fra andre Da Hedomax så gik ned den sidste gang og det havde lidt lange udsigter med at få siden op at køre igen opstod der et par sider i kølvandet og denne side blev så den dominerende og fik kapret så mange af brugerne fra Hedomax at denne side aldrig kom op at køre igen ... Mange af brugerne derfra valgte så at bibeholde deres gamle navne da de oprettede sig her ... Ulempen var så at det også tog lidt af personfnidderet med herover men de klare fordele var jo så også at man vidste hvem der skrev pålidelige anmeldelser og hvem man nogenlunde delte smag med og dermed hvilke anmeldelser der skulle vægtes højest ... Nå, men nu må det være nok med det nostalgiske pjat for i aften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 807 Skrevet 3. August, 2017 Liv skrev, den 28-05-2014 at 23:46: Fint emne, jeg kan godt lide leg med ord og bogstaver, og underfundighed Min liste er: Dunkedyret - det lyder sådan lidt nuttet DuckMySick - havde det stået omvendt var det turn off, nu bare genialt Navne som sneræven og påfuglen husker jeg, modsat fx hn13 o.lign. Ha ha ... jeg giver dig helt ret i at DuckMySick er ret genialt Påfuglen skal udtales med tryk på 'på'. Jeg kendte en gang en der altid sagde han havde været PÅfugl når han havde fået noget hos konen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 4. August, 2017 møgsvinet skrev, den 3/8/2017 at 02:07: Nå, men nu må det være nok med det nostalgiske pjat for i aften Hehe, det var nu nogle ret sjove argumenter for at have valgt et så "charmerende" brugernavn... Funderer netop ofte på hvilke tanker, der ligger bag de mere spøjse af slagsen, men nu må jeg hellere holde inde med at hænge flere ud bare for at få stillet min nysgerrighed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2832 Skrevet 4. August, 2017 oxen skrev, den 28-05-2014 at 10:36: Der dukker nogle gange nogle løjerlige profilnavne op her på EG. Jeg må så tage mig selv i at grine lidt i skægget når jeg ser dem første gang Måske har i nogle helt andre favoritter eller en anden prioritering? Top 3 Dunke-Henning Arne Diller Grossererpikkerup Boblere Bolletrucker Bollebollesen min favorit er -arne diller " hvis missen kilder ring til arne diller" sku mega god humor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 13. November, 2017 Faldt lige over denne her: NewInTheIndustry Ha ha.. ved ikke lige om det navn sender de rigtige signaler. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. December, 2017 Måske ikke lige det mest sexede glædes pige navn https://www.eroguide.dk/forum/profile/34975-birger-birgersen/ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 3. December, 2017 Rejsenetværk skrev, den 28/5/2014 at 12:56: Jeg kan godt lide nicket "Havnebumsen" - det giver nogle herlige associationer til havne knejper, og en kold på molen. Husker for år tilbage Gammelhavn i Esbjerg, men der er nu en fin restaurant, kan jeg se. Venlig hilsen Rejsenetværk Ha ha... Ja - det er blevet et pænt sted nu..... Men mon ikke der foregår ting og sager stadig. Jeg har da hørt rygter om nogle ret så rummelige toiletter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg